Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

928 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• 9Judith20-09-2016

Prima Hotel met prachtige ligging

Prettig hotel met uiterst vriendelijk personeel. De ligging in de duinen is perfect voor optimale rust en ontspanning. Met de gratis bus of huurfiets zijn het dorp en alle andere bezienswaardigheden prima bereikbaar! Kamer met zeezicht is absoluut de moeite waard!

Rob Riper, General Manager, 27-09-2016

Beste Judith, Hartelijk dank voor uw beoordeling die u hebt geplaatst omtrent uw afgelopen verblijf. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en wij hopen u in de toekomst weer als gast te ontvangen.

• 6Jet Scholtens11-09-2016

Prachtige plek! Kamer oké,hotelgebouw mwah...

De ligging van Seeduyn is natuurlijk fantastisch,'s ochtends 10 meter je hotel uit en je bent op het strand! Ik had geboekt met inlevering van een "Pluim",een soort cadeau-bon-2.0,misschien speelde dat mee toen ik om een "land-zijde"-kamer vroeg,en de allerlaatste kamer rechts op de gang kreeg,in het gebouw aan de andere kant ( beetje gevangenis-achtig van binnen!) waarbij je tegen een duin aan de zeekant keek,op 1 meter afstand van je terrasje.... Tja.... Kamer was prima,heerlijke bedden,en het gevraagde waterkokertje werd nagebracht. Als je de web-site bekijkt lijkt het of de Superior-double-room een aparte douche heeft;wij douchten in het bad,jammer... De bagage-service is ook prima! Heerlijke paar dagen gehad op het eiland,maar volgende keer tóch een iets nieuwer hotel!

Rob Riper, General Manager, 16-09-2016

Geachte Jet Scholtens, Hartelijk dank voor uw review die u hebt geplaatst omtrent uw afgelopen verblijf. Wij waarderen uw kritische opmerkingen en dit heeft ook onze volledige aandacht. Wij hopen alsnog u in de toekomst als gast te ontvangen.

• 4Eric en Renate Boerop04-05-2016

Gemiste kans

4 sterrenhotel dat zijn 4 sterren zeker niet kan waarmaken. Management lijkt wel te willen maar zeker niet te kunnen. Het begon al op de eerste avond. Wij wilde graag lekker eten en hadden het culinaire 4 gangen diner met wijn arrangement gereserveerd. Het viel helaas erg tegen. De manager was absoluut niet gevoelig voor maar enige kritiek Op het terras van het hotel ging het weer fout Na 20 minuten komt er iemand vragen wat we wilde drinken. het duurt erg lang voor er iemand komt, terwijl er veel personeel rondloopt. Geen enkele communicatie bij het personeel. De superieure kamer is het woord superieur niet geheelwaardig, geen ijskast op de kamer, geen airco, koffie wordt niet dagelijks aangevuld, regelmatig wordt er van alles vergeten geen bekertjes, handdoeken vergeten te verschonen. Het hotel verdient duidelijk een opknapbeurt, meubilair verouderd en niet meer van deze tijd. Kortom wat ons betreft eenmaal Seeduijn

Rob Riper, General Manager, 12-05-2016

Geachte heer en mevrouw Boerop, Hartelijk dank voor de door u geplaatste review omtrent uw afgelopen verblijf. Heel vervelend dat u uw verblijf als zodanig hebt ervaren, maar toch nodig ik u alsnog een keer uit zodat u kunt ondervinden dat het wel conform 4* kan.

• 7Gea30-04-2016

Goede plek

Helaas is de keuze van de vegetarische menu's erg beperkt

Rob Riper, General Manager, 12-05-2016

Beste Gea,

Dank voor uw opmerking die u hebt geplaatst omtrent uw afgelopen verblijf.Onze huidige menukaart gaan we uitbreiden met meerder vegetarische gerechten.

• 9Moeder en dochter29-09-2015

prachtig gelegen

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Vriendelijke ontvangst, mooie kamer, Heerlijk uitgebreid ontbijt, verfijnd diner. Een minpuntje vonden wij de klimaatbeheersing in het hotel(annex). Ondanks de open balkondeur hadden wij het te warm tijdens de nacht. Ook op de binnengalerijen was het benauwd. Verder alle lof en van harte aanbevolen!

Rob Riper, General Manager, 14-10-2015

Geachte allen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en ondanks de minpuntjes die u benoemd ( die overigens onze volle aandacht hebben ) toch mooi om te lezen dat u ons zal aanbevelen.

• 8Kooistra03-09-2015

Prima hotel

Prima hotel, uitstekende service, heerlijk ontbijt en erg divers. De jongere (vaste) receptionistes mochten wel iets vriendelijker en behulpzamer zijn, kamers waren ook goed en van alle gemakken voorzien alhoewel het meubulair wel aan vervanging toe is (de twee fauteuils waren helemaal doorgezakt en de ombouw van het bed was stuk). Verder is het een prima hotel met een prachtige ligging.

Rob Riper, General Manager, 11-09-2015

Geachte heer Kooistra, Hartelijk dank voor uw recensie die u hebt geplaatst, wij hebben ondertussen al werk gemaakt van de opmerking over het meubilair. Wij hopen u weer snel als gast te ontvangen!!

• 8Lette22-08-2015

Perfecte ligging

Heerlijk hotel op een unieke locatie op mijn favoriete Waddeneiland. Ruime kamer met zeezicht en een ruim balkon. Het eten was ook van prima kwaliteit. Hier wil ik zeker nog eens terugkomen, al vind ik de relatief hoge kamerprijzen (zelfs voor deze locatie) wel een nadeel. Ik hoop dat het hotel meer voordelige arrangementen gaat aanbieden, zodat een verblijf aantrekkelijk wordt en de prijs/kwaliteitsverhouding verbetert. Fijn dat het hotel een saunacomplex heeft, maar heel jammer en ook wat vreemd dat je als saunagast niet naar buiten kunt om af te koelen en dat er geen gebruik is gemaakt van de geweldige ligging van het hotel in de vorm van bijvoorbeeld een panoramsauna met zeezicht. Echt een gemiste kans, al ziet het saunacomplex er prima uit.

• 7patricia lohuis11-08-2015

voldoende

persoeel erg aardig en behulpzaam, eten was perfect ligging top! ook vervoer na en van de haven, onze kamer was slecht en vies, uiteindelijk , goed opgelost

• 10evelien veenhof06-08-2015

Super hotel met uitstekende service

We kregen een kamer op de 2de verdieping maar de lift was kapot. daar ik met mijn moeder was die geen trap kan lopen werd er meteen gekeken voor een andere kamer en dit is uitstekend opgelost. Grote Kamer aan de overkant begane grond en lekker groot balkon prima uitzicht

Rob Riper General Manager, General Manager, 12-08-2015

Beste mevrouw Veenhof, Hartelijk dank voor de mooie rapportcijfers en hier doen wij als team WestCord Strandhotel Seeduyn het voor. Onze gasten een onvergetelijk verblijf verzorgen.

• 8Nicola09-05-2015

Fantastische locatie

Prachtige locatie, mooi hotel, goede service. Kamers zijn prima, alleen het sanitair is zeer verouderd en in slechte staat, past niet meer bij de rest van het hotel!

Rob Riper General Manager, General Manager, 11-05-2015

Geachte Nicola, Hartelijk dank voor uw reactie die door u is geplaatst. Uw opmerking over het sanitair is direct door ons opgepakt. We hopen u binnenkort of in de toekomst wederom als gast te mogen ontvangen zodat u ook kunt zien dat er met uw opmerking wat is gedaan.

67 tips over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Frits, 02-07-2019

Voor een heerlijke betaalbare maaltijd in een prachtige ambiance; ga eens eten bij Grand Café De Oude Stoep aan de Dorpsstraat

• J.A.C. Maas, 26-06-2014

Het personeel is erg vriendelijk zonder overdreven te zijn. De kamers aan de zeezichtzijde zouden we zeker aanbevelen.

• C. Kievit, 14-06-2014

Te weinig verse lucht in de slaapkamers (geen of nauwelijks opengaande ramen). Er is wel airco, maar die maakt veel lawaai. Bij buffetmaaltijden (feestdag arrangement) zou het beter zijn om meerdere kleinere buffetten te maken; mensen die zoveel geld neerleggen voor een weekeind vinden het niet prettig om in de rij te staan voor het diner.

6 vragen over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Carry op ten Noort, 04-05-2018

Appartement uitzicht zee

Is er een appartement waar een kleine hond mee mag ???? In het voor of het najaar ?

• José, 04-04-2016

Familiesuite

Wat is het uitzicht van de familiesuite landzicht? Kijk je tegen de duinen aan?

• Nola, 07-03-2014

Handdoeken bij zwembad?

Verstrekt het hotel handdoeken voor bij het zwembad, of moet je deze zelf meenemen?

M. Folkertsma, 07-03-2014

Bij ons niet bekend. Wij hebben geen gebruik van het zwembad gemaakt. Niet omdat we niet wilden zwemmen maar het was buiten veel te mooi weer om binnen te blijven.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages