Hotel Posthuys

HotelWeer vandaag16°12°
Hotel Posthuys
8,8

14 reviews over Hotel Posthuys in het Nederlands

Fantastisch; een plek om weer terug te komen.

Gurbe Douwstra
4-6-2018

Wat ik prima vind is de rustige ligging, ver weg van het dorp, dichtbij de natuur. De nachten zijn donker en stil, de ochtenden vol met vogelgeluiden. De ontvangst was uitstekend evenals het verblijf. Men zorgt er daadwerkelijk voor dat je je er thuis voelt. Een speciale vermelding dient het ontbijtbuffet te krijgen, waar geen nee te koop is.

Mooi en keurig hotel!!

Annika
26-8-2017

Het Posthuys in Vlieland is echt een aanrader. Mooie schone kamer en badkamer. Het hotel heeft 14 kamers, vriendelijk personeel en je kan er heerlijk eten.

Vlakbij het strand en prachtige fietsomgeving!

Lianne
28-4-2017

Mijn man en ik hebben genoten van de bijzondere gastvrijheid.

De kamers waren schoon en smaakvol ingericht.

De (gratis) koffiebar is ideaal.

De gerechten in het restaurant zijn prijzig.

Ontbijt is goed.

Aansluiting met de lijndienst is goed.

Downl. snelheid: max. 300 kb/sec.

Prachtige plek maar de eigenaresse...

Bennieeee
12-3-2017

Prachtige plek op de uiterste rand van Vlieland waar je mag komen. Prijzen aan de hoge kant.

De dame in het restaurant is een hork eerste klas. Je personeel uitvoeren waar de klanten bijzitten, grote klasse. Een normaal tot ziens zul je haar nooit horen zeggen.. zeer jammer want alleen voor de plek zou je er elke keer al wel heen moeten gaan als je op Vlieland bent!

Oude reviews (archief)

Prachtige stek waar de gasten het goed hebben.

Klaas Vijn
21-10-2016

Mooie, vrij nieuwe hotelkamers. Nette kamers, prima bedden. Gastvrij onthaal bijna aan het eind van Vlieland. Voor de gasten is er een lift en heel prettig dat er een goede automaat aanwezig is waaruit de hotelgasten vrij een warm drankje kunnen tappen (koffie e.d.)

Het Posthuys ligt gelegen in een heel donker stuk. Mooi om de sterren eens goed te zien (soms zelfs het melkwegstelsel). Rust! Heerlijk fietsen, wandelen en lezen. Bibliotheek en vele tijdschriften aanwezig voor de gasten.

Goed onderhouden, lekker eten, mooi ligging

Frederika
17-9-2016

Basic, maar erg netjes en schoon

Ligt in de duinen vlak aan zee

Warme dranken voorziening gratis. Koelkastje voor algemeen gebruik

Vriendelijk personeel

Mooi restaurant met terras

Lekker eten

Uitgebreid ontbijtbuffet

caro
2-9-2016

Heerlijk hotel, rustige stille omgeving, dicht bij strand. Super ontbijt, vriendelijk personeel....

Heidi Houtsma
7-8-2016

Geweldig Hotel, gezellige frisse kamers, met goede bedden.

Het ontbijd is ook geweldig, met veel keuze, brood beleg koek je kan het zo gek niet bedenken en het is er.

Diner ook al geweldig.

Ik heb mij er een prinses gevoeld zo verwend.

Wij hebben drie nachten gelogeerd.

Een aanrader als je Vlieland wil bezoeken!

heel erg voor herhaling vatbaar, fantastisch

Peter van der Kind
2-6-2016

Ligging (voor wie van rust houdt), kamers, restaurant, klantvriendelijkheid.

Beter zou kunnen: de waarborg dat hotelgasten een plek op het terras gegarandeerd krijgen, de glazen voor de wijn aan tafel zijn ongezellig klei. Gebruik grotere glazen met de zelfde hoeveelheid wijn, dat maakt het uitstekende diner nog gezelliger.

Helemaal goed

gea
30-11-2015

heel mooi hotel,interieur is erg mooi door de lichte frisse kleuren.Het ligt in een uithoek maar je komt op vlieland voor natuur en veel buitenzijn toch?

Personeel is buitengewoon aardig en klantgericht en wel op een manier dat je je heel snel thuis voelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posthuys in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posthuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posthuys scoort een 8.8 uit 10 op basis van 14 reviews.