Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

791 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Schut
4-9-2018

prima bedden en verder ook fijn appartement met alle faciliteiten

nooit meer

Anna
30-8-2018

Prijs/kwaliteit was waardeloos. Een appartement met een lawaaiige koelkast, geen fornuis. Klein kamertje.

Tegenvallend

H.J. Hunter
29-8-2018

Kamer was matig, schimmel in de badkamer en slecht werkende douche.

1 nacht wakker gelegen door luid gepraat en een vreselijke wiet lucht.

We hebben alleen ontbijt in het hotel gegeten en ik moet zeggen dat is uitstekend met vriendelijke en behulpzame bediening. Ligging van het hotel is natuurlijk fantastisch maar verderviel het gewoon tegen, de prijs kwaliteit is ver te zoeken

Teleurstellend

Willemijn
25-8-2018

Het hotel ligt aan zee, dus de locatie is geweldig.

Het hotel zelf is zeer teleurstellend. Met name het bijgebouw oogt als een gevangenis. Het gebouw oogt kil. De kamers zijn eenvoudig. Er zaten vlekken in de vloerbedekking, doodgeslagen muggen op de muren en de thermostaat van de douche deed het niet goed, waardoor je lang op warm water moest wachten en als de douche eenmaal warm (het werd zelfs heet) was kon het niet lauw of koud. De ontvangst was zakelijk, ze zijn gericht op groot publiek, onpersoonlijk dus. Ik betaalde €165 per nacht, veel te veel voor wat je krijgt.

Locatie, vriendelijk personeel en het eilandgevoel

Peter
25-8-2018

Prima verblijf, ontzettend fijn en vriendelijk personeel. We hebben voor Kerst dit jaar al geboekt.

Heerlijke break midden in de zomer

Antoinette
24-8-2018

De ontvangst was hartelijk, alles werd goed uitgelegd, voor het 3-gangen diner dat bij ons fietsarrangement was inbegrepen was al een tafel gereserveerd en voor de rest werden we met rust gelaten. De sauna hadden we tijdens onze tweede avond helemaal voor ons alleen, geweldig, rustig, lekker ijskoud water en thee aanwezig, badjas en handdoek en slippers bij entree inbegrepen. Het fietsen was heerlijk, hele eiland gezien incl. de BN-ers die er altijd zijn. Heel relaxed allemaal, lekker uitgerust na 3 nachten weer huiswaarts vertrokken. Of we terugkomen? Als het aan mij ligt wel!

Je hoeft niet verder te zoeken

Flip Reijnierse
23-8-2018

Het meedenken van de "hele" staf was prima dat alleen al maakt het tot een feestje.

Niets tegen gekomen om iets negatiefs te kunnen schrijven.

Mis elke vorm van gezelligheid. sfeerloos

Regien Bekhuis
23-8-2018

Mooie ligging, goede bedden, schoon , prima ontbijt, vakmensen in de wellness.

Ongezellig, kamer van 275 had een uitzicht op het dak van het zwembad, vreselijk! ongezellige kamer. Betalen voor zwembad en sauna!!!! De gang beneden stonk naar riool.

Janet
22-8-2018

Geweldig hotel . Vriendelijk personeel . Goede faciliteiten. . Super😁👊

Heerlijk!!

M. Dorenbos
22-8-2018

Vriendelijk personeel! De ligging is geweldig!

De kamer is netjes, alleen verdiend het interieur wel een wat meer modernere look.

Verder was het ontbijt geweldig! Al met al 3 heerlijke dagen gehad. Bij thuiskomst kreeg ik een e-mail van het hotel dat ze m’n stekker van mijn smartphone hadden gevonden, deze werd kosteloos retour gezonden👍.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.