Hotel Zeezicht

Laatste review

Genieten aan zee

N.P Rutten,
2-11-2018

In september verbleven wij 4 dagen in hotel Zeezicht. We hebben echt genoten van ons verblijf, de premium kamers waren zeer luxe, een prachtige kamer en een heerlijke regendouche in een ruime badkamer. Het hotel is zeer schoon, ook de kamers worden goed schoongemaakt. Het restaurant is prachtig en heeft een gezellige sfeer, het ontbijt is goed en uitgebreid. Ook het avond diner is smakelijk en het personeel zeer vriendelijk. Op het verwarmde buitenterras kun je heerlijk zitten met een prachtig uitzicht op de zee. Als ik 1 aandachtspuntje mag noemen; wat meer privacy bij het buitenzitje bij de hotelkamer zou prettig zijn. Graag tot een volgende keer!

Kenmerken
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

91 reviews over Hotel Zeezicht in het Nederlands

Genieten aan zee

N.P Rutten,
2-11-2018

Bijzonder goed verzorgd en charmant hotel

Syl van Z,
29-9-2018

We hadden geboekt d.m.v. een speciale aanbieding. De 'gewone' kamer (de luxe kamers waren al bezet toen we boekten) was bijzonder ruim, leuk ingericht (goede bedden!) met een grote badkamer met regendouche in een inloopdouche. Ook thee- en koffiefaciliteiten ontbraken niet op de kamer. Het ontbijt was redelijk uitgebreid met heerlijk beleg (o.a. poffertjes). Restaurant is gezellig; het eten is er goed en ook de wijn is aan te bevelen. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook de huurfietsen (bij het arrangement inbegrepen) waren van goede kwaliteit (7 versnellingen; Gazelle) We hebben heerlijke dagen hier gehad en kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

Gewoon top

Mark kruize,
8-7-2018

Nette accomodatie met vriendelijk personeel

HotelSpecials.nl

Nooit meer onprofesioneel met annuleren

Samanta Velden,
24-6-2018

We kwamen er achter binnen twaalf minuten dat we op het verkeerde eiland een hotel hadden geboekt. Ons doel was weekendje Oeral op Terschelling! Na meteen het hotel en touroperator te hebben gebeld, konden we er niet onder uit. Noodgedwongen, in de dure kamer, toch op Vlieland doorgebracht. Erg jammer dat beide bedrijven een foutje niet kunnen recht zetten. De kamer was niet groot voor de beschrijving en in de nacht moest er een deur open, aangezien er geen ramen waren, en we op de begane grond zaten voelde dit niet veilig. Dus boek dit hotel niet zomaar annuleren lukt dus niet!!

Nooit meer!

Dhr. de Jong,
15-6-2018

Dit hotel doet zaken met touroperator. En ik heb gemerkt dat zij zich aardig kunnen verschuilen hier achter. Nadat er onduidelijkheid was over ontbijt wat erbij zou zitten in eerste instantie bij de balie netjes opgelost, eind goed al goed. Niets was minder waar. Dit hotel boekt na het uitchecken gewoon achteraf het ontbijt van onze creditcard af. Dit zonder enige communicatie. Natuurlijk direct contact opgenomen met het hotel maar hier weigerde men mij op een behulpzame manier te woord te staan. Zoals hieronder ook te lezen valt let op met het ontbijt want ze spelen de vermoorde onschuld en geven de klant de schuld van deze vreemde aanbiedingen. Ook de beloofde terugkoppeling is niet gebeurd. Hotel Zeezicht voor ons nooit meer.

Een cursus een klantvriendelijkheid zou voor deze mensen niet misstaan.

Arwin van Heck,
10-6-2018

Geweldig verblijf gehad. Goed weer en veel kunnen zien en doen op het eiland. En zeer gastvrij ontvangen in hotel Zeezicht. Ik zeg zeker een aanrader. Maar nu niet allemaal te gelijk want dan heb ik zelf geen plaats meer om een kamer te boeken als ik weer naar Vlieland gaat.

Jammer van de bediening

Luuk,
18-5-2018

Eten was goed. Bediening was niet al te vrolijk vooral de oudere vrouw was zeer bot.

Super

Ank Noordhuizen,
22-4-2018

Mooi hotel prachtige locatie vriendelijk personeel en zeer gastvrij

nooit meer

miranda,
5-4-2018

De kamer was klein maar goed. Personeel niet enthousiast om je te bedienen van een drankje. Geboekt via touroperator en niet bekend bij hotel dat je ontbijt erbij geboekt en betaald hebt en daar zet ik mijn vraagtekens bij want als ik geen bewijs van boeking bij me had gehad dan had ik dubbel kunnen betalen. Dus wees gewaarschuwd. En het is inderdaad vliebiza geworden. Niets voor ons

Top hotel, goede ervaring

Loes Geerinck,
9-11-2017

Heerlijke ruime kamer, prima bedden, mooie flatscreen met ALLE zenders.

Goed geoutilleerde badkamer. Gewoon prima.

Waterkoker met thee en koffie.

Ja zeker met parapluie!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.