Vakantiehuis Windekind

VakantiehuisWeer vandaag23°15°
Vakantiehuis Windekind

3 reviews over Vakantiehuis Windekind in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Windekind is een charmant Vlielands huisje aan zee

Charlotte Buiskool
22-10-2017

Tijdens de Herfstvakantie het huisje Windekind gehuurd met 3 personen: 2 volwassenen en een meisje van 10 jaar. Het huisje voelt ruim en prettig voor 3 personen, onder andere door 2 wc's. Het huisje heeft 2 verdiepingen. Op de begane grond een woon/eetkamer met open keuken. Charmant in Creme/blauw opgezet, marine thema. Van alle gemakken voorzien: Wifi, TV en vaatwasser. Op de eerste verdieping 3 kamers, 1 met 2 persoonsbed, 1 met eenpersoons bed met eronder een uittrekbaar 2e bed en de laatste is een hele kleine kamer met een 1 persoonsbed. Buiten een leuk terras op het zuiden.

Wat tegenviel is dat het niet heel vrij staat, er staan veel huisjes omheen en je hebt dus wel met buren te maken. Daarnaast vond ik het huisje minder schoon dan verwacht, hier en daar wat haren. Maar niet echt noemenswaardig.

Qua ligging ligt het huisje op 150 meter van het strand. Verder op 10 minuutjes fietsen van dorp, manege en strandtent Badhuys.

Leuk ingericht strandhuis!

Familie_Ruiz_Carbonell
2-1-2013

Afgelopen december in Windekind geweest met ons gezin. Erg prettig huis, ruime slaapkamers en leuke kinderkamer (met vuurtorenkast, mijn dochter wil er nu ook zo een) Lekker warm ook door de vloerverwarming, fijne keuken met voldoende kookgerei (op wat schalen na is er van alles) Heerlijk dicht bij het strand, fijn terras dat moet in de zomer heerlijk zijn!
2008

Erg sfeervol!

Sanne
10-11-2008

Een erg sfeervol en gezellig huisje dat van alle gemakken is voorzien. Prachtig gelegen dichtbij het strand. We hebben er een heerlijk weekend gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Windekind in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Windekind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Windekind scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.