Appartement Slaapstudio'tje

Appartement Info

5 reviews over Appartement Slaapstudio'tje in het Nederlands

• 6lois24-10-2010

Een tegenvaller...

Ik had voor twee weken het schuurtje gehuurd. De eigenaresse was enorm aardig en wilde me overal mee helpen. Ik was er samen met mijn zoon van 1. Deze zorg was hartverwarmend. Toch was het slaapstudiootje het voor mij persoonlijk absoluut niet. Ik vond dat er niet echt ruimte en privacy was. Eigenlijk zat ik bij de eigenaren gewoon op het terras. Het slaapstudiootje was ook heel erg klein en donker, niet zoals bv een caravan. Ik voelde me er erg opgesloten maar ik lees dat andere bewoners dit niet zo hebben ervaren. Ik wil de accomodatie ook absoluut niet afkraken, maar voor mij was dit het gewoon niet. Locatie wel lekker dichtbij de boot.

5Inrichting
      5Prijs/kwaliteit
      4Hoeveelheid ruimte

Met jonge kinderen

• 8Boonstra11-04-2010

Klein maar fijn!

Vorig jaar september 3 dagen gelogeerd. Het is een klein onderkomen, maar alles wat je nodig hebt was er voor ons. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Geen zorgen over washandjes, handdoeken, theedoek en beddengoed alles was aanwezig. Prijs kwaliteit verhouding is dus prima! Dit jaar gaan we dus weer...

Met vriendelijke groet,

Fam. Boonstra, Appelscha

8Inrichting
      9Prijs/kwaliteit

• 7Plien30-08-2007

een midweek met mijn vriendin en haar zoontje van bijna 4 jaar. geweldige vakantie. De verhuurders zijn bijzonder gastvrij en de ruimte die je tot beschikking hebt is voldoende. geen probleem om er een matrasje bij te schuiven. eenvoudig, maar schoon en goed. Voor niet veel geld toch een leuke vakantie. Lekker dicht bij de boot, dus weinig zeulen met bagage. Eigen stukje in de tuin met zitje. Lekker buiten ontbijten en koffie drinken. Wat wil je nog meer?

7Inrichting
      8Prijs/kwaliteit
      8Ligging

Met vrienden

• 7apolonia verschoor08-08-2007

het is klein, maar dat wist ik van te voren. ik ben er 2 jaar geleden geweest en ga nu de komende week weer voor een midweek. Ik heb de eigennaren als heel erg gastvrij en vriendelijk ervaren. alles wat je nodig hebt is in principe aanwezig. Geen luxe, maar daar heb ik ook niet zoveel behoefte aan. het was vorige keer WEL schoon en onderhouden.

8Inrichting
      7Prijs/kwaliteit
      8Ligging

Met vrienden

• 3Vlielandganger06-04-2007

een heel klein "schuurtje" meer is het niet. Het viel mij erg tegen. op de foto's zag het er idd klein uit maar zo klein had ik het toch echt niet verwacht. Ligging is wel erg ok! dicht bij de boot en het dorp.

4Prijs/kwaliteit

Anders