Bed and Breakfast Paal 24

5 reviews over Bed and Breakfast Paal 24 in het Nederlands

Een mega aanrader!

Ilse & Renske,
12-11-2017

Een fijn vebijf gehad voor een weekend. Super gastvriendelijk en lekker huiselijk!

Ontbijt was erg lekker, we kwamen niks te kort!

Kamer bakboord erg fijn en schoon, evenals de badkamer.

Ondanks dat het buiten koud was, liet Margriet de woonkamer deur open staan zodat de warmte van de openhaard lekker naar boven ging.

Een verblijf om zeker aan te raden!

Fijne gastheer en gastvrouw, goed ontvangen

Freija,
13-4-2017

De gastheer en gastvrouw zijn oplossingsgericht en zeer vriendelijk. Het ontbijt stond heerlijk klaar in de ochtend, douche en toilet prima en de bedden slapen heerlijk. Boekjes over de omgeving zijn aanwezig, net als de mogelijk om koffie/thee te drinken, lekker te ontbijten aan een tafeltje en twee heerlijke stoelen om in weg te zakken. Voor de liefhebbers was er ook een tv en wifi aanwezig, op loopafstand van het dorpje, de boot en dichtbij de bossen. Heerlijk vertoefen, er ontbrak aan niets! Ook een heerlijk rustige straat.

Heerlijk verblijf en gastvrij ontvangen

Mariska,
25-2-2017

Je hebt op de kamer precies wat je nodig hebt: de bedden slapen lekker, een tafel om aan te ontbijten, boekjes om meer over je omgeving te weten te komen en een goede douche.

Heerlijk vertoeven

Selma en Marian
24-9-2014

Op korte loopafstand van de boot en gunstig gelegen ten opzichte van dorp.

We werden zeer gastvrij ontvangen. De kamer en badkamer zien er gezellig en netjes uit.

Aan onze wensen werd voldaan en we voelden ons snel thuis.

Zeker 'n aanrader!!

Fanta

ankje van der wiel
19-7-2013

Voor het eerst een paar dagen naar vlieland geweest met een collega,en ook voor het eerst naar een b en b...Het was even wennen ,omdat je toch van iemands woning gebruik maakt, maar Margriet en Herman Slagter zijn een erg gastvrij koppel waar geen moeite te veel is!!!

We hadden prachtig weer erbij,en je kunt op vlieland heerlijk eten.

Het meeste wat indruk maakte, was toen ik de laatste dag mijn fietssleuteltje verloor op het strand, Herman ons heeft opgehaald en het fietsslot ook nog even doorflexte, zodat we de boot nog konden halen.Grote klasse!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.