Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

763 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

15-3-2018

Vriendelijk personeel

fijn restaurant

fantastische ligging

Zou ik zomaar nog een keer boeken

vonk-verhoeven
13-3-2018

prachtige ligging!

fijne kamer

Lekker ontbijt; ruime keuze (alleen als je aan de ontbijttafel zit, is het toilet best ver weg)

prettige sfeer

Ontzettend mooi gelegen hotel direct aan de zee

Charlotte
10-3-2018

Het hotel heeft een ontzettend mooie ligging direct aan het strand. Het ontbijt is super goed en zeker een goed begin van de dag. De restaurants ter plekke serveren uiterst goede kwaliteit en het oog eet zeker mee. De service ter plekke is uiterst goed en precies naar wens. Sommige kamers mogen een update krijgen maar de meeste kamers stralen al met nieuw behang en meubels. Een plek om altijd weer terug te komen en om heerlijk te genieten.

Uitstekende locatie op een mooi eiland

Rutger
6-3-2018

Toplocatie, goed en behulpzaam personeel, aanrader

De ligging van het hotel is erg mooi. Vanaf de tweede etage heb je ook mooi uitzicht. Op de begane grond en de eerste verdieping kijk je tegen een duin aan.

Wij hadden een 3 kamerappartement op de hoek van het gebouw. De harde koude oostenwind waaide door kieren de kamer in. Het was daardoor erg koud. De drie radiatoren konden de kamers niet verwarmen. Eén radiotor werd zelfs niet warm (kapot).Dubbele dekens en een kleine ventilator kachel, moesten het geheel draagbaar maken. Tevens waren er een aantal lampen en stopcontacten stuk. Voor zoveel geld vonden wij de kamer zeer matig.

Na twee keer klagen bij de receptie kregen wij extra dekens.

Leuk hotel op een geweldig eiland!

Yvonne
1-3-2018

Heerlijke omgeving direct aan het strand. Rustig hotel, bij het ontbijt heb je pas door dat er veel meer gasten zijn.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

We zijn er eerder geweest en hopen er nog vaker te komen!!

Heerlijk

Desiree
20-2-2018

Hondvriendelijk maar je betaalt er wel voor 35 euro voor 2 hond

jes per nacht. Hondenkleed en etenbakjes op de kamer. Honden mogen alleen niet mee in de ontbijtzaal, maar je kunt met honden in de brasserie ontbijten.

Heerlijk niets doen en buiten zijn

Joke
16-2-2018

Vlieland is een heerlijk rustige bestemming. Vanuit appartement zo t strand op en binnen vijf minuten in t dorp, ideaal!

Ons app zag er modern en hip uit.

Enige nadeel waten de dikke kussens. Doordat het een privé appartement was kon dit niet geruild worden voor dunnere....

Eigen kussens mee dus.

En de vloerverwarming kon niet worden ingesteld terwijl het ook ergwarm werd door de zon, T-shirt en korte broek waren binnenshuis genoeg.

Kim
14-2-2018

Fijn appartement en faciliteiten van het hotel!! Lekkere broodjes service! Goede WiFi

Aanrader !!!

Zeer goed

Anoniem
14-2-2018

Personeel zeer vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.08 uit 10 op basis van 767 reviews.