Vakantiehuis Lindeval

8.3Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Vlieland

Op vakantie geweest naar Lindeval?

8.3Fantastisch

19 reviews over Vakantiehuis Lindeval

• 2019
      7E. Van Sas18-11-2019

Jammer!

Klantvriendelijkheid zwaar onvoldoende! Van een weekend huren, 1,5 dag geen werkende cv. Bij de vraag om een restitutie, krijg je een wijntje en beddengoed aangeboden 🤨 onder het mom kan gebeuren......

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Nanette02-09-2019

Een echte aanrader

Wij hadden wederom een fantastisch verblijf op Vlieland in Lindeval. Het huis is licht en ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. De ligging in de duinen is heel bijzonder. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• Oude reviews

8Christiaan07-08-2011

Rust, zeer geschikt voor kinderen

Wij zijn er in de meivakantie geweest met 6 volwassenen (3x2) en 3 kinderen tussen de 1 en 4 jaar. Erg goed bevallen! Super de luxe ingericht met oa 2 badkamers en 2 vaatwassers en een kinderhoek. Het zonnige terras ligt uit de wind, dus je kunt er zo liggen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Marja Cools23-03-2011

Super weekend gehad.

Heerlijk weekend gehad met gezin en vrienden. Locatie is waanzinnig mooi. Dicht bij strand en dorp. Prima locatie voor grote gezinnen en/of families. Wij komen nog eens terug

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10FJ Mossink21-03-2011

zeer luxe oase van rust in de duinen van Vlieland

In deze prachtige vakantievilla komt het dagelijkse, hectische leven pas echt tot stilstand, word je overvallen door de stilte van de duinen, een prachtig uitzicht en heb je binnenshuis werkelijk alle denkbare comfort; fantastisch ! We hebben in binnen- en buitenland veel villa's gezien maar deze behoort tot de meest fantastische plekken waar we tot op heden met ons gezin van vier kinderen verbleven. Een absolute aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 10Mark Brandsen16-03-2011

Fantastische locatie

Sfeervol, luxe en zeer comfortabel villa op unieke locatie. Buitengewoon goede afwerkin. Een van de mooiste villa's op de Waddeneilanden. Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 10Marja Brandsen14-03-2011

Fantastische locatie

Grote villa met alle comfort. Voor Nederlandse begrippen uitzonderlijk

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Sander Egels14-03-2011

Geweldig vakantiehuis

Een heerlijk ruim en licht huis. Het huis is van alle gemakken en comfort voorzien. De eigenaren hebben overal over nagedacht, zodat je geen enkel moment denkt: ik mis wat. Het huis ligt vlakbij het strand, maar ook in het dorp ben je zo. Ook voor kleine kinderen is overal aan gedacht. We gaan snel weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 10Sonja Groot12-03-2011

Prima ligging. Fantastisch en groots huis.

Lindeval is met heel veel zorg, aandacht en gevoel voor stijl ingericht. Het is een plezier om er met een groep te verblijven. 2 afwasmachines, wat een luxe!!!

Om tot rust te komen is het ideaal, tijdens de lange winterwandeling loop je al stilletjes te verheugen op het warme stoombad dat op je wacht. En mocht de zon verstek laten gaan, geen punt gewoon even een kleurtje opdoen op de Zonnebank!

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10W v Bochoven10-03-2011

Heel bijzondere vakantiewoning!

Lindeval ligt op een duin met uitzicht rondom. Ruime kamers, prima voorzieningen en vooral: supergoed onderhouden. Echt een aanrader voor grotere groepen die kwaliteit willen.

Gereisd met vrienden in september 2010

0 tips over Vakantiehuis Lindeval