Bed and Breakfast Torenzicht (+app.)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Torenzicht (+app.)
9,3

76 reviews over Bed and Breakfast Torenzicht (+app.) in het Nederlands

Met vrienden

Een meer dan prima ervaring in deze accomodatie.

Jan de Waaij
19-8-2017

Heeft Vlieland ons hart gestolen, Joop en Marjo hebben ons ingepakt. Wat een geweldig stel gastvrije mensen. Wegens rugpijn van Joop kregen ze hulp van een koppel familieleden. Deze mensen vielen fantastisch in. Hulde. Al in januari hadden we kamer 1 geboekt. Een schot in de roos. Eigen ingang, prima bedden en ruime douche. De gezamenlijke ontbijt en zitruimte ook heel gezellig gemeubileerd en gedocoreerd. Een goed ontbijt met heerlijk brood. 5 soorten waarvan je ook de lunch kan klaarmaken. De hele dag kan je koffie/thee nuttigen en ook nog diverse soorten thee maken met kruiden uit de tuin. De tuin is heel gezellig ingedeeld en het aantal planten is niet te tellen. Omdat het a.h. eind v.d. Dorpsstraat ligt is het er heel stil. Wel het heerlijke geluid van vogels. Rij je de accomodatie uit en ga je linksaf kom je bij de winkels en horeca, ga je rechtsaf fiets of loop je binnen een paar minuten in de natuur.

Heel gezellige, rustige plek

Sanne Werkman
16-9-2016

Dit B&B is erg centraal gelegen, maar de omgeving is heerlijk rustig. Uitgebreid ontbijt, lunchpakketje maken, altijd koffie mogen zetten, super service.

Geweldig ontbijt, super schone kamers en gastvrijheid op en top. Wij hebben hier een fantastische midweek doorgebracht en komen zeker terug!

super gezellig

Catharina Kok
25-8-2015

Reuze gezellig: ruime kamer, heerlijke bedden. Vooral het ontbijt was tot in de puntjes verzorgt.

Alom een mooie accommodatie waar het heerlijk vertoeven is.

Ook hebben ze een piepklein winkeltje met overheerlijke bonbons. Hmmm. Voor ons geen minpunten we gaan er zeker weer heen. Dus voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel

Sijbren
24-8-2015

Met mijn vrouw samen hebben we genoten van het luxe appartement in de toren. Geweldig dat het ook mooi weer was en we ook op het dakterras konden liggen. Heel erg gastvrij ontvangen en heerlijk kunnen uitrusten. Vlieland is een eiland waar je fijn kan fietsen, wandelen en ook naar het strand op verschillende plaatsen van het eiland. Dit hotel ligt erg centraal maar is wel erg rustig gelegen, toch ben je in korte tijd op het strand of bij de winkels of restaurantjes. Zeker een hotel waar we terug gaan komen, in alle jaargetijden een echte aanrader.

Geweldig gastvrij hotel

Georgette
24-8-2015

Voor de 1/2 marathon van Vlieland hebben wij bij Torenzicht geboekt. Het is een geweldig gastvrij hotel. wij konden ons goed voorbereiden op de loop. We hadden heerlijke rustige gerieflijke kamers. Het ontbijt was heel erg goed verzorgd en je mocht ook nog broodjes meenemen voor de lunch. Na de loop konden we even heerlijk uitrusten en een kop thee en koffie drinken. Deze staan altijd klaar en het is luxe dat je deze altijd mag pakken. We komen er zeker weer terug.

Torenzicht kamer 2

Trees
17-8-2015

Een heerlijk midweekje in Torenzicht ervaren. Prima ontbijt en we mochten een lunchpakketje maken dit is fantastisch als je er met de fiets op uit trekt. Prachtige tuin om heerlijk koffie te drinken die je zelf de hele dag kan zetten. Wel jammer we hadden kamer nr. 2 op de begane grond deze was gehorig en licht 1mtr onder de grond daardoor benauwd en geen uitzicht naar buiten. Douche was oppassen geblazen want de vloer was glad. Dit hebben we opgelost met een handdoek op de grond te leggen. Dit was een goede oplossing. We hebben toch genoten van het mooie eiland.

Heel erg goed!!!

Simone
5-8-2015

Torenzicht is een echte aanrader! Schone kamers, fijne bedden, aardige mensen en een mooie tuin. Ontbijt inclusief lunchpakket vers en goed verzorgd. Echt top, wij komen zeker terug! Heel fijn eiland ook.

Gezellig en gemoedelijk

Ineke1957
3-8-2015

Joop en Marjo vriendelijke gastheer en gastvrouw

Rustig gelegen aan het einde van de drukke Dorpsstraat

Prachtige natuur,leuk vlakbij de vuurtoren

Een heerlijke plek waar je thuis bent.

E. de Feijter
23-7-2015

Bed en Breakfast torenzicht ligt in het rustige deel v/d dorpstraat en Joop en Marjo geven je het gevoel van een warm welkom. Het eten is goed verzorgd en vers met voldoende keuzes.

Wij voelden ons er thuis en komen daar zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Torenzicht (+app.) in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Torenzicht (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.