Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag16°13°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

2008

Top Hotel

Fam. Bos
16-10-2008

Geweldig hotel.Zeker toppie dat er een manege bij is. Eten in het Badhuys is helemaal super en gezellig, in het hotel restaurant minder.Direct aan het strand. Ontbijten met uitzicht op zee, wat wil je nog meer.Dit was de 4e keer, de 5e volgt zeker. Jammer dat het zo duur is,anders kwamen we vaker dan 1 keer per jaar.

Gereisd Familie in oktober 2008

Te veel tijdelijke krachten

Wouter
18-8-2008

Dit hotel zet te veel tijdelijke krachten in wat op zich verklaarbaar is ivm het korte seizoen. De indruk bij mij is echter dat deze krachten niet of nauwelijks worden opgeleid waardoor de klantvriendelijkheid duidelijk te lijden heeft. Zo zat een uur laten uitchecken er niet in omdat "de volgende gasten ook graag op hun kamer willen" Of dit hotel 4 sterren waard is vraag ik me af. De service was bedroevend. De kitchenette kamer die we hadden is de gehele week niet schoon gemaakt. Eten voornamelijk gedaan in het Badhuys, waar de service supervisor wel de nodige professionaliteit bij haar staf inbrengt. Prijs/kwaliteit van het eten is prima, het is echter geen haute cuisine. Ook is het Badhuys kindvriendelijk. Geweldige plek om te eten met dat uitzicht.

Gereisd Familie in augustus 2008

Kan beter

Annemarie
27-7-2008

Net terug van lang weekend.Familie kamer geboekt met kitchenette.2e (kinder)slaapkamer erg klein en zonder ramen dus erg benauwd.Voor 170,= euro per nacht(excl. ontbijt en schoonmaak) hadden we iets meer verwacht.Bediening liet veel steken vallen!!Lang wachten op drankjes,verkeerde bestellingen.Met 4 sterren zijn ze ruim bedeeld.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Slechte staat van onderhoud (balkondeur kamer al week niet

S.F. Jongevos
2-9-2007

Slechte staat van onderhoud (balkondeur kamer al anderhalve week defect, verwarming niet uit te schakelen), niet goed schoongemaakt, onvriendelijke bediening, pas na klachtenbrief aan Golden Tulip NL gedeeltelijk tegemoet gekomen aan ontevredenheid. Preferentie via reisbureau telt niet voor hotel (volgens receptioniste). Jammer van deze prachtige lokatie!

Gereisd Familie in augustus 2007

Behoefd weinig uitleg; in een paar woorden fantastische in

Janssen
23-8-2007

Behoefd weinig uitleg; in een paar woorden fantastische vakantie in een leuk hotel en ontzettend vriendelijk personeel.

Gereisd Familie in augustus 2007

* Erg duur, bijna onbetaalbaar voor gezinnen

m simone
21-8-2007
  • Erg duur, bijna onbetaalbaar voor gezinnen.
  • Eten in Badhuys (wel mooi uitzicht) onder de maat.
  • Makkelijk met kinderen : strand, binnen- en buitenzwembad, glijbaantje en manege dichtbij, leuke kinderanimatie in het hoogseizoen.
  • Vriendelijk personeel.
  • Het hotel ligt op een prachtig eiland, heerlijk aan het strand maar mist wel sfeer.
Gereisd Familie in augustus 2007

Prachtige unieke ligging als enig hotel op vlieland aan is

Dirk Ute en Joachim
17-8-2007

Prachtige unieke ligging als enig hotel op vlieland aan het strand. Echter, prijs/kwaliteit is helemaal niet in orde. 250€/nacht voor echtpaar met kind van 11 jaar, "superior"kamer met zeezicht en ontbijt. Ontbijt slechts tot 10 u; geen badjas; geen internet op kamer (wel betalend aan receptie); geen strandhanddoekenservice; geen koelkast/minibar; geen vergrotingsspiegel in badkamer. Er ligt wel een stukje zeep, twee shampoo & badschuimflesjes en kleenex doosje op badkamer. Zijn ze leeg, worden ze NIET automatisch aangevuld. Je krijgt nieuwe "op aanvraag" zei de receptioniste. Nog nooit meegemaakt dat je moet bedelen voor zeep in een 4-sterrenhotel! Sauna is extra te betalen en het terras was vies. Je krijgt de indruk dat op alles bespaard wordt. Wel goed en correct was het eten en de bediening in de restaurants

Gereisd Familie in augustus 2007

Lekker genoten van twee weken Vlieland in het mooie hotel

Richard Veenkamp
8-8-2007

Lekker genoten van twee weken Vlieland in het mooie hotel. Prachtige kamer met magnifiek uitzicht over zee en een heerlijke badkamer met bubbelbad!! Ook lekker gegeten, in het Badhuis en vooral in de brasserie in het hotel in het goed toeven en heerlijk eten. Wij hebben alweer geboekt voor oud en nieuw, want wij kwamen gasten tegen die dan ook altijd komen en het schijnt er dan helemaal super te zijn.

Gereisd Familie in juli 2007

Het was een fantastische week op vlieland

Joël
6-8-2007

Het was een fantastische week op vlieland. Na eerdere bezoeken in het hotel die ons ook goed bevallen waren.

De eerste avond hebben we in het hotel gegeten. Dit was erg slecht, hierna hebben we elke avond bij het cafe de stoep in het dorp gegeten naar alle tevredenheid.

Gereisd Familie in juli 2006

Ik vond dit een slecht vier sterren hotel

merel de heij
3-8-2007

Ik vond dit een slecht vier sterren hotel.Meubels erg oud bedden er lagen stukken zwart onder het bed. Verder geen koelkast op je kamer WIJ hadden een dubbele kamer op het noorden dus je keek tegen een duin aan .We kregen een brief dat kinderen te luitruchtig waren dat vond ik wel meevalen maar gehorig was het wel boven sliep een baby en je raad de uitkomst al. Wij zijn al heel vaak in hotels in het buitenland geweest die wel hun sterren waarmaakten

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.