Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco

824 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Ik kom al meer dan 20 jaar elk jaar terug.

Lieve,
5-11-2018

Bijzonder rustig en mooi gelegen

Prima hotel met goede faciliteiten

Kim,
31-10-2018

Wij komen hier meerdere keren per jaar.

De locatie van het hotel is fantastisch. Tevens is het ontbijt lekker, de kamers prima, zijn er genoeg faciliteiten en is het personeel over het algemeen vriendelijk.

Het enige waar wij over kunnen zeuren is het gebrek aan verwachtingsmanagement van de receptie. Wij kwamen aan met de vroege boot en hadden al 2x eerder gebeld of een vroege check-in mogelijk zou zijn ivm slaapje kind.

Als antwoord krijg je dan dat ze altijd hun best doen om de kamer zo snel mogelijk klaar te hebben.

Als je dan aankomt krijg je te horen dat de kamer om 12.00 uur klaar is. om 12.00 uur hoor je dat de kamer om 13.30 uur klaar is. om 13.30 uur krijg je te horen dat ze het niet weten. Ondertussen zit je te wachten, omdat je steeds denkt dat het nog maximaal 1 uur duurt en het niet loont om weg te gaan.

Wees aub duidelijk naar de klant: " het is niet mogelijk" " Check in is vanaf 15.00uur"

Echt familiehotel

Marlies Vaillant,
31-10-2018

Goed hotel, mooie ligging, goede bedden, prima ontbijtbuffet. Het enige dat een beetje tegenviel was het zwembad. Het diner was oke, maar we vonden het Badhuys als locatie leuker om te dineren. We waren nu met z'n tweeen maar het lijkt ons ook leuk om eens met de hele familie te komen.

HotelSpecials.nl

"Wanneer mogen we weer komen ?"

G.Goede.,
24-10-2018

Het eten in het hotel is fantastisch.

En, de bagage wordt van en naar het hotel gebracht.

Mooi hotel, direct aan het strand

Ronald,
22-10-2018

Mooi hotel, direct aan het strand

We komen zekers terug

Crissie,
21-10-2018

Mooi hotel, kamers zijn mooi opgeknapt.

Heerlijk ontbijt, veel keuze.

Een min punt: het legen van de glascontainers in de ochtend.

Heerlijk

Theodora van Roijen,
21-10-2018

Hele goede slaapkamers aan zee kant, fijne zitkamer met haard van het hotel, goede keuken, erg aardig personeel en heel veel leuke activiteiten zoals o.a. Paardrijden naast het hotel!

Een heerlijk sportieven 50ste verjaardag met de hele familie gevierd en aan iedereen aan te bevelen!!!

Vlieland een heerlijk eiland

F. Boomsma -van Orden,
18-10-2018

Goed, echter de hygiene/achterstallig onderhoud in het app.minder. Pompjes m.b.t. bodylotion waren smerig, heb deze in de badkuip gezet om te laten zien, echter hebben ze erin gelegen totdat wij vertrokken. Haakjes badkamerdeur hingen beiden op 1 schroefje...Hard bed - kamers oubollig..

Buren naast ons waren tot diep in de nacht feest aan het vieren, dit gemeld, ten compensatie een dinner aangeboden.

Aanrader !

LP Boon,
14-10-2018

Prima verblijf in medium appartement. Zeer verzorgd ingericht. Zelfs de messen waren scherp (is meestal een probleem in huurverblijven)......

Het weer was prachtig, dus de binnenactiviteiten hebben we niet nodig gehad.

prima gastvrij vriendelijk hotel op super locatie!

esther noordeloos,
11-10-2018

prima gastvrij en vriendelijk hotel op super locatie! Deluxe zeezichtkamer met groot balkon, groot bed, groot jacuzzi-bad, grote douche, grote hoekbank dus helemaal prima! Mooie rustige wellness (wij waren er helemaal alleen), aardige masseuse, lekker zwembad. Goed ontbijt en lunch. Helaas een paar kleine verbeterpuntjes: afspraak was badlakens+badjassen op kamer maar die lagen er niet. Later wel gekregen. Receptioniste wist niet of er wel anti-allergische kussens/dekbedden waren (moest ze gaan vragen zei ze....). Was er natuurlijk wel en kregen we ook maar een beetje onbenullig is het wel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.