Vakantiehuis Lindeval

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lindeval

15 reviews over Vakantiehuis Lindeval in het Nederlands

Met onze vier kinderen, hun partners en drie kleinkinderen hebben wij een fantastisch weekend beleefd in Lindeval.

Voor de kindjes een zalig ruim en veilig huis, voor de groten ook een huis om heerlijk te relaxen.

Enig minpuntje: het huis was wel behoorlijk gehorig, vooral voor de "benedenslapers".

Prachtig grote keuken (o.a. twee vaatwassers en twee koelkasten), volop speelgoed en spelletjes, lekkere hangbanken, goede bedden, royaal sanitaire voorzieningen, vrij hoog op de duinen gelegen en daardoor een geweldig uitzicht, mooi terras, de schommels, de stoomruimte enz. enz. Kortom: voor elk groter gezelschap een geweldig vakantiehuis!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Super mooi huis!!

Fam Klein
2-1-2009

We hebben genoten van dit prachtige huis. Een huis om ieder jaar naar terug te keren. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008
2006

Heel mooi en modern strandhuis

mesdag
13-9-2006

Heel mooi en modern strandhuis. Goed gelegen in de duinen vlakbij het strand. Zeer smaakvol en modern uitgevoerd. Een aanrader. Linnenservice en schoonmaak prima geregeld.

Gereisd anders in september 2006

Lindeval is een heerlijk vakantiehuis: comfortabel, en

Marcel
2-8-2006

Lindeval is een heerlijk vakantiehuis: comfortabel, prachtig ingericht en ruim.

Gereisd met vrienden in mei 2005

Lindeval een heerlijk huis om in te wonen als je op vlieland bent.

Een huis met heel veel comfort.

Wij hebben er met onze familie van 12 een heerlijk lang weekend in doorgebracht.

Een aanrader als je echt wilt ontspannen.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lindeval in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lindeval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.