Camping Stortemelksterster

94 reviews over Camping Stortemelk

• 2019
    8Remco23-08-2019

Nooit meer

De service van Stortemelk is erg tegengevallen. De eerste dag hebben we moeten overslaan omdat je, wanneer je met een late ferry aankomt, de sleutel niet meer kunt ophalen. Wifi bleek niet te werken wat voor ons zeer vervelend was, en na aankomst bleken we zelf beddengoed en handdoeken te moeten huren. Op de laatste dag werd ons opeens meegedeeld dat we al om 11:00 uur moesten vertrekken terwijl wij voor de volle dag hadden betaald. Een medewerker van Stortemelk werd zeer agressief en dreigde zelfs mij door de politie te laten arresteren. Met gastvrijheid had dit alles niets van doen. Na terugkomst heb ik een thuis tot tweemaal toe een reclame gestuurt naar de directeur van Stortemelk. Mijn advies: laat Stortemelk links liggen. Het geld dat je betaald staat in geen enkele verhouding met de service die wordt geboden. Wat voor ons ontspanning had moeten zijn was in de praktijk stress en ongenoegen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Wendy Vree28-07-2019

Unieke sfeer en plek

Prachtige plek, fijne sfeer, enthousiaste en vriendelijke medewerkers, goede sanitaire voorzieningen.
    De medewerkers doen hun best om alles schoon en netjes te houden. Helaas gaan de gasten niet altijd even respectvol mee om. We gaan hier in eerste instantie vooral heen vanwege onze dochter van 7, zij wil alleen nog naar Stortemelk en niet meer naar het buitenland. Maar wij genieten ook van de kleinschaligheid en de fijne sfeer. Leuke activiteiten voor kinderen en net genoten van een mooie theaterweek. De Bolder is een gezellige plek om spelletjes te spelene Een boek te lezen. Voor mij als vegetariër genoeg keuze in het restaurant waar lekkere maaltijden worden bereidt tegen een goede prijs. Het eiland is klein, maar verveelt gek genoeg nooit. En genoeg plekken om de rust op te zoeken, ook nabij de camping en te genieten van de natuur

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sigrid23-06-2019

Genieten, volgend jaar weer!!

Mooie grote camping, in het hoogseizoen genoeg te doen voor kinderen en volwassenen. in het voorseizoen is het rustiger. Lekker vlakbij het strand. Toiletgebouw is netjes. Kampwinkel is slecht qua voorraad/keuze /duur.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Kirs28-04-2019

Boshuisje prima, camping matig

Wij hebben in de zomervakantie een boshuisje (nummer 16) gehuurd. Werkelijk super en volledig, vooral je eigen sanitaire voorziening (gezien de slechte recensies over het camping sanitair). Helaas kan er geen raam open in de badkamer. De slaapkamer beneden is meer een soort kast en er is echt te weinig bergruimte. Ook wordt een veranda gemist (handig als het regent). WiFi is er prima. Jammer dat er nog meer huisjes worden bijgebouwd, komt dan wel dicht op elkaar. Maar we gaan het komende zomer zien want dan gaan we weer. Ondanks dat de prijs best hoog is in het hoogseizoen... Verder weinig met de camping te maken, gelukkig maar want als kinderen vroeg wakker zijn gooit iedere hippie ouder de tent open en kids er uit. En gillen maar. Je staat hutjemutje. Belachelijk hoge huur. Eten in de Bolder is prima wat betreft prijs en kwaliteit. Voor de rest is Vlieland meer Vliebiza met bijbehorende hoge prijzen.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Ellen04-01-2019

Geweldige camping in prachtige omgeving.

Geweldige camping. Al meerdere keren hier geweest en ga hier zelfs nog eten wanneer ik elders op het eiland verblijf. Goede service, fijne tenten en goed eten in de bolder, waar het ook fijn vertoeven is voor de gezelligheid. Het sanitair werd goed bijgehouden, heb het veel erger gezien op andere campings. En voor kinderen is het helemaal geweldig met bos, strand en speeltuin letterlijk naast elkaar gelegen. Ook leuke activiteiten. Dat de winkel op zondag dicht is vind ik niet erg. Daar hou je rekening mee.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 2018
    3Kees Van poortvliet16-09-2018

Matige camping

Matige camping. Wij zijn net buiten het zomerseizoen een weekend op de camping geweest. Wij snappen dat niet alle faciliteiten meer in gebruik waren. Wat alleen tegenviel was dat de doucheruimte die nog open was en was voorzien van 8 douches, er maar eentje werkte. Wij begrepen dat dit meerdere malen aangegeven is, desondanks is dit het hele weekend zo geweest. Verder geen wc papier aanwezig, naar mijn mening niet meer van deze tijd.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Paul06-09-2018

Je moet er maar zin in hebben.

Pover pover pover. Beetje afgeleefde tent, sanitaire voorzieningen worden niet schoongemaakt. Bedden uit de vorige eeuw. Kamperen heeft zijn charmes, maar voor dat geld ga ik voortaan wel weer in een *hotel zitten, incluis ontbijt!

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2018

• 5Fam van Hoogen04-09-2018

Te commercieel geworden....

