Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

763 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar

Lia en Anja
19-4-2018

Heerlijke ruime kamer. Heel fijn is het draai-kiepraam. Temperatuur op kamer goed te regelen. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede ligging zo vlakbij het strand.

Kan niet beter

Hans
17-4-2018

Voor de derde of vierde keer hier geweest, en daar zal het niet bij blijven. Prachtige locatie, vriendelijk personeel, gewoon een prima hotel. Alles is goed geregeld van bagagevervoer tot aan het ontbijt.

prachtig

Lodewijk
15-4-2018

dat je warme kleren mee moet nemen, dat je fietsen leuk moet vinden, en dat het er buiten het seizoen bijzonder rustig is

Fantastisch hotel op dito locatie

Marleo
13-4-2018

Strandpaviljoen Badhuys geweldige locatie evenals het hotel. Ontbijt goed. Minder goed is dat de 1 na laatste bus vanuit de haven vertrekt om 16.15 en de laatste om 20.30. Beetje groot verschil.

Ilse
11-4-2018

Was heel netjes en schoon, goed eten en heerlijk uitzicht.

Geweldig

J. Bont
10-4-2018

Fantastische kamer met heerlijk bed en een prachtig uitzicht op het strand en de zee. Wij hebben een heerlijk weekend gehad.

Welkom

Oma
4-4-2018

Super familieweekend! En direct geboekt voor het volgend jaar. Alle familieleden 4 t/m 67 jaar hebben zich prima vermaakt en zijn zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen door de "Seeduyn" staf

Heerlijk hotel met een fantastische ligging direct aan zee. We hadden een kamer met uitzicht op zee gevraagd en dat was echt de moeite waard. Fantastisch uitgebreid en zeer goed verzorgd ontbijtbuffet, alles werd ruim op tijd weer aangevuld. Leuk zwembad met ruime openingstijden. Alles netjes en goed verzorgd. Voor een vier sterren hotel vond ik de kamer net iets te gedateerd evenals de badkamer maar alles was schoon en goed verzorgd!! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Lennard&Burni
22-3-2018

Goed bed& bad. Mooie grote kamer. Heerlijk allemaal.

Zwembad mag iets warmer

Een fantastisch verblijf voor 2 dagen

Jan
22-3-2018

In feite voldeed alles aan onze verwachtingen. We zijn een paar jaar niet geweest en de voorzieningen zijn alleen maar beter geworden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.08 uit 10 op basis van 767 reviews.