Bed and Breakfast Paal 24

7 reviews over Bed and Breakfast Paal 24 in het Nederlands

Het eilandergevoel bij Margriet #eenaanrader

Pascal en Yvonn,
20-11-2017

Het verblijf was echt super, bij binnenkomst voel je je al snel welkom door de openhartigheid van Margriet! Ze is erg behulpzaam en doet er alles aan om het naar wens te maken! Het B&B is super schoon, knus en geeft je een echt eilandgevoel! Het ontbijt is simpel maar alles is inbegrepen met verse producten en van een goede kwaliteit! Het BB is dicht bij het dorp, strand, de boot en fietsverhuur (zoals eigenlijk bijna alles op Vlieland). Kortom, een aanrader!

Prima B&B, leuke zolderkamer.

Evert
16-8-2015

Goede kamer, leuke inrichting, netjes en schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Paal 24 ligt dicht bij de haven.

Nette schone kamer van alle luxe voorzien, het eten is top en er wordt goed ingespeeld op de voorkeuren die je aangeeft. Ook lekker dichtbij het strand en het gezellige dorp

heerlijk bijkomen

elise
13-8-2014

Er waren wat problemen bij de boeking, waardoor we 1 nacht minder hadden op paal 24.Er was een goede oplossing aangeboden en daardoor hebben we het heerlijk gehad! Schone bedden en badkamer, goed verzorgd ontbijt.

Huiselijk en toch vrij.

Dea Bakker
5-8-2013

Wij zijn 3 week geleden een weekend geweest. Hebben het heerlijk gehad, rust en ruimte ervaren, mede door het eiland natuurlijk maar de b&b was sfeervol, kleurrijk! en bijzonder gastvrij. Wij wilden maar 1 nachtje logeren op het eiland en overal was je verplicht om 2 nachten af te nemen...maar niet hier...ter'wijl het toch best bewerkelijk is...alles moet wel weer na 1 nacht schoon opgeleverd worden....fijn!

Wij mogen graag in een b&b logeren....dit was weer een fijne ervaring.

Vriendelijke groet,

Dea Bakker.

Leuke Bed & Breakfast op goede locatie

Lizette
17-6-2013

Een van de eerste mooie weekenden in 2013 bleek voor veel mensen een gelegenheid om een weekendje Vlieland te boeken! Vrijwel alle accommodaties zaten al vol, en zo zijn wij bij Paal 24 uitgekomen.

Paal 24 is gelegen op een gunstige locatie, vlak bij de haven en de gezellige dorpstraat. We werden erg gastvrij ontvangen, we voelden ons direct op ons gemak.

Wij sliepen op de zolderkamer, een gezellig kamertje met genoeg ruimte (wel uitkijken dat je je hoofd niet stoot). De de badkamer en het toilet waren erg schoon. Het ontbijt op zondagochtend was erg lekker!

We hebben recent bij Paal 24 geslapen en kunnen net zoals alle andere gasten uit het gastenboek niet anders zeggen dan dat het een prima stekkie is op Vlieland - helemaal zoals B&B's vroeger bedoeld zijn, aan huis.

Ondanks dat we lastminute hebben gebeld, was alles tiptop in orde toen we aankwamen: de kamer was schoon, netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ruim opgezet en je hebt echt je eigen plekje in het huis.

De gastvrouw is zeer hartelijk en doet haar uiterste best om je verblijf op Vlieland tot een (groter) succes te maken. Er lagen voor de zekerheid extra dekens voor ons klaar (als het 's nachts koud werd - niet nodig gehad) en 's morgens heb je een heerlijk uitgebreid ontbijt met gezellig eitje. Ze staat open voor tips en gaat hier serieus mee aan de slag: wij hopen dus dat we als we nog een keer langskomen, de bedden niet meer uit elkaar schuiven ;-). Maar als dat het ergste is....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.