67 tips over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

• Frits, 02-07-2019

Voor een heerlijke betaalbare maaltijd in een prachtige ambiance; ga eens eten bij Grand Café De Oude Stoep aan de Dorpsstraat

• J.A.C. Maas, 26-06-2014

Het personeel is erg vriendelijk zonder overdreven te zijn. De kamers aan de zeezichtzijde zouden we zeker aanbevelen.

• C. Kievit, 14-06-2014

Te weinig verse lucht in de slaapkamers (geen of nauwelijks opengaande ramen). Er is wel airco, maar die maakt veel lawaai. Bij buffetmaaltijden (feestdag arrangement) zou het beter zijn om meerdere kleinere buffetten te maken; mensen die zoveel geld neerleggen voor een weekeind vinden het niet prettig om in de rij te staan voor het diner.

• Petra Bogaards, 11-05-2014

Ga met de Vliehors-express naar het westelijke puntje van Vlieland. Leuk strandjuttersmuseum en grote kans om zeehonden te zien!

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

• Daan, 23-01-2012

Het wellness centre was populair, dus ik zou een behandeling vooraf inplannen.

• Moniek Ammerlaan, 01-04-2014

Er is genoeg te doen, met het strand voor de deur, speeltuintjes, fietsen huren, midgetgolf, zwemmen, en bowlen!

• E, Vink-Kokje, 19-06-2014

Huur fietsen. (kan via Hotel) want de afstand naar het dorp is wel te belopen maar dan kost het een half uurtje... Fiets nog geen 10 minuten. Voor ouderen... neem fiets met electro ondersteuning.. (duin op en af)

• Ronie Keisse, 08-06-2014

Wil je naar Vliehors, dan 'moet' je wel met de Vliehors Express. Te voet of per fiets raak je niet voorbij het militair domein (op werkdagen). En een 'rondje eiland' met de lijnbus, geeft je een mooi zicht op de grote omgeving.

• Margo, 12-03-2014

Kamer 530 had een prachtig uitzicht. Fietsen huren, de afstand om naar het dorp te lopen vonden wij net iets te ver.

• AMT. van H., 08-07-2012

Huur, of neem een fiets mee. Dan ben je wat mobieler en het eiland is schitterend als je richting het Posthuijs fietst.

• W. Schönau, 27-09-2013

koffie en gebak in strandtent Het Badhuys

• wilma, 31-05-2012

als je kamer boekt, vraag dan zeezicht, kost je wel meer geld, maar uitzicht op de duinen is niks, geen zon op balkon, en ga eten in het dorp, is goedkoper dan het restaurant bij het hotel.

• Mariëlle, 30-05-2012

Zeker een dagje in het dorp zelf gaan eten, erg leuk sfeertje.

• Gwendolen, 03-08-2012

Het ontbijtbuffet is werkelijk om te smullen!

• Miep van hoof, 27-07-2013

Bij slecht weer ,mooi boek en heerlijk lezen in de vuurtorenkamer

• willem ploegman, 14-04-2014

zo hoog mogelijk in het hotel/appartement is o.i. het mooiste

• Hans en Gré Spanenburg, 18-04-2014

Voor de strandwandelaar, ene kant breed strand en de andere kant, smal!

• J. Pruis, 28-06-2014

Bagagevervoer van veerboot naar hotel (en andersom) is gratis. Gasten van hotel Seeduyn huren een fiets met 10% korting bij W. Zeelen fietsverhuur. De huurkosten komen gewoon op de hotelrekening.

• Henny Preuter, 09-11-2012

Het personeel is klantvriendelijk, het ontbijtbuffet uitgebreid. Het eiland straalt aan alle kanten rust uit!

• Willem, 13-10-2012

De Welness is echt heerlijk. Boek na 18u dan is het heerlijk rustig en het scheelt geld.

• mgubbels_1, 03-06-2013

Als tip zou ik willen melden dat de deur naar het terras welke direct toegang geeft tot de duin, strand en zee, niet met een sleutel op slot kan (draai kiep systeem). Onze zoon is geen wegloper maar dit zou bij andere kinderen wellicht een probleem kunnen zijn.

• Trees Megens Scheers, 22-08-2012

Lekker fietsen over het eiland. Heerlijk zwemmen in het half(openlucht) zwembad van het hotel.

