Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

93 Reviews over Stortemelk

• 7Isa30-04-2022

Boshuisje 25: niet voor kleuters of bejaarden

Modern huisje voor groter gezelschap. Helaas waren alletwee de wc's op de bovenverdieping. De trap is hoger dan normaal, heeft een dubbele draai, smalle en gladde treetjes en geen leuning aan de brede kant. We waren hier met twee kleuters en een bejaarde. Bijna niet te doen. Verder prima huisje goed geïsoleerd, in het bos. Zee op loopafstand.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Monique30-11-2021

Boshuisje 22 Lijte

Heel mooi huisje. Vanuit je bed kijk je zo het bos in prachtig. Alleen 1 groot nadeel; dit geschakelde huisje zou door een geluiddichte geisoleerde wand van het andere huisje gescheiden zijn; dit is dus absoluut niet waar!, je kunt de buren letterlijk verstaan en we konden ook van hun muziek "meegenieten". Heel jammer als je voor rust naar Vlieland komt.

• 8Remco23-08-2019

Nooit meer

De service van Stortemelk is erg tegengevallen. De eerste dag hebben we moeten overslaan omdat je, wanneer je met een late ferry aankomt, de sleutel niet meer kunt ophalen. Wifi bleek niet te werken wat voor ons zeer vervelend was, en na aankomst bleken we zelf beddengoed en handdoeken te moeten huren. Op de laatste dag werd ons opeens meegedeeld dat we al om 11:00 uur moesten vertrekken terwijl wij voor de volle dag hadden betaald. Een medewerker van Stortemelk werd zeer agressief en dreigde zelfs mij door de politie te laten arresteren. Met gastvrijheid had dit alles niets van doen. Na terugkomst heb ik een thuis tot tweemaal toe een reclame gestuurt naar de directeur van Stortemelk. Mijn advies: laat Stortemelk links liggen. Het geld dat je betaald staat in geen enkele verhouding met de service die wordt geboden. Wat voor ons ontspanning had moeten zijn was in de praktijk stress en ongenoegen.

• 9Wendy Vree28-07-2019

Unieke sfeer en plek

Prachtige plek, fijne sfeer, enthousiaste en vriendelijke medewerkers, goede sanitaire voorzieningen.
    De medewerkers doen hun best om alles schoon en netjes te houden. Helaas gaan de gasten niet altijd even respectvol mee om. We gaan hier in eerste instantie vooral heen vanwege onze dochter van 7, zij wil alleen nog naar Stortemelk en niet meer naar het buitenland. Maar wij genieten ook van de kleinschaligheid en de fijne sfeer. Leuke activiteiten voor kinderen en net genoten van een mooie theaterweek. De Bolder is een gezellige plek om spelletjes te spelene Een boek te lezen. Voor mij als vegetariër genoeg keuze in het restaurant waar lekkere maaltijden worden bereidt tegen een goede prijs. Het eiland is klein, maar verveelt gek genoeg nooit. En genoeg plekken om de rust op te zoeken, ook nabij de camping en te genieten van de natuur

• 8Sigrid23-06-2019

Genieten, volgend jaar weer!!

Mooie grote camping, in het hoogseizoen genoeg te doen voor kinderen en volwassenen. in het voorseizoen is het rustiger. Lekker vlakbij het strand. Toiletgebouw is netjes. Kampwinkel is slecht qua voorraad/keuze /duur.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Kirs28-04-2019

Boshuisje prima, camping matig

Wij hebben in de zomervakantie een boshuisje (nummer 16) gehuurd. Werkelijk super en volledig, vooral je eigen sanitaire voorziening (gezien de slechte recensies over het camping sanitair). Helaas kan er geen raam open in de badkamer. De slaapkamer beneden is meer een soort kast en er is echt te weinig bergruimte. Ook wordt een veranda gemist (handig als het regent). WiFi is er prima. Jammer dat er nog meer huisjes worden bijgebouwd, komt dan wel dicht op elkaar. Maar we gaan het komende zomer zien want dan gaan we weer. Ondanks dat de prijs best hoog is in het hoogseizoen... Verder weinig met de camping te maken, gelukkig maar want als kinderen vroeg wakker zijn gooit iedere hippie ouder de tent open en kids er uit. En gillen maar. Je staat hutjemutje. Belachelijk hoge huur. Eten in de Bolder is prima wat betreft prijs en kwaliteit. Voor de rest is Vlieland meer Vliebiza met bijbehorende hoge prijzen.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 10Ellen04-01-2019

Geweldige camping in prachtige omgeving.

Geweldige camping. Al meerdere keren hier geweest en ga hier zelfs nog eten wanneer ik elders op het eiland verblijf. Goede service, fijne tenten en goed eten in de bolder, waar het ook fijn vertoeven is voor de gezelligheid. Het sanitair werd goed bijgehouden, heb het veel erger gezien op andere campings. En voor kinderen is het helemaal geweldig met bos, strand en speeltuin letterlijk naast elkaar gelegen. Ook leuke activiteiten. Dat de winkel op zondag dicht is vind ik niet erg. Daar hou je rekening mee.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3Kees Van poortvliet16-09-2018

Matige camping

Matige camping. Wij zijn net buiten het zomerseizoen een weekend op de camping geweest. Wij snappen dat niet alle faciliteiten meer in gebruik waren. Wat alleen tegenviel was dat de doucheruimte die nog open was en was voorzien van 8 douches, er maar eentje werkte. Wij begrepen dat dit meerdere malen aangegeven is, desondanks is dit het hele weekend zo geweest. Verder geen wc papier aanwezig, naar mijn mening niet meer van deze tijd.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Paul06-09-2018

Je moet er maar zin in hebben.

Pover pover pover. Beetje afgeleefde tent, sanitaire voorzieningen worden niet schoongemaakt. Bedden uit de vorige eeuw. Kamperen heeft zijn charmes, maar voor dat geld ga ik voortaan wel weer in een ***hotel zitten, incluis ontbijt!

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Fam van Hoogen04-09-2018

Te commercieel geworden....

Fijne ruime camping, vrijwel direct aan het strand. Heel lang geleden hier ook gekampeerd. In al die jaren zijn er behoorlijk wat verbeteringen aangebracht zoals de 'nieuwe' toiletgebouwen. Al verbaast het mij dan wel weer dat je nog steeds met je 'pleerol' onder de arm naar het toilet moet... Niet meer van deze tijd, zeker niet als je prijzen bekijkt. Wat ook fijn zou zijn is wanneer je zelf de temperatuur van het water van de douche zou kunnen regelen (en daarmee ook de straal). Verder vind ik het personeel erg jong en ongeïnteresseerd in de badgasten (wel in elkaar) en het jammer dat er geen kindvriendelijke maaltijden (anders dan de 'happy meal'-constructie) wordt aangeboden. Maar al met al zou ik hier volgend jaar wel weer heen willen (maar dan niet meer tijdens de opbouw van het ITGWO-festival!).

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair