Vakantiehuis Zuidenwind

3 reviews over Vakantiehuis Zuidenwind in het Nederlands

Leukste huisje van vlieland

Familie
17-5-2015

In mijn beleving het mooiste huisje van vlieland omdat je in het knusse centrum woont met aan de achterkant de zon en het wad. Met laagwater loop je er zo op, hartstikke leuk voor de kinderen. Er is ook wat speelgoed in het huisje. verder nieuwe bedden voor 4p, helemaal goed. plus een ikea bedbank in aparte kamer voor 2p. Ook vlakbij de bushalte naar bijvoorbeeld het posthuys. En vlakbij de leuke wandeling naar de vuurtoren. En ook nog dichtbij het armhuis, het beste reastaurant van het eiland. Kortom, de ideale plek om op vlielandvakantie te vieren, vind ik dan :-)

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Leuk , maar oud huisje in de Dorpsstraat

Gonnie
17-10-2006

Leuk , maar oud huisje in de Dorpsstraat . Ligging is mooi mèt zicht op de Waddenzee!

Mooie grote tuin en compleet ingericht.

Gereisd Anders in oktober 2006

Een geweldig vakantiehuis!!! Het ligt net voorbij de en in

tineke
13-7-2006

Een geweldig vakantiehuis!!! Het ligt net voorbij de winkels en horecagelegenheden in de dorppstraat. Eén en al rust dus maar toch binnen een minuut op een gezellig terrasje kunnen genieten. Vanuit onze slaapkamer hadden we een adembenemend uitzicht over de waddenzee!! Da's pas lekker wakker worden. De afgesloten achtertuin loopt tot aan de waddendijk. Onze kinderen van 3 en 5 konden we met een gerust hart alleen laten spelen, ze konden de tuin niet uit. Voor ons als ouders dus ideaal. Een aanrader dus! Volgend jaar zeker weer.

Gereisd Anders in juli 2006

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Zuidenwind

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zuidenwind in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zuidenwind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.