Een huis waar je zo weer naar terug zou willen!

Vakantiehuis Lindeval

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ine Teepen

Een huis waar je zo weer naar terug zou willen!

Ine Teepen,
25-9-2009

Met onze vier kinderen, hun partners en drie kleinkinderen hebben wij een fantastisch weekend beleefd in Lindeval. Voor de kindjes een zalig ruim en veilig huis, voor de groten ook een huis om heerlijk te relaxen. Enig minpuntje: het huis was wel behoorlijk gehorig, vooral voor de "benedenslapers". Prachtig grote keuken (o.a. twee vaatwassers en twee koelkasten), volop speelgoed en spelletjes, lekkere hangbanken, goede bedden, royaal sanitaire voorzieningen, vrij hoog op de duinen gelegen en daardoor een geweldig uitzicht, mooi terras, de schommels, de stoomruimte enz. enz. Kortom: voor elk groter gezelschap een geweldig vakantiehuis!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009