Bed and Breakfast Paal 24

2 reviews over Bed and Breakfast Paal 24 in het Nederlands

Netjes en schoon

Mb,
9-8-2017

Vriendelijke gastvrouw, alles goed geregeld. Schone kamers en badkamer!!

Fijn verbleven op Paal 24

Fam. van der Kooi
26-7-2016

Hartelijk ontvangen, heerlijk geslapen en lekker ontbeten bij Paal 24

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.