• feeenhuis, 13-03-2013

Vraag naar een kamer met zeezicht en/of andere opties

• L. , 26-02-2013

Familie-suite heeft 2 slaapkamers, woonkamer, keuken zonder gasfornuis (maar met koffiezetapparaat en koelkast) en een goed uitgeruste badkamer. Lunch kan ook dichtbij, Badhuis op het strand. Voldoende restaurantjes in het dorp op 2 kilometer lopen.

• Familie Vrind, 13-02-2013

Vanuit het hotel rechtsaf het strand op en een wandeling maken 'om de punt van het eiland'. Via het dorp terug en dan lekker bij de open haard in de Brasserie met een hapje en een drankje!

• Ria Brand, 30-06-2012

Bij de betaling var onze rekening , werd lang overlegd, ik ben hierover met een ontevreden gevoel weg gegaan, er was ook niet veel tijd meer,omdat we de boot moesten halen. Ik had gehoopt dat er nog contact op werd genomen hierover, omdat we ook wat meerdere opmerkingen hadden genoteerd op het beoordelinfsformulier. Helaas. Een hotel waar we niet gauw meer naar toe gaan. Een kater gevoel.

• Vlinder64, 08-05-2012

tip...dicht bij zeee..heerlijk

• Ellen Roos, 22-08-2012

overleg over een goede kamer en je kunt onderhandelen over de prijs

• Joop, 27-02-2012

Uitgebreide samenwerking met o.m. het uitstekende visrestaurant "De Wadden" in het dorp. Verse producten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• p. de jong, 04-03-2012

Vliehorst expres zeker aan te bevelen. In vrachtwagen naar punt van eiland om zeehonden te zien.

• harm, 18-01-2012

Bedrijfsingang en containers aan oog onttrekken.

• Van Woerden, 18-11-2011

Zoek de snack bar met soft ice voor € 0,50!, of minder... Verleng bij laat vertrek je kamer, kost weinig groot comfort!! Plan een weekend in Seeduyn om het beste vakantie huisje te zoeken, zelf vond ik dit voor groter gezelschap, maar hou de naam geheim!

• Petra, 25-10-2011

eten in het badhuis en restaurant entre deux meres, tocht met vliehorst (+ accordeon)

• Cees Spindler, 04-08-2014

Het hotel is inwendig aan een renovatie toe

• J. van Steden., 20-08-2014

De zachtgekookte eitjes mogen iets harder. De staat van de ventilatieroosters, m.n. de bediening mag beter worden onderhouden. En in de slaapkamer zou een paar nieuwe gordijnen welkom zijn. Toch zouden wij kamer 551 ten zeerste aanbevelen als familiekamer.

• Karin van Zanten, 22-09-2014

Restaurant entre deux mers.

• G. Drost-Onrust, 08-11-2014

Maak service als bagagevervoer en transfer boot- hotel duidelijk van te voren aan nieuwe gasten bekend.

• Wal, 16-11-2014

Wij vonden het eten bij het Armhuis in het dorp wel een hele leuke (luxe) belevenis. Vlieland laat zich in een paar dagen heel goed verkennen te voet of per fiets. Mooi, fijn eiland.

• C. Zurhorst, 29-05-2015

Neem de Vliehors, geweldige ervaring om over het strand te rijden naar het uiterste punt van Vlieland. En uiteraard de fiets pakken en gaan wandelen.

• Neuteboom, 05-07-2015

Bij het boeken navragen of je een kamer in het hoofdgebouw kan krijgen.

• S.U. Ganzinga, 05-07-2015

Aanbevelen kamer met zeezicht

• Gerrit Smit, 04-08-2014

De wellness is geheel vernieuwd en ziet er prima uit.

• Fam. Berendsen, 05-08-2014

Neem voor het gezin het appartement.

• Loes Debbink, 16-09-2014

Een kamer met zeezicht is wel aan te raden voor het ultieme 'eilandgevoel'.

• Mike, 23-05-2015

Ga met de Vliehorsexpress mee, een leuke tocht voor jong en oud gedurende twee uur. Honden en kinderwagens kunnen mee.

• Els, 25-10-2014

Duinexcursie van Staatsbos Beheer vanaf camping Lange Paal. Goede fietsen te huur aan Dorpsstraat bij Zeelen.

• Plandsoen, 27-04-2015

Tip voor de paardenfans, wij hebben 3 dagen heerlijk gereden bij de manage naast het hotel. Een super goed adres, een lief klantgericht team dat naast de passie voor de paarden ook zeer betrokken zijn om jou een fantastische rit te bezorgen, complimenten voor dat team:-)

• Bertha, 12-05-2015

Prachtige zonsondergang!!

• E. Sluiter, 07-03-2015

Ook veganisten/ of mensen met een speciaal dieet, kunnen hier lekker eten wanneer het even van te voren wordt gemeld.

• Fam. Versluis, 09-03-2015

Langs het strand wandelen en dan een lekker opwarmertje halen bij strandpaviljoen het Badhuijs.

• Ma Alta, 28-07-2014

Kamer 603, uitzicht dorp en vuurtoren, wij hebben de waddenexcursie gemaakt, een aanrader!

• W. de Boer-de Jong, 30-03-2015

Geniet van een middagje/ avondje wellness en combineer het met een heerlijke schoonheidsbehandeling. We hebben meegedaan aan het Earth hour diner. Jammer dat het niet druk was maar het was een bijzondere ervaring. We komen zeker weer eens.

• Ben, 13-05-2015

Als je boekt via 'Booking' hou er dan rekening mee dat er wel Eur 45 eindschoonmaakkosten in rekening worden gebracht. In de bevestiging staat dat het inclusief en daarna in kleine lettertjes onder de vouw weer exclusief is. Dit is zeer verwarrend voor klanten maar 'daar kunnen wij niets aan doen' volgens Westcord.

• B.Logiantara, 18-09-2014

Op loopafstand van de boot (30-45 min) als je van wandelen houdt. Maar fietsen is ook leuk.

• Henk Wijzenbroek, 03-11-2014

Publiceren dat honden nu wel welkom zijn

• Bruidspaar Dirksen, 20-05-2015

Voor mensen die van luxe houden is dit een echte aanrader.

• Henk Wijngaard, 14-06-2015

Kamer 524 is een super plek met een adem benemende uitzicht.

• Franssen, 31-12-2014

Tip, superieur de luxe met Zeezicht zijn echt helemaal top

• peggy slots, 20-02-2015

restaurant Plezant restaurant De herbergh van Fleiland.

• Monique de Haan, 27-02-2015

de wandelroute Kuieren op Oost leert je veel over Vlieland. Je bekijkt met andere ogen de omgeving!

• Niels Haesen, 23-07-2014

PS: laat de kinderen door de onderdoorgang gaan naar het zwembad aan de overkant. Appartementen zijn echt allemaal erg goed! Beter dan de familiekamers in het hotel (ja wel wat duurder).

• Paul Coebergh, 15-09-2014

Vraag een penthouse aan de zeekant. Of als die op zijn tenminste een met hele dag zon.

• A.C. van den Berg, 20-09-2014

Het zou prettig zijn om vanuit het hotel een fiets te kunnen huren.

• Gradus Nagtegaal, 24-11-2014

Misschien in de brochure zetten dat honden in de Brasserie WEL welkom zijn.

• Vd Biezen, 09-05-2015

Zet bij de kamers voor 3 personen er voortaan bij dat hier geen bubbelbad en massagedouche is. Vooral de kinderen hadden zich erg verheugd op die extra luxe.

• Els Krul, 04-06-2015

Ieder jaar even uitrusten op Vlieland bij Hotel Seeduijn. Je hoeft je nooit te vervelen, er is altijd wat te doen!

• G.v.Ouwerkerk-Wolters, 15-04-2018

Op de eerste plaats weer een heerlijk verblijf gehad en bedankt voor de upcrade van de kamer wegens ons 50 jarig huwelijk. Wij zijn al vaak bij jullie geweest wat wij even willen opmerken dat er af en toe nog al een rookgeur in het Hotel was niet fijn .Ook een kanttekening het Restaurant viel ons wat het dinner betreft tegen erg zout was beter.en de ober had een smerig Zwartebroek aan jammer. Maar wij komen zeker terug ik hoop dat jullie iets met deze dingen kunnen. Vr.gr Gusta