Hotel Loods

8 tips over Hotel Loods

Charles Tersteeg, 14-3-2018
Gewoon doen ....... heerlijk
Ellen, 8-12-2014
Bij strandpaviljoen 't Badhuys kan je heerlijk zitten. Wij zaten op 6 december (!) uit de wind in de zon op het terras aan de gluhwein.
SH, 3-11-2014
Als je veel geduld hebt ga dan eten bij Plezant, prima eten, service matig...

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet:

Noesje, 18-4-2014

Bagage mocht blijven staan na het uitchecken zodat wij nog heerlijk op het eiland konden blijven voordat we de avondboot terugnamen!

Maak gebruik vd korting in het bijbehorende restaurant Plezant, geweldig eten!

Hendrika, 7-3-2014
Neem een upgrade naar de zeezijde.
Trees, 18-9-2013

Als je met de vroege boot komt en/of de late boot vertrekt mag je je bagage in het hotel in bewaring geven.

Dat vind ik een fijne service.

Debbie, 26-2-2013
Fietsen huren en het eiland rond fietsen. Erg mooie en leuke fietspaden hier. De vliehors expres is erg leuk om te doen. De vuurtoren beklimmen en paardrijden bij manege de seeruyter.
Barten, 4-1-2012
gegeten bij de Oude Stoep heel goed vriendelijk personeel,dansen bij cafe Zeevaart goede muziek. En detocht met de Vliehorsexpres. Je moet niet gaan eten bij Lutine koude schnitzel

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet: