Hotel Zeezicht ***

Weer vandaag4°-1°

82 reviews over Hotel Zeezicht in het Nederlands

Top hotel, goede ervaring

Loes Geerinck, 9-11-2017

Heerlijke ruime kamer, prima bedden, mooie flatscreen met ALLE zenders.

Goed geoutilleerde badkamer. Gewoon prima.

Waterkoker met thee en koffie.

Ja zeker met parapluie!

Redelijk

Johanna, 26-10-2017

Wij hadden een (donkere) premium kamer. De kamers zijn pas een jaar oud. Heb de leiding gewezen op een vieze vlek in de vloerbedekking werd er meteen uitgehaald. TV werkte niet echt goed. Verder heeft men in dit hotel een hekel aan stoffen en stofzuigen. Heb de drop van eerdere gast van de vloer op moeten rapen. Toilet was ook niet erg schoon.

Fantastische kamer met zicht op Waddenzee

J.S., 19-10-2017

Het is een mooi hotel met een grote kamer en mooi sanitair. Zowel het ontbijt als diner is heerlijk.

En het uitzicht op de Waddenzee. ....fantastisch!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zeezicht voor je op een rij gezet:

geweldig verblijf hotel zeezicht.

H Huizenga, 19-10-2017

Een prettig verblijf met zeer vriendelijke personeel, prima kamers met goede bedden. Het ontbijt was s'morgens zeer goed. Het diner is uitstekend natuurlijk afhankelijk wat je besteld. Ik kan geen min punten opnoemen. zelfs al je de dag terug gaat passen zij tot je op de boot gaat op je spullen. Zeer veilig.

Nooit meer

DeKooning, 10-9-2017

Slecht hotel, onvriendelijk niet behulpzaam personeel achter de balie. De standaard kamer is zeer basic, geen waterkoker of koffie. Tv ontvangst heeft meer storing dan beeld. Harde bedden en hele harde muziek in het restaurant onder u de kamers, op zaterdag avond waardoor wij tot 3:00 niet hebben kunnen slapen. De lucht verversing was ook erg luidruchtig en ging daarom tussen 22:00 en 8:00 gelukkig uit echter met een benauwde kamer tot resultaat. Oja, en er staat een radio/telefoon toren pal naast het hotel.

Hoewel ik hier nooit meer naar toe zou gaan kan ik me voorstellen dat de ligging tegenover de haven (3 minuten lopen van de boot) een belangrijke plus zou zijn als je niet 5 minuten kan lopen naar een ander hotel. Verder was het ontbijt goed.

Mooie ruime sfeervolle hotelkamers, prachtige ligging aan de haven en met gezellig restaurant. Het hotel is een prima vertrekpunt om Vlieland te verkennen. Prijs/kwaliteit uitstekend. Bij mooi weer heerlijk ontbijten aan de Waddenzee op het gezellige terras. En met een beetje geluk 's avonds rustige live-muziek.

Te duur en onpersoonlijk

Marijke, 6-8-2017

We hadden een standaardkamer, 150 per nacht incl fietsen. Kamer was heel klein, douche lekte en liep niet door, geen ac of fan, geen mogelijkheid om kopje thee te zetten. Bij aankomst kamer nog niet klaar, we zouden wel gebeld worden. Wij gingen niet akkoord, excuus was dat het druk was. Uiteindelijk weldirect kamer gekregen. Bij ontbijt aanvankelijk niemand aanwezig. Bij uitchecken geen vraag of alles naar wens was. Zonde, op zo'n locatie en voor 150

Euro is er meer van te maken.

Uistekend hotel

Joan, 5-8-2017

Hotel Zeezicht is een uitstekend hotel, de kamers zijn mooi en schoon en het eten is prima,ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel Zeezicht is een absolute aanrader.

Wij komen er al jaren , Hotel Zeezicht goed adres.

Peter Akkerman, 6-7-2017

Fantastisch personeel, zeer goede keuken en niets is te veel. Goede en nette kamers.

Wij komen hier al jaren en nog steeds naar genoegen !! We willen wel eens iets anders maar dat lukt niet. Het bijna autoloze eiland, inwoners en toeristen die rekening met je willen houden. Met de Vlielandexpres over het strand naar de west kant, Geweldig!!

Misbruik maken van de situatie, waardeloos!

Karien, 21-6-2017

Ik had vrijdagavond rond 19 uur, net voor aankomst van de boot, twee kamers gereserveerd. Dit was uit nood want we gingen eigenlijk kamperen, maar een van mijn (2) kinderen was ziek geworden. Na inchecken liepen we even het dorp in en toen bleek al snel dat mijn zoon toch wilde (en kon, met vrienden) kamperen. Snel naar de incheckbalie gegaan en de hotelmedewerker regelde dat zijn kamer geannuleerd werd. Deze was nog ongebruikt. Ik moest alleen tot de ochtend erna wachten tot ik mijn geld terug zou krijgen (ik had reeds betaald, 250 euro, inclusief ontbijt). De ochtend erna ging de eigenaar, die er vrijdagavond niet was, heel moeilijk doen. Onder het mom van dat hij toch de kamer "vrij had moeten houden" berekende hij oa 20 euro annuleringskosten. Ik had s avonds nog 2 drankjes met bitterballen en s ochtends een ontbijtje met mijn kamperende zoon a 12,50 genuttigd. Ik kreeg uiteindelijk slechts 18 euro terug. Het was volstrekt duister waar de rest van het geld gebleven was, ik had oa de indruk dat de kamer die ik had gebruikt opeens stukken duurder was gemaakt maar dit was onbespreekbaar. In een woord een walgelijk slechte service waarbij hij ook nog het eigen personeel onderuit haalde ("dat had hij nooit mogen zeggen", alsof ik als gast iets kan met zo'n boodschap). Rest van personeel was juist vriendelijk, wat een schril contrast. Waar ik me op de avond zelf hartelijk ontvangen voelde en waar medeleven werd getoond met de situatie bleek de eigenaar een geldwolf in hoogst eigen persoon te zijn. Doodzonde.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeezicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zeezicht scoort een 7.88 uit 10 op basis van 82 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: