Bed and Breakfast Paal 24

Meer bedandbreakfast info

21 reviews over Bed and Breakfast Paal 24

• 9Selma en Marian24-09-2014

Heerlijk vertoeven

Op korte loopafstand van de boot en gunstig gelegen ten opzichte van dorp. We werden zeer gastvrij ontvangen. De kamer en badkamer zien er gezellig en netjes uit. Aan onze wensen werd voldaan en we voelden ons snel thuis. Zeker 'n aanrader!!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8elise13-08-2014

heerlijk bijkomen

Er waren wat problemen bij de boeking, waardoor we 1 nacht minder hadden op paal 24.Er was een goede oplossing aangeboden en daardoor hebben we het heerlijk gehad! Schone bedden en badkamer, goed verzorgd ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Johan Luth24-06-2014

Een plek om terug te komen!

Voor de 45km wandelronde van Vlieland op zaterdag 21 juni verbleven wij een aantal dagen in bed & breakfast Paal24. Deze accommodatie ligt op nog geen 500m van de veerboot. De ontvangst was zeer hartelijk. Margriet en Herman maken het je echt naar de zin. Zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Een mooie 1-persoons kamer met een prima bed. Koffie en thee kun je zelf maken. Een heerlijk ontbijt met een mega lunchpakket voor overdag. Margriet had zelfs een fiets voor mij gehuurd die al klaar stond na binnenkomst in de haven. Heerlijke aardbeien uit eigen tuin en voor de wandeltocht extra bananen. Goede tips over bezienswaardigheden en de juiste aanraders waar je voor een fatsoenlijke prijs s'avonds kunt eten. Door al deze goede zorgen konden we de wandelronde onbezorgd uitlopen. Een plek om zeker terug te komen.

Alleen gereisd in juni 2014

• 10Martsje12-05-2014

Super plekkie...Gastvrijheid was super!

Super leuke kamer ...heerlijke bed......gastvrijheid was super .......ach niks negatiefs te melden!

Alleen gereisd in mei 2014

• 9Marit09-02-2014

Warme, welkome plek!

Bed en Breakfast "Paal 24" is een mooie, gezellige en ook praktische plek. Het is gelegen op een ideale plek t.o.v. de boot en het dorp.Ook lopend naar het strand kan prima. Het is gelegen in een hoofdstraat, van waaruit je alle kanten op kunt, idyllisch omgeven. De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk. In voor een praatje en in overleg kan er veel, ik heb er zelf nog een keer mijn kleren gewassen (top)! De prijs/ kwaliteit verhouding vond ik prima. Het is me aan niets ontbroken en het was zeer verzorgd. Het ontbijt is uitgebreid en netjes geregeld, ook zijn er lunchpakketten beschikbaar. Ontbijten kan op de kamer of beneden in de huiskamer. De kamers waren voorzien van alle gemakken (koffie/ thee op de kamer), sfeervol ingericht (in strand stijl), vrij nieuw naar mijn idee en vooral schoon. Kortom: TOP verblijf!

Alleen gereisd in januari 2014

• 9Margriet Veenendaal27-10-2013

Perfecte plek!

B&b paal 24 op Vlieland is een uitstekende plek om te vertoeven Het is netjes, schoon, gastvrouw/heer erg vriendelijk! Verblijf niet te ver van de veerhaven of dorp of van de wadkant! fiets verhuur dicht in de buurt dus niets houdt je tegen om de eiland te verkennen! Kom graag nog eens terug!

Alleen gereisd in oktober 2013

• 8Dea Bakker05-08-2013

Huiselijk en toch vrij.

Wij zijn 3 week geleden een weekend geweest. Hebben het heerlijk gehad, rust en ruimte ervaren, mede door het eiland natuurlijk maar de b&b was sfeervol, kleurrijk! en bijzonder gastvrij. Wij wilden maar 1 nachtje logeren op het eiland en overal was je verplicht om 2 nachten af te nemen...maar niet hier...ter'wijl het toch best bewerkelijk is...alles moet wel weer na 1 nacht schoon opgeleverd worden....fijn! Wij mogen graag in een b&b logeren....dit was weer een fijne ervaring. Vriendelijke groet, Dea Bakker.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7j jbijlsma19-07-2013

prima voor kort verblijf

Als hotelganger wel even wennen, letterlijk in huis bij vreemden. Zeer gastvrij, zolderkamer leuk, netjes en schoon. Ontbijt goed maar je moet van te voren ontbijtlijst invullen en dat krijg je dan. Ik hou meer van keuze ter plekke, maar aan de andere kant kon je alles vragen. Punt is dat je op dat moment niet te veel beslag wilt leggen op de gastvrouw en te verwend over wilt komen. Douche en toilet netjes en schoon maar twee trappen verwijderd van kamer en gedeeld met andere gasten en gastgezin. Niet heel handig omdat je om in de douche te komen door de kamer moet. Je krijgt daarvoor alle vrijheid maar je moet dan wel zelf zo vrij zijn om die te nemen. Kort: goede B&B maar je moet er zelf wel geschikt voor zijn.

Alleen gereisd in juli 2013

• 8ankje van der wiel19-07-2013

Fanta

Voor het eerst een paar dagen naar vlieland geweest met een collega,en ook voor het eerst naar een b en b...Het was even wennen ,omdat je toch van iemands woning gebruik maakt, maar Margriet en Herman Slagter zijn een erg gastvrij koppel waar geen moeite te veel is!!! We hadden prachtig weer erbij,en je kunt op vlieland heerlijk eten. Het meeste wat indruk maakte, was toen ik de laatste dag mijn fietssleuteltje verloor op het strand, Herman ons heeft opgehaald en het fietsslot ook nog even doorflexte, zodat we de boot nog konden halen.Grote klasse!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Lizette17-06-2013

Leuke Bed & Breakfast op goede locatie

Een van de eerste mooie weekenden in 2013 bleek voor veel mensen een gelegenheid om een weekendje Vlieland te boeken! Vrijwel alle accommodaties zaten al vol, en zo zijn wij bij Paal 24 uitgekomen.

Paal 24 is gelegen op een gunstige locatie, vlak bij de haven en de gezellige dorpstraat. We werden erg gastvrij ontvangen, we voelden ons direct op ons gemak.

Wij sliepen op de zolderkamer, een gezellig kamertje met genoeg ruimte (wel uitkijken dat je je hoofd niet stoot). De de badkamer en het toilet waren erg schoon. Het ontbijt op zondagochtend was erg lekker!

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast Paal 24 info