Bed and Breakfast Paal 24

6 reviews over Bed and Breakfast Paal 24 in het Nederlands

Geweldige eiland ervaring

Aafke,
20-7-2018

De sfeer is huislijk en hartelijk. Je voelt je meteen op je gemak. Margriet is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk en goed. Van zeelucht krijgt je trek, maar aan voedsel geen gebrek.

Een plek om terug te komen!

Johan Luth
24-6-2014

Voor de 45km wandelronde van Vlieland op zaterdag 21 juni verbleven wij een aantal dagen in bed & breakfast Paal24. Deze accommodatie ligt op nog geen 500m van de veerboot. De ontvangst was zeer hartelijk. Margriet en Herman maken het je echt naar de zin. Zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Een mooie 1-persoons kamer met een prima bed. Koffie en thee kun je zelf maken. Een heerlijk ontbijt met een mega lunchpakket voor overdag. Margriet had zelfs een fiets voor mij gehuurd die al klaar stond na binnenkomst in de haven. Heerlijke aardbeien uit eigen tuin en voor de wandeltocht extra bananen. Goede tips over bezienswaardigheden en de juiste aanraders waar je voor een fatsoenlijke prijs s'avonds kunt eten. Door al deze goede zorgen konden we de wandelronde onbezorgd uitlopen. Een plek om zeker terug te komen.

Super plekkie...Gastvrijheid was super!

Martsje
12-5-2014

Super leuke kamer ...heerlijke bed......gastvrijheid was super .......ach niks negatiefs te melden!

Warme, welkome plek!

Marit
9-2-2014

Bed en Breakfast "Paal 24" is een mooie, gezellige en ook praktische plek.

Het is gelegen op een ideale plek t.o.v. de boot en het dorp.Ook lopend naar het strand kan prima. Het is gelegen in een hoofdstraat, van waaruit je alle kanten op kunt, idyllisch omgeven.

De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk. In voor een praatje en in overleg kan er veel, ik heb er zelf nog een keer mijn kleren gewassen (top)!

De prijs/ kwaliteit verhouding vond ik prima. Het is me aan niets ontbroken en het was zeer verzorgd.

Het ontbijt is uitgebreid en netjes geregeld, ook zijn er lunchpakketten beschikbaar. Ontbijten kan op de kamer of beneden in de huiskamer.

De kamers waren voorzien van alle gemakken (koffie/ thee op de kamer), sfeervol ingericht (in strand stijl), vrij nieuw naar mijn idee en vooral schoon. Kortom: TOP verblijf!

Perfecte plek!

Margriet Veenendaal
27-10-2013

B&b paal 24 op Vlieland is een uitstekende plek om te vertoeven

Het is netjes, schoon, gastvrouw/heer erg vriendelijk!

Verblijf niet te ver van de veerhaven of dorp of van de wadkant!

fiets verhuur dicht in de buurt dus niets houdt je tegen om de eiland te verkennen!

Kom graag nog eens terug!

prima voor kort verblijf

j jbijlsma
19-7-2013

Als hotelganger wel even wennen, letterlijk in huis bij vreemden. Zeer gastvrij, zolderkamer leuk, netjes en schoon. Ontbijt goed maar je moet van te voren ontbijtlijst invullen en dat krijg je dan. Ik hou meer van keuze ter plekke, maar aan de andere kant kon je alles vragen. Punt is dat je op dat moment niet te veel beslag wilt leggen op de gastvrouw en te verwend over wilt komen. Douche en toilet netjes en schoon maar twee trappen verwijderd van kamer en gedeeld met andere gasten en gastgezin. Niet heel handig omdat je om in de douche te komen door de kamer moet. Je krijgt daarvoor alle vrijheid maar je moet dan wel zelf zo vrij zijn om die te nemen. Kort: goede B&B maar je moet er zelf wel geschikt voor zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.