Appartement Nadien

9.7FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.7Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Nadien

• 10Michiel en Margriet23-08-2021

In één woord: Fantastisch.

Een geweldig verblijf op Vlieland. Dicht bij alles. Het ontbreekt aan niets in Nadien. Tot volgend jaar.

• 10Margriet19-07-2020

Het verblijf in Nadien was in één woord top.

Toplocatie, vlakbij haven, dorpstraat, winkeltjes, terrassen, restaurants, kortom alles. Wandelen naar het strand 20 minuutjes. Rustig gelegen appartement, zeer compleet, alles is aanwezig, echt geweldig.

• 9Anneke25-03-2016

Gezellig, compleet, en goed verzorgd.

• 8Mona07-04-2013

Appartemens Nadien.....leuk!!!!

Wat een negatieve berichten lazen wij hier voordat wij naar Vlieland gingen. Het viel ons dan ook alles mee. Vanaf de boot maar 50 meter en dan ben je al bij Nadien. Niet echt een "idillische"ligging echter een hele centrale/handige . Niet ver sjouwen met je spullen, vlakbij het dorp en de fietsverhuur, ideaal Verder was het appartement keurig schoon en alles wat nodig is in de keuken is aanwezig. Er stonden paaseitjes en een potje narcissen, heel gezellig. In het gastenboek lazen wij dat er voor ons ook een aantal mensen met honden hadden gezeten. Hier was niets van te ruiken of te vinden. Nadien is een ideaal appartement voor 2 personen en wij zouden het een ieder aanraden!

• 6Fam Webbink22-04-2010

als het schoon is komen wij graag weer

Nadien. was erg vies(de ramen waren vies) het hout werk geel het leek wel frituurvet en dat zat ook op de ramen een stamper voor eten zat nog zuurkool aan nou vraag ik mij af waar is de 30 euro schoonmaak kosten voor die je gewoon op tafel moest leggen en de sleutel naar de v.v.v.brengen jammer dat we de mensen niet hebben gezien.dan konden ze het zelf zien [email protected]

• 4Rieks24-09-2008

Er was eens.......

Wat een onpersoonlijke toestand! Voorheen bij de vorige verhuurder vaker geboekt, hele lieve mensen en NOOIT PROBLEMEN! Maar nu...... GEEN AANRADER! Koude kille kak! Gaat alleen maar om het verdienen van geld. Dan zijn er wel leukere huisjes te huren hoor!

• 9Rieks16-03-2007

Ook wij gaan regelmatig naar Vlieland. We doen altijd ons' best om in Nadien te verblijven, maar helaas lukt dat niet altijd. Nadien is van alle gemakken voorzien en de service is super! (dat hebben wij 'aan den lijve' ondervonden). Nadien ligt overal lekker dichtbij en je kunt heerlijk je gang gaan. De TV met schotelantenne was voor ons de laatste keer (zeker 's avonds) een uitkomst vanwege het weer. Maar dat weet je als je in Nederland op vakantie gaat!!

• 8Rieks16-03-2007

Superleuke vakantie gehad! Wij komen vaker op Vlieland en proberen altijd in Nadien te logeren, helaas lukt dat niet altijd. Ik las het bericht van de heer Hoogendoorn en ik weet zeker dat als u contact met de verhuurder had opgenomen dat e.e.a. METEEN werd opgelost! Effin, ik zou hierdoor mijn vakantiepret niet laten bederven. Bovendien: OVERAL IS WAT! Wij proberen in mei/juni weer een paar dagen Nadien te boeken.........

• 8Marjolein19-02-2007

Wij hebben meerdere malen een vakantie gevierd op Vlieland en zijn altijd in Nadien geweest. Een ontzettend leuk appartement, met alles erop en eraan. Ze hebben zelfs een vaatwasser. Een hele supermoderne inrichting, overwegend rood. Een prachtige houten vloer en super gesitueerd. Achter Nadien heb je een 'gemeenschappelijk' veld en een eigen terras met stoelen, SUPER! Nadien ligt 50 meter lopen van de boot en als je de hoek om gaat sta je aan het begin van de grote winkelstraat met allemaal leuke winkeltjes, twee supermarkten (bij één kun je je boodschappen op bestelling laten bezorgen!!) en hele leuke, gezellige en goede cafeetjes en restaurantjes.

• 6P.L. Hoogendoorn19-10-2006

Nadien ligt gunstig t.o.v. de veerboot, maar ligt verscholen achter woningen. Service was matig, omdat wasgoed 4 dagen voor het huisje lag (dit aan VVV en Dorspstraat 20 doorgegeven). Het dekbed lag als oud vuil op bed; er was niet gezogen of gestoft en de vaat zat nog in de op stand by staande afwasmachine. vaat is door ons opgeruimd. Afwasmachine en magnetron zijn door ons niet gebruikt. Reinigingsprijs staat niet verhouding tot bedrag. Verder zijn prijs, kwaliteit, inrichting en ruimte redelijk. Bij verschillende levensmiddelen zetten wij vraagtekens; durfden deze niet te gebruiken Met vriendelijke groeten Fam. P.L. Hoogendoorn

Appartement Nadien info

Facilities