Hotel Zeezicht

87 reviews over Hotel Zeezicht in het Nederlands

Nooit meer!

Dhr. de Jong
15-6-2018

Dit hotel doet zaken met touroperator. En ik heb gemerkt dat zij zich aardig kunnen verschuilen hier achter. Nadat er onduidelijkheid was over ontbijt wat erbij zou zitten in eerste instantie bij de balie netjes opgelost, eind goed al goed. Niets was minder waar. Dit hotel boekt na het uitchecken gewoon achteraf het ontbijt van onze creditcard af. Dit zonder enige communicatie. Natuurlijk direct contact opgenomen met het hotel maar hier weigerde men mij op een behulpzame manier te woord te staan. Zoals hieronder ook te lezen valt let op met het ontbijt want ze spelen de vermoorde onschuld en geven de klant de schuld van deze vreemde aanbiedingen. Ook de beloofde terugkoppeling is niet gebeurd. Hotel Zeezicht voor ons nooit meer.

Een cursus een klantvriendelijkheid zou voor deze mensen niet misstaan.

Arwin van Heck
10-6-2018

Geweldig verblijf gehad. Goed weer en veel kunnen zien en doen op het eiland. En zeer gastvrij ontvangen in hotel Zeezicht. Ik zeg zeker een aanrader. Maar nu niet allemaal te gelijk want dan heb ik zelf geen plaats meer om een kamer te boeken als ik weer naar Vlieland gaat.

Jammer van de bediening

Luuk
18-5-2018

Eten was goed. Bediening was niet al te vrolijk vooral de oudere vrouw was zeer bot.

Super

Ank Noordhuizen
22-4-2018

Mooi hotel prachtige locatie vriendelijk personeel en zeer gastvrij

nooit meer

miranda
5-4-2018

De kamer was klein maar goed. Personeel niet enthousiast om je te bedienen van een drankje. Geboekt via touroperator en niet bekend bij hotel dat je ontbijt erbij geboekt en betaald hebt en daar zet ik mijn vraagtekens bij want als ik geen bewijs van boeking bij me had gehad dan had ik dubbel kunnen betalen. Dus wees gewaarschuwd. En het is inderdaad vliebiza geworden. Niets voor ons

Top hotel, goede ervaring

Loes Geerinck
9-11-2017

Heerlijke ruime kamer, prima bedden, mooie flatscreen met ALLE zenders.

Goed geoutilleerde badkamer. Gewoon prima.

Waterkoker met thee en koffie.

Ja zeker met parapluie!

Redelijk

Johanna
26-10-2017

Wij hadden een (donkere) premium kamer. De kamers zijn pas een jaar oud. Heb de leiding gewezen op een vieze vlek in de vloerbedekking werd er meteen uitgehaald. TV werkte niet echt goed. Verder heeft men in dit hotel een hekel aan stoffen en stofzuigen. Heb de drop van eerdere gast van de vloer op moeten rapen. Toilet was ook niet erg schoon.

Fantastische kamer met zicht op Waddenzee

J.S.
19-10-2017

Het is een mooi hotel met een grote kamer en mooi sanitair. Zowel het ontbijt als diner is heerlijk.

En het uitzicht op de Waddenzee. ....fantastisch!!!

geweldig verblijf hotel zeezicht.

H Huizenga
19-10-2017

Een prettig verblijf met zeer vriendelijke personeel, prima kamers met goede bedden. Het ontbijt was s'morgens zeer goed. Het diner is uitstekend natuurlijk afhankelijk wat je besteld. Ik kan geen min punten opnoemen. zelfs al je de dag terug gaat passen zij tot je op de boot gaat op je spullen. Zeer veilig.

Nooit meer

DeKooning
10-9-2017

Slecht hotel, onvriendelijk niet behulpzaam personeel achter de balie. De standaard kamer is zeer basic, geen waterkoker of koffie. Tv ontvangst heeft meer storing dan beeld. Harde bedden en hele harde muziek in het restaurant onder u de kamers, op zaterdag avond waardoor wij tot 3:00 niet hebben kunnen slapen. De lucht verversing was ook erg luidruchtig en ging daarom tussen 22:00 en 8:00 gelukkig uit echter met een benauwde kamer tot resultaat. Oja, en er staat een radio/telefoon toren pal naast het hotel.

Hoewel ik hier nooit meer naar toe zou gaan kan ik me voorstellen dat de ligging tegenover de haven (3 minuten lopen van de boot) een belangrijke plus zou zijn als je niet 5 minuten kan lopen naar een ander hotel. Verder was het ontbijt goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeezicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zeezicht scoort een 7.68 uit 10 op basis van 87 reviews.