Bed and Breakfast Paal 24

20 reviews over Bed and Breakfast Paal 24 in het Nederlands

heerlijk bijkomen

elise
13-8-2014

Er waren wat problemen bij de boeking, waardoor we 1 nacht minder hadden op paal 24.Er was een goede oplossing aangeboden en daardoor hebben we het heerlijk gehad! Schone bedden en badkamer, goed verzorgd ontbijt.

Een plek om terug te komen!

Johan Luth
24-6-2014

Voor de 45km wandelronde van Vlieland op zaterdag 21 juni verbleven wij een aantal dagen in bed & breakfast Paal24. Deze accommodatie ligt op nog geen 500m van de veerboot. De ontvangst was zeer hartelijk. Margriet en Herman maken het je echt naar de zin. Zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Een mooie 1-persoons kamer met een prima bed. Koffie en thee kun je zelf maken. Een heerlijk ontbijt met een mega lunchpakket voor overdag. Margriet had zelfs een fiets voor mij gehuurd die al klaar stond na binnenkomst in de haven. Heerlijke aardbeien uit eigen tuin en voor de wandeltocht extra bananen. Goede tips over bezienswaardigheden en de juiste aanraders waar je voor een fatsoenlijke prijs s'avonds kunt eten. Door al deze goede zorgen konden we de wandelronde onbezorgd uitlopen. Een plek om zeker terug te komen.

Super plekkie...Gastvrijheid was super!

Martsje
12-5-2014

Super leuke kamer ...heerlijke bed......gastvrijheid was super .......ach niks negatiefs te melden!

Warme, welkome plek!

Marit
9-2-2014

Bed en Breakfast "Paal 24" is een mooie, gezellige en ook praktische plek.

Het is gelegen op een ideale plek t.o.v. de boot en het dorp.Ook lopend naar het strand kan prima. Het is gelegen in een hoofdstraat, van waaruit je alle kanten op kunt, idyllisch omgeven.

De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk. In voor een praatje en in overleg kan er veel, ik heb er zelf nog een keer mijn kleren gewassen (top)!

De prijs/ kwaliteit verhouding vond ik prima. Het is me aan niets ontbroken en het was zeer verzorgd.

Het ontbijt is uitgebreid en netjes geregeld, ook zijn er lunchpakketten beschikbaar. Ontbijten kan op de kamer of beneden in de huiskamer.

De kamers waren voorzien van alle gemakken (koffie/ thee op de kamer), sfeervol ingericht (in strand stijl), vrij nieuw naar mijn idee en vooral schoon. Kortom: TOP verblijf!

Perfecte plek!

Margriet Veenendaal
27-10-2013

B&b paal 24 op Vlieland is een uitstekende plek om te vertoeven

Het is netjes, schoon, gastvrouw/heer erg vriendelijk!

Verblijf niet te ver van de veerhaven of dorp of van de wadkant!

fiets verhuur dicht in de buurt dus niets houdt je tegen om de eiland te verkennen!

Kom graag nog eens terug!

Huiselijk en toch vrij.

Dea Bakker
5-8-2013

Wij zijn 3 week geleden een weekend geweest. Hebben het heerlijk gehad, rust en ruimte ervaren, mede door het eiland natuurlijk maar de b&b was sfeervol, kleurrijk! en bijzonder gastvrij. Wij wilden maar 1 nachtje logeren op het eiland en overal was je verplicht om 2 nachten af te nemen...maar niet hier...ter'wijl het toch best bewerkelijk is...alles moet wel weer na 1 nacht schoon opgeleverd worden....fijn!

Wij mogen graag in een b&b logeren....dit was weer een fijne ervaring.

Vriendelijke groet,

Dea Bakker.

prima voor kort verblijf

j jbijlsma
19-7-2013

Als hotelganger wel even wennen, letterlijk in huis bij vreemden. Zeer gastvrij, zolderkamer leuk, netjes en schoon. Ontbijt goed maar je moet van te voren ontbijtlijst invullen en dat krijg je dan. Ik hou meer van keuze ter plekke, maar aan de andere kant kon je alles vragen. Punt is dat je op dat moment niet te veel beslag wilt leggen op de gastvrouw en te verwend over wilt komen. Douche en toilet netjes en schoon maar twee trappen verwijderd van kamer en gedeeld met andere gasten en gastgezin. Niet heel handig omdat je om in de douche te komen door de kamer moet. Je krijgt daarvoor alle vrijheid maar je moet dan wel zelf zo vrij zijn om die te nemen. Kort: goede B&B maar je moet er zelf wel geschikt voor zijn.

Fanta

ankje van der wiel
19-7-2013

Voor het eerst een paar dagen naar vlieland geweest met een collega,en ook voor het eerst naar een b en b...Het was even wennen ,omdat je toch van iemands woning gebruik maakt, maar Margriet en Herman Slagter zijn een erg gastvrij koppel waar geen moeite te veel is!!!

We hadden prachtig weer erbij,en je kunt op vlieland heerlijk eten.

Het meeste wat indruk maakte, was toen ik de laatste dag mijn fietssleuteltje verloor op het strand, Herman ons heeft opgehaald en het fietsslot ook nog even doorflexte, zodat we de boot nog konden halen.Grote klasse!!

Leuke Bed & Breakfast op goede locatie

Lizette
17-6-2013

Een van de eerste mooie weekenden in 2013 bleek voor veel mensen een gelegenheid om een weekendje Vlieland te boeken! Vrijwel alle accommodaties zaten al vol, en zo zijn wij bij Paal 24 uitgekomen.

Paal 24 is gelegen op een gunstige locatie, vlak bij de haven en de gezellige dorpstraat. We werden erg gastvrij ontvangen, we voelden ons direct op ons gemak.

Wij sliepen op de zolderkamer, een gezellig kamertje met genoeg ruimte (wel uitkijken dat je je hoofd niet stoot). De de badkamer en het toilet waren erg schoon. Het ontbijt op zondagochtend was erg lekker!

We hebben recent bij Paal 24 geslapen en kunnen net zoals alle andere gasten uit het gastenboek niet anders zeggen dan dat het een prima stekkie is op Vlieland - helemaal zoals B&B's vroeger bedoeld zijn, aan huis.

Ondanks dat we lastminute hebben gebeld, was alles tiptop in orde toen we aankwamen: de kamer was schoon, netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ruim opgezet en je hebt echt je eigen plekje in het huis.

De gastvrouw is zeer hartelijk en doet haar uiterste best om je verblijf op Vlieland tot een (groter) succes te maken. Er lagen voor de zekerheid extra dekens voor ons klaar (als het 's nachts koud werd - niet nodig gehad) en 's morgens heb je een heerlijk uitgebreid ontbijt met gezellig eitje. Ze staat open voor tips en gaat hier serieus mee aan de slag: wij hopen dus dat we als we nog een keer langskomen, de bedden niet meer uit elkaar schuiven ;-). Maar als dat het ergste is....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.