Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

929 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• 8M. Prevoo-pool12-05-2019

Gezellig dorp, mooie bossen met grote en kleine vijvers. Strand, voor ontspanning bij mooi weer, maar ook om te wandelen, vooral om de Punt! Een must! Prachtig duingebied, om te wandelen en fietsen, te Posthuis bezoeken en naar de Vliehors met de Vlielandwxpres! Veel te doen, maar voor alles het eiland is magisch!!

• 2018
    8Lieve05-11-2018

Ik kom al meer dan 20 jaar elk jaar terug.

Bijzonder rustig en mooi gelegen

• 9Ronald22-10-2018

Mooi hotel, direct aan het strand

Mooi hotel, direct aan het strand

• 8Anna H.K.03-10-2018

Genieten!

Yoga weekend gedaan met Tineke Nijhuis. Echt een aanrader, ekker meedoen op je eigen manier en de ontspanning komt vanzelf!

• 8D. van Weel15-09-2018

Al bij één een zeer prettig vakantieverblijf.

Goed Hotel, prima ligging voor de gasten. goede service van/door vriendelijk personeel. Royale kamer, goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Bagage wordt bij de veerboot opgehaald en ook weer naar de boot terug gebracht. Prima! Douchemengkraan was nauwelijks af te stellen, óf rillend koud, óf als een kreeft gekookt worden. Jammer!

• 6Willemijn25-08-2018

Teleurstellend

Het hotel ligt aan zee, dus de locatie is geweldig. Het hotel zelf is zeer teleurstellend. Met name het bijgebouw oogt als een gevangenis. Het gebouw oogt kil. De kamers zijn eenvoudig. Er zaten vlekken in de vloerbedekking, doodgeslagen muggen op de muren en de thermostaat van de douche deed het niet goed, waardoor je lang op warm water moest wachten en als de douche eenmaal warm (het werd zelfs heet) was kon het niet lauw of koud. De ontvangst was zakelijk, ze zijn gericht op groot publiek, onpersoonlijk dus. Ik betaalde €165 per nacht, veel te veel voor wat je krijgt.

• 7DorisdB15-08-2018

Voor herhaling vatbaar, maar douchen bij zwembad.

Minpunten: De douche had een matige straal. Het duurde ook lang voordat hij warm werd. Ik vond de prijs voor de sauna erg duur. Jammer dat het dak boven het zwembad niet meer open kon. De wegbewijzering naar diverse locaties was slecht, waardoor het hotel een soort doolhof was. Jammer dat de bowlingbaan overdag niet open was.

Pluspunten: Kamer was mooi, prima bedden. Ontbijt was goed, alleen de vruchtensappen werden niet (tijdig) bijgevuld, zodat je daarop misgreep. Mooie ligging van het hotel. Mooi zwembad met lekker warm water.

• 8Pieter Huiskes07-08-2018

Goed met enkele verbetepunten

Het is een prima hotel alleen was de deur naar het balkon kapot en kennen de kamers geen airco. Wel werd er vanwege de kapotte deur een waaier gebracht maar geen airco in een viersterrenhotel vind ik niet meer van deze tijd en ook geen overbodige luxe bij 30+ graden

• 1anoniem08-02-2018

Geen respect voor personeel

de house keeping word behandeld als een stelletje slaven! dit kan echt niet. dit moet heel snel veranderen! zo kan je niet omgaan met je personeel. ik ga liever naar een hotel waar het personeel met respect word behandeld. waardeloze ervaring! Nooit weer

• 8hofgeest03-02-2018

goed.

kamer (dure kamer) groot en netjes. goed bed. tv mag wel wat groter. uitzicht mooi. restaurant goed (behalve een klein vanille ijsje met niets erbij voor 7,50 euro, dat is echt veel te duur). zwembad was heel erg koud, er zou iets met de boiler zijn, maar dat was na 12 dagen blijkbaar nog steeds niet gemaakt. spa was super. ontbijt viel mij enorm tegen. vrij matig aanbod. bijna geen warm eten, en weinig vers. alles uit pak en blik. en elke dag hetzelfde. 2 weken lang gebleven, en werkelijk elke dag hetzelfde, dus ben na een paar dagen maar vleeswaren en verse jus d'orange in de supermarkt gaan kopen. hotel heeft geen winkeltje met eten en drinken en noodzakelijke spulletjes, en in de buurt is ook helemaal niets. kleding wassen service is prima en snel, maar echt te duur (5 euro voor een onderhemd die 3 voor 10 euro bij de zeeman zijn). wake up call ging regelmatig mis, dus zelf wekker meenemen is beter. ik mis een ijsblokjes machine op de gang, en mis een ijskast (liefst met vriesvak) op de kamer. voor de rest super. meeste personeel is super vriendelijk en lost problemen op. mooi en schoon eiland, vooral in january heerlijk rustig. ik wil hier zeker nog terugkomen.

67 tips over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Frits, 02-07-2019

Voor een heerlijke betaalbare maaltijd in een prachtige ambiance; ga eens eten bij Grand Café De Oude Stoep aan de Dorpsstraat

• J.A.C. Maas, 26-06-2014

Het personeel is erg vriendelijk zonder overdreven te zijn. De kamers aan de zeezichtzijde zouden we zeker aanbevelen.

• C. Kievit, 14-06-2014

Te weinig verse lucht in de slaapkamers (geen of nauwelijks opengaande ramen). Er is wel airco, maar die maakt veel lawaai. Bij buffetmaaltijden (feestdag arrangement) zou het beter zijn om meerdere kleinere buffetten te maken; mensen die zoveel geld neerleggen voor een weekeind vinden het niet prettig om in de rij te staan voor het diner.

6 vragen over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Carry op ten Noort, 04-05-2018

Appartement uitzicht zee

Is er een appartement waar een kleine hond mee mag ???? In het voor of het najaar ?

• José, 04-04-2016

Familiesuite

Wat is het uitzicht van de familiesuite landzicht? Kijk je tegen de duinen aan?

• Nola, 07-03-2014

Handdoeken bij zwembad?

Verstrekt het hotel handdoeken voor bij het zwembad, of moet je deze zelf meenemen?

M. Folkertsma, 07-03-2014

Bij ons niet bekend. Wij hebben geen gebruik van het zwembad gemaakt. Niet omdat we niet wilden zwemmen maar het was buiten veel te mooi weer om binnen te blijven.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages