Bed and Breakfast Paal 24

21 reviews over Bed and Breakfast Paal 24

• 2019
    5S e23-07-2019

Niet weer

Een paar nachten bij dit b en b geslapen. Erg verzorgde kamer en een super fijn ontbijtje! Alleen jammer dat er veel geklaagd werd. Zoals dat we “de deur dicht sloegen” en dat onze kamer “stonk naar zweetsokken”. Ons inziens viel dit mee. We durfden niet echt meer te praten omdat we bang waren dat dat óók gehoord zou worden en daardoor hebben we zelfs onderling geappt terwijl we gewoon naast elkaar zaten! Omdat het een b en b aan huis is, is het wat onpraktisch voor “ons” tieners om hier te verblijven en ik denk dat dat wel aangegeven kan worden op de site. Omdat we eigenlijk weinig tot geen geluid mogen maken, dit is ons eerder niet verteld tot dat we er waren. Met andere woorden: het was leuk om op Vlieland te zijn, maar hier in deze b en b zullen wij niet meer terug komen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Aafke20-07-2018

Geweldige eiland ervaring

De sfeer is huislijk en hartelijk. Je voelt je meteen op je gemak. Margriet is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk en goed. Van zeelucht krijgt je trek, maar aan voedsel geen gebrek.

Alleen gereisd in juli 2018

• Oude reviews

9Pascal en Yvonn20-11-2017

Het eilandergevoel bij Margriet #eenaanrader

Het verblijf was echt super, bij binnenkomst voel je je al snel welkom door de openhartigheid van Margriet! Ze is erg behulpzaam en doet er alles aan om het naar wens te maken! Het B&B is super schoon, knus en geeft je een echt eilandgevoel! Het ontbijt is simpel maar alles is inbegrepen met verse producten en van een goede kwaliteit! Het BB is dicht bij het dorp, strand, de boot en fietsverhuur (zoals eigenlijk bijna alles op Vlieland). Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

• 10Ilse & Renske12-11-2017

Een mega aanrader!

Een fijn vebijf gehad voor een weekend. Super gastvriendelijk en lekker huiselijk! Ontbijt was erg lekker, we kwamen niks te kort! Kamer bakboord erg fijn en schoon, evenals de badkamer.

Ondanks dat het buiten koud was, liet Margriet de woonkamer deur open staan zodat de warmte van de openhaard lekker naar boven ging.

Een verblijf om zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Mb09-08-2017

Netjes en schoon

Vriendelijke gastvrouw, alles goed geregeld. Schone kamers en badkamer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Freija13-04-2017

Fijne gastheer en gastvrouw, goed ontvangen

De gastheer en gastvrouw zijn oplossingsgericht en zeer vriendelijk. Het ontbijt stond heerlijk klaar in de ochtend, douche en toilet prima en de bedden slapen heerlijk. Boekjes over de omgeving zijn aanwezig, net als de mogelijk om koffie/thee te drinken, lekker te ontbijten aan een tafeltje en twee heerlijke stoelen om in weg te zakken. Voor de liefhebbers was er ook een tv en wifi aanwezig, op loopafstand van het dorpje, de boot en dichtbij de bossen. Heerlijk vertoefen, er ontbrak aan niets! Ook een heerlijk rustige straat.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Mariska25-02-2017

Heerlijk verblijf en gastvrij ontvangen

Je hebt op de kamer precies wat je nodig hebt: de bedden slapen lekker, een tafel om aan te ontbijten, boekjes om meer over je omgeving te weten te komen en een goede douche.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Fam. van der Kooi26-07-2016

Fijn verbleven op Paal 24

Hartelijk ontvangen, heerlijk geslapen en lekker ontbeten bij Paal 24

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Evert16-08-2015

Prima B&B, leuke zolderkamer.

Goede kamer, leuke inrichting, netjes en schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw. Paal 24 ligt dicht bij de haven.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Hans18-12-2014

Van alle Luxe voorzien en een top service!

Nette schone kamer van alle luxe voorzien, het eten is top en er wordt goed ingespeeld op de voorkeuren die je aangeeft. Ook lekker dichtbij het strand en het gezellige dorp

Gereisd met partner in juli 2014

Bed and Breakfast Paal 24 info