Vakantiehuis Lindeval

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lindeval

5 reviews over Vakantiehuis Lindeval in het Nederlands

In deze prachtige vakantievilla komt het dagelijkse, hectische leven pas echt tot stilstand, word je overvallen door de stilte van de duinen, een prachtig uitzicht en heb je binnenshuis werkelijk alle denkbare comfort; fantastisch ! We hebben in binnen- en buitenland veel villa's gezien maar deze behoort tot de meest fantastische plekken waar we tot op heden met ons gezin van vier kinderen verbleven. Een absolute aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Geweldig vakantiehuis

Sander Egels
14-3-2011

Een heerlijk ruim en licht huis. Het huis is van alle gemakken en comfort voorzien. De eigenaren hebben overal over nagedacht, zodat je geen enkel moment denkt: ik mis wat. Het huis ligt vlakbij het strand, maar ook in het dorp ben je zo. Ook voor kleine kinderen is overal aan gedacht. We gaan snel weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Wat een paradijs!

Irma Berends
13-8-2010

Wij hebben net een heerlijke week gehad in Lindeval! Wat een heerlijk huis. Alles was super schoon, mooi ingericht en een keuken die helemaal compleet is! Zelfs een deegroller is aanwezig.

De kinderen hebben heerlijk verstoppertje om het huis gespeeld, geschommeld en gebruik gemaakt van alle spelletjes en dvd's.

Kortom wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Met onze vier kinderen, hun partners en drie kleinkinderen hebben wij een fantastisch weekend beleefd in Lindeval.

Voor de kindjes een zalig ruim en veilig huis, voor de groten ook een huis om heerlijk te relaxen.

Enig minpuntje: het huis was wel behoorlijk gehorig, vooral voor de "benedenslapers".

Prachtig grote keuken (o.a. twee vaatwassers en twee koelkasten), volop speelgoed en spelletjes, lekkere hangbanken, goede bedden, royaal sanitaire voorzieningen, vrij hoog op de duinen gelegen en daardoor een geweldig uitzicht, mooi terras, de schommels, de stoomruimte enz. enz. Kortom: voor elk groter gezelschap een geweldig vakantiehuis!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Super mooi huis!!

Fam Klein
2-1-2009

We hebben genoten van dit prachtige huis. Een huis om ieder jaar naar terug te keren. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lindeval in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lindeval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.