Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag16°13°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Mooie ligging van het hotel

Petra van Keulen
13-10-2017

Mooie ligging van het hotel.Wij zaten in het oude gedeelte aan de overkant van het hoofdgebouw. Het zag er bij binnenkomst een beetje gedateerd en saai uit. De kamer was verder wel netjes, wel douchen in het bad. Er was geen hotel informatiemap op papier op de kamer, dit moest via een QR code, erg omslachtig, er schijnt wel een informatie map bij de receptie te liggen. Daarvoor moet je dus weer helemaal naar de overkant in het hoofdgebouw. Op onze bevestiging stond ook dat we om 12.00 moesten uitchecken terwijl dit 11.00 uur moest zijn. Toevallig kwam ik hier achter en dit bij de receptie gemeld, geen excuus van de dame achter de receptie.Hierdoor waren we erg laat bij het ontbijt. Een aardige medewerkster daar heeft nog fruit geregeld. Trouwens wel erg lekker in de Brasserie van het hotel gegeten en vriendelijke bediening daar. Jammer dat je bij het hotel geen fietsen kunt huren, hiervoor moet je naar het dorp, onhandig als je met de bus bent gekomen.

Gereisd Zakelijk in oktober 2017

Het was weer top, maar wel koud.

Bob J. Colijn
25-4-2017

Toplocatie plus het nwe Badhuis.

Gereisd Zakelijk in april 2017

Prima hotel op mooie plek

Gert Jan
14-9-2013

Verblijf in kamer 211 (bijgebouw). Mooie ruime kamer met ligbad en aparte douche. Toilet ook apart. Bedden ruim en goed. Balkon zeer ruim en met een mooi uitzicht over de zee en de achterliggende duinen.

Gereisd Zakelijk in Wed Sep 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rob Riper General Manager, General Manager, Tue Jan 21 2014 14:07:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte GJG,

Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en we kijken uit naar uw volgende bezoek.

HotelSpecials.nl

Pracht Hotel Pracht Plek Prachtig Leven.

Liz Karel
27-1-2012

Need i say more? Heb al in menig WestCord Hotel vertoefd en kan zeggen; het verdient een sterretje of meer.. Jammer alleen dat bij o.a. Seeduyn de prijzen pppn ietwat stevig zijn.. Zou hier namelijk graag een weekje willen vertoeven on a hp base.. Prachtige plek om even te onthaasten en welcome aanvulling aan het prachtig leven.

Gereisd Zakelijk in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.