Bed and Breakfast Paal 24

Tonen op kaart

21 reviews over Bed and Breakfast Paal 24

• 8Babette15-05-2013

Lekker geslapen bij deze Bed & Broodje aan huis

We hebben recent bij Paal 24 geslapen en kunnen net zoals alle andere gasten uit het gastenboek niet anders zeggen dan dat het een prima stekkie is op Vlieland - helemaal zoals B&B's vroeger bedoeld zijn, aan huis.

Ondanks dat we lastminute hebben gebeld, was alles tiptop in orde toen we aankwamen: de kamer was schoon, netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ruim opgezet en je hebt echt je eigen plekje in het huis.

De gastvrouw is zeer hartelijk en doet haar uiterste best om je verblijf op Vlieland tot een (groter) succes te maken. Er lagen voor de zekerheid extra dekens voor ons klaar (als het 's nachts koud werd - niet nodig gehad) en 's morgens heb je een heerlijk uitgebreid ontbijt met gezellig eitje. Ze staat open voor tips en gaat hier serieus mee aan de slag: wij hopen dus dat we als we nog een keer langskomen, de bedden niet meer uit elkaar schuiven ;-). Maar als dat het ergste is....

Gereisd met partner in mei 2013

1 tip over Bed and Breakfast Paal 24

• ankje van der wiel, 19-07-2013

het eten bij ''de Richel'' was heerlijk,ook prijs kwaliteit prima in orde.

0 vragen over Bed and Breakfast Paal 24

Bed and Breakfast info