Hotel Loods

Hotel Loods
7,3

66 reviews over Hotel Loods in het Nederlands

Zeer zeker aan te bevelen

C. Tersteeg, 12-3-2018

Erg genoten. Zaten in het gerenoveerde gedeelte, een zolderkamer mooi schuin hoog plafond met eiken balken een super mooie inloop regendouche met luxe sanitair. Lcd tv, kleine koelkast en de mogelijkheid voor koffie en thee. Nespresso werd elke dag aangevuld. Kamer had uitzicht op de haven en de zee. Was echt helemaal top. Zeer zeker een aanrader.

Mooie locatie aan het begin van de dorpsstraat.

Fam.Roffel, 27-1-2018

Sommige kamers hebben de douche in het bad.Als je wat ouder bent en slecht ter been is het erg moeilijk om in / uit bad te stappen om te douchen.Super ontbijt en erg gastvrij personeel.

Erg erg sober hotel

Carel Geenen, 29-10-2017

Het hotel vraagt om onderhoud! Het oogt sjofel tot slordig zeker gezien prijs/kwaliteit.

Ontbijt sober, zeker geen ruim buffet. Voor de hond vraagt men nog eens €12,50 per dag. Voor 5 nachten waren wij €580 kwijt. Absoluut teveel!!

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet:

Oud, schoon en vriendelijke medewerkers

wereldreiziger, 29-10-2017

Medewerkers erg vriendelijk. Appartement1 is met terras. Ideaal als je een hond meeneemt. Dat is toegestaan!! Appartement 1 is gedateerd maar schoon. Bedden lagen wat minder. Zakte wat door. Je krijgt veel waar voor een zacht prijsje.

Een mooi hotel met vriendelijke medewerkers.

Ruud Geervliet, 27-8-2017

Dit hotel heeft een rijke geschiedenis die je overal terug ziet. Het gaf on meteen een goed gevoel. Men doet er alles aan om het hotel, waar nodig, stukje bij beetje in diezelfde sfeer te renoveren. Wij hebben er een zeer prettig verblijf gehad. Zeer vriendelijke eigenaar en dito personeel. Ontbijt is zeer rijk. Tot slot is de locatie werkelijk super. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Vlieland is voor ons een rustplek

Roos, 12-8-2017

Vlieland is een mooi rustig eiland, er komen geen auto's van toeristen. Het Loodshotel is een goed hotel, met een prima ontbijt en goede kamers. Wij wandelen en fietsen graag over het eiland en we genieten van de natuur en het prachtige strand met de zee. De bewoners van Vlieland zijn vriendelijk en relaxed.

Kortom Vlieland is ons eiland om te komen, ieder jaar weer.

Wij kunnen geen minpunten vinden.

Prijs kwaliteit verhouding kan veel beter!

Anoniem, 12-6-2017

De service was erg slecht. Baliemedewerkers zijn onvriendelijk en onbehulpzaam. Ontbijt was erg chaotisch en incompleet. Verder een gedateerd hotel. Voor deze prijs kan je beter ergens anders boeken.

Weer een geweldig weekend

Tjallien, 6-5-2017

Verwacht geen super luxe , maar goed, gezellig , vriendelijk hotel

Via actie geboekt. Prijs was wel scherp, ontvangst prima. Maar kamer was een teleurstelling (kamer 17). Bed (twee eenpersoonsbedden) was goed, maar ze schoven uit elkaar en waren erg smal. Licht deed het niet, maar dan moest je blijkbaar een heel andere schakelaar eerst omzetten en dan werkte de eigenlijke lichtschakelaar pas. Vloerbedekking was tot op de draad versleten. Was ooit rood, maar in looppad bruin.

Het afvoerputje van de douche rook zo nu en dan.

Het raam was een zolder kantelraam op het westen, die de volle wind ving (het waaide nogal). Je kon dus alleen met roostertje open slapen. Kamer was ook tamelijk klein, met weliswaar een flat screen tv, maar zeer klein formaat met slechte beeldkwaliteit. Van de fauteuill zaten alle vier de pootjes wiebelig los. Was kwestie van even aandraaien.

Het ontbijt was goed, maar aanvullen duurde soms even. Goede kwaliteit koffie/cappucino die je zelf kon zetten. Niet alle tafeltjes waren van peper en zout stelletjes voorzien, daar werd niet erg op gelet of ze waren er niet voldoende. Je kan aan het behang, de vloer en het schilderwerk zien dat het echt aan een opknapbeurt toe is. Waar onze kamer was, was het ook erg gehorig als iemand de trap op of afging. Er schijnen betere kamers te zijn, maar dan betaal je waarschijnlijk wat meer. Wat wel aantrekkelijk kan zijn, is dat honden toegestaan zijn. Dat zie je niet zo vaak.

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar. Hopelijk wordt het beter na een renovatie.

prachtig eiland, maar gedateerd hotel

Henk Lentink, 8-4-2017

zeer gedateerd hotel, personeel wel vriendelijk.

Geen lift en de trap naar de tweede verdieping zeer stijl. Entree en trappenhuis moet hoognodig voorzien worden van nieuwe vloerbedekking. Alleen ontbijt gebruikt was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loods in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loods scoort een 7.34 uit 10 op basis van 66 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: