Bed and Breakfast Paal 24

• Goed: 7 - 8

Het eilandergevoel bij Margriet #eenaanrader

Pascal en Yvonn
20-11-2017

Het verblijf was echt super, bij binnenkomst voel je je al snel welkom door de openhartigheid van Margriet! Ze is erg behulpzaam en doet er alles aan om het naar wens te maken! Het B&B is super schoon, knus en geeft je een echt eilandgevoel! Het ontbijt is simpel maar alles is inbegrepen met verse producten en van een goede kwaliteit! Het BB is dicht bij het dorp, strand, de boot en fietsverhuur (zoals eigenlijk bijna alles op Vlieland). Kortom, een aanrader!

Een mega aanrader!

Ilse & Renske
12-11-2017

Een fijn vebijf gehad voor een weekend. Super gastvriendelijk en lekker huiselijk!

Ontbijt was erg lekker, we kwamen niks te kort!

Kamer bakboord erg fijn en schoon, evenals de badkamer.

Ondanks dat het buiten koud was, liet Margriet de woonkamer deur open staan zodat de warmte van de openhaard lekker naar boven ging.

Een verblijf om zeker aan te raden!

Netjes en schoon

Mb
9-8-2017

Vriendelijke gastvrouw, alles goed geregeld. Schone kamers en badkamer!!

Fijne gastheer en gastvrouw, goed ontvangen

Freija
13-4-2017

De gastheer en gastvrouw zijn oplossingsgericht en zeer vriendelijk. Het ontbijt stond heerlijk klaar in de ochtend, douche en toilet prima en de bedden slapen heerlijk. Boekjes over de omgeving zijn aanwezig, net als de mogelijk om koffie/thee te drinken, lekker te ontbijten aan een tafeltje en twee heerlijke stoelen om in weg te zakken. Voor de liefhebbers was er ook een tv en wifi aanwezig, op loopafstand van het dorpje, de boot en dichtbij de bossen. Heerlijk vertoefen, er ontbrak aan niets! Ook een heerlijk rustige straat.

Heerlijk verblijf en gastvrij ontvangen

Mariska
25-2-2017

Je hebt op de kamer precies wat je nodig hebt: de bedden slapen lekker, een tafel om aan te ontbijten, boekjes om meer over je omgeving te weten te komen en een goede douche.

Fijn verbleven op Paal 24

Fam. van der Kooi
26-7-2016

Hartelijk ontvangen, heerlijk geslapen en lekker ontbeten bij Paal 24

Prima B&B, leuke zolderkamer.

Evert
16-8-2015

Goede kamer, leuke inrichting, netjes en schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Paal 24 ligt dicht bij de haven.

Nette schone kamer van alle luxe voorzien, het eten is top en er wordt goed ingespeeld op de voorkeuren die je aangeeft. Ook lekker dichtbij het strand en het gezellige dorp

Heerlijk vertoeven

Selma en Marian
24-9-2014

Op korte loopafstand van de boot en gunstig gelegen ten opzichte van dorp.

We werden zeer gastvrij ontvangen. De kamer en badkamer zien er gezellig en netjes uit.

Aan onze wensen werd voldaan en we voelden ons snel thuis.

Zeker 'n aanrader!!

heerlijk bijkomen

elise
13-8-2014

Er waren wat problemen bij de boeking, waardoor we 1 nacht minder hadden op paal 24.Er was een goede oplossing aangeboden en daardoor hebben we het heerlijk gehad! Schone bedden en badkamer, goed verzorgd ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paal 24 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paal 24 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Paal 24 scoort een 8.68 uit 10 op basis van 19 reviews.