Hotel Zeezicht

Hotel Zeezicht
7,9

10 tips over Hotel Zeezicht

Joop en Ellen, 25-3-2017
lekker fietsen en wandelen en goed vertoeven in de Dorpsstraat
Dianne Buit, 26-2-2017
Er is een wellness-studio in de kelder.
Anna, 11-7-2016
Na een nacht heerlijk slapen als gast in hotel Zeezicht Vlieland gebruik maken van het ontbijt. Je kan als gast met mooi weer lekker rustig buiten ontbijten!

Jan Zeegers, 23-6-2015
Zeehondentochten (kan je boeken bij de fietsverhuren)
Voogel, 21-10-2014
Kamer 002 was een kleine maar complete kamer. Een koelkastje is echter geen overbodige luxe. Graag bij het ontbijt verse melk ipv houdbare. Een ingang aan de achterzijde is wellicht verstandig om niet altijd door het restaurant te hoeven om naar de kamer te gaan. Kamersleutels hangen te grijp bij de (vaak onbemande) receptie; bij je houden dus!
Martijn, 3-9-2012
Advies is om direct te boeken bij het hotel. Een van de voordelen is een gratis dagje fietshuur.

H.Veldhuizen, 2-7-2012

Niet reserveren via Hotels.nl. Direct reserveren bij Hotel Zeezicht!

Hotels.nl wijst niet op aanbiedingen en arrangementen e.d. Uitleg wat een Frans balkon is is gewenst.

Waterman, 1-6-2012
boek online, dan krijg je één dag een huurfiets
nenneke van oord, 22-1-2012
Een absolute aanrader!Mooie ligging bij de haven,strand,jachthaven en aalles onder hand;fiets-en busbereik.
minimarijke, 7-11-2011
De Vliehors Express is super! Je gaat met een soort vrachtwagen over het strand naar de Vliehors. Daar kun je als je geluk hebt zeehonden zien en je kunt in een klein juttersmuseum kijken. Restaurant de Oude Stoep is zeer goed. Goed eten en vriendelijk personeel. Leuk en gezellig pand.

Onze bezoekers bekeken ook: