Hotel Loods

• Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader

Annemiek van Ballegooij
13-7-2018

Het Loods hotel op Vlieland is een leuk hotel voor 2a3 nachten het hotel is mooi ingericht. De kamers met balkon en uitzicht op zee kunnen een opknapbeurt gebruiken. Als je langer dan 3 dagen gaat weinig kastruimte. Het bad in de badkamer is niet handig voor ouderen een antislip mat zou zeker geen overbodige luxe zijn. Het ontbijtbuffet is voldoende. Voor 2 a 3 dagen zeker een aanrader. Honden zijn er welkom

Oud sfeervol hotel, mooie ligging

L van Horssen
3-5-2018

Klein stukje lopen naar het hotel vanaf de boot.

We zijn er 2 nachten geweest met onze zoontje( 5 jaar)

Ruime kamer met een bureau en een stoel om heerlijk met de Lego te spelen, de bedden waren heerlijk. Zeer goed ontbijt ,er ontbreekt niks meer.

Dit was ons 4e bezoek aan dit hotel.

Prima hotel!

Ant
30-4-2018

Mooie kamer, uitstekende bedden en een heerlijk ontbijt. Wij hadden een arrangement met fiets en borrelplank bij restaurant Plezant. Allemaal goed geregeld!

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet:

Zeer zeker aan te bevelen

C. Tersteeg
12-3-2018

Erg genoten. Zaten in het gerenoveerde gedeelte, een zolderkamer mooi schuin hoog plafond met eiken balken een super mooie inloop regendouche met luxe sanitair. Lcd tv, kleine koelkast en de mogelijkheid voor koffie en thee. Nespresso werd elke dag aangevuld. Kamer had uitzicht op de haven en de zee. Was echt helemaal top. Zeer zeker een aanrader.

Mooie locatie aan het begin van de dorpsstraat.

Fam.Roffel
27-1-2018

Sommige kamers hebben de douche in het bad.Als je wat ouder bent en slecht ter been is het erg moeilijk om in / uit bad te stappen om te douchen.Super ontbijt en erg gastvrij personeel.

Erg erg sober hotel

Carel Geenen
29-10-2017

Het hotel vraagt om onderhoud! Het oogt sjofel tot slordig zeker gezien prijs/kwaliteit.

Ontbijt sober, zeker geen ruim buffet. Voor de hond vraagt men nog eens €12,50 per dag. Voor 5 nachten waren wij €580 kwijt. Absoluut teveel!!

Oud, schoon en vriendelijke medewerkers

wereldreiziger
29-10-2017

Medewerkers erg vriendelijk. Appartement1 is met terras. Ideaal als je een hond meeneemt. Dat is toegestaan!! Appartement 1 is gedateerd maar schoon. Bedden lagen wat minder. Zakte wat door. Je krijgt veel waar voor een zacht prijsje.

Een mooi hotel met vriendelijke medewerkers.

Ruud Geervliet
27-8-2017

Dit hotel heeft een rijke geschiedenis die je overal terug ziet. Het gaf on meteen een goed gevoel. Men doet er alles aan om het hotel, waar nodig, stukje bij beetje in diezelfde sfeer te renoveren. Wij hebben er een zeer prettig verblijf gehad. Zeer vriendelijke eigenaar en dito personeel. Ontbijt is zeer rijk. Tot slot is de locatie werkelijk super. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Vlieland is voor ons een rustplek

Roos
12-8-2017

Vlieland is een mooi rustig eiland, er komen geen auto's van toeristen. Het Loodshotel is een goed hotel, met een prima ontbijt en goede kamers. Wij wandelen en fietsen graag over het eiland en we genieten van de natuur en het prachtige strand met de zee. De bewoners van Vlieland zijn vriendelijk en relaxed.

Kortom Vlieland is ons eiland om te komen, ieder jaar weer.

Wij kunnen geen minpunten vinden.

Prijs kwaliteit verhouding kan veel beter!

Anoniem
12-6-2017

De service was erg slecht. Baliemedewerkers zijn onvriendelijk en onbehulpzaam. Ontbijt was erg chaotisch en incompleet. Verder een gedateerd hotel. Voor deze prijs kan je beter ergens anders boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Loods voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loods in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loods scoort een 7.52 uit 10 op basis van 69 reviews.