Fijne ruime camping, vrijwel direct aan het strand. Heel lang geleden hier ook gekampeerd. In al die jaren zijn er behoorlijk wat verbeteringen aangebracht zoals de 'nieuwe' toiletgebouwen. Al verbaast het mij dan wel weer dat je nog steeds met je 'pleerol' onder de arm naar het toilet moet... Niet meer van deze tijd, zeker niet als je prijzen bekijkt. Wat ook fijn zou zijn is wanneer je zelf de temperatuur van het water van de douche zou kunnen regelen (en daarmee ook de straal). Verder vind ik het personeel erg jong en ongeïnteresseerd in de badgasten (wel in elkaar) en het jammer dat er geen kindvriendelijke maaltijden (anders dan de 'happy meal'-constructie) wordt aangeboden. Maar al met al zou ik hier volgend jaar wel weer heen willen (maar dan niet meer tijdens de opbouw van het ITGWO-festival!).

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4fam. van Elk27-08-2018

Heel mooie camping , service minder.

heel mooie camping, uniek door z,n ligging, de zee altijd 200 meter loopafstand. Wel heel erg groot. Sanitair matig schoon, na regen een grote moddervloer. De receptie is veel te beperkt open voor zo,n grote camping. Na 17.00 uur kun je geen muntjes meer krijgen om te drogen, wat met slecht weer niet zo,n goed idee is. Hang een Munt automaat op bij de was- en droogmachines! Er is weinig tot niets voor 8 jarigen tot 12/ 13 jarigen te doen. Die zag ik allemaal,offline spelletjes doen want Wifi is slecht en opladen mag alleen bij de Receptie tegen betaling van een Euro! Bovendien is die receptie dus heel beperkt open wat het ook niet aantrekkelijk maakt om gebruik van te maken. De smartphones liggen dus massaal bij de wasruimtes, waar ze dan weer weggehaald worden, omdat dat niet mag! Ik vind de prijs dermate hoog dat dat wel inbegrepen is zou ik denken, in deze tijd.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Martin20-08-2018

Nooit meer

Wij stonden dus met z'n vieren op het jongeren terrein. Ik heb vaak met mijn ouders gekampeerd, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt; de hele dag zit je in de stank van het cafetaria van de Bolder; het veldje was één grote zandbak waardoor overal zand in terecht kwam (ik weet dat dat er een beetje bij hoort maar dit was echt te erg voor woorden); alle tenten staan hutje mutje op elkaar, dus veel privacy en eigen ruimte heb je niet; 's avonds en 's nachts heb je ontzettend last van feestende jongeren met de meest afschuwelijke Nederlandse rapmuziek; het terrein ligt bezaait met bierdoppen, plastic zakken en andere troep; het toiletgebouw verkeerde in slechte staat, zeker vergeleken met andere toiletgebouwen op andere delen van de camping; je betaalt per tent én per persoon, dus voor kleine tentjes met weinig personen betaal je relatief ontzettend veel geld.

Enige pluspunt: Je zit dichtbij het strand...

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

5 tips over Camping Stortemelk

• e.scheenjes, 02-06-2012

Neem een eigen koekenpan mee als je bijv. pannenkoeken wil bakken, want de kwaliteit van de beschikbare koekenpan is beroerd.

• Peter, 15-08-2013

Bij een kampeerplek in de duinen hoor je 's nachts de branding. Wandeling van de camping naar het Badhuis (ca. 40 minuten).

• Gertjan, 21-03-2013

Lekker uitwaaien op stran, Drijfhout, ijssallon, alles op vlieland is een aanrader zelfs als er niks aan is is het nog leuk :D

5 vragen over Camping Stortemelk

• C. Mulder, 13-07-2018

Lied

In de jaren 60 kampeerden we jaren op Stortemelk. Er werd altijd een lied gezongen: In een tentje op het Stortemelk T is zo goed voor elk kan t U hartelijk aanbevelen. Enz.

Is de gehele tekst nog er nog. Zou ik graag nog eens zinger.

• Anja, 09-12-2013

Op welke vlakken staat wat..

Wij zitten er over na te denken om volgend jaar naar naar stortemelk te gaan, maar zo aan de recensies te lezen is het er snachts wel eens geroezemoes van de jongelui?!?! Hebben die jongeren een eigen veld of is er specifiek een veld voor de gezinnen?!?!

alvast bedankt voor het antwoord :D

gj_jansen, 07-02-2014

Beste Miss,,....

Ik ben jaren vanaf mijn geboorte tot afgelopen jaar er geweest.

Je moet gaan kijken waar je gaat staan welk vak en hoe dichtbij je bij de winkel, de bolder en receptie wilt staan.

Als je daar echt dichtbij gaat staan heb je geroesemoes.

IK heb altijd gestaan op geel en of rood, dit vind ik meest leuke vakken en erg kindvriendelijk.

indien je vragen hebt kan je me altijd mailen!

Ik woon trouwens ook in zwolle dus als je meer informatie van me wilt kan je ook even langs komen

groetjes Gertjan Jansen

• a. janssen, 05-06-2013

huren van tent

zijn er ook volledige uitgeruste tenten te huur.

Peter, 15-08-2013

Ja, te bevragen bij de receptie van de camping.

Camping Stortemelk info

• Aantal sterrensterster