Vakantiehuis Lindeval

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lindeval
9,1

15 reviews over Vakantiehuis Lindeval in het Nederlands

Rust, zeer geschikt voor kinderen

Christiaan
7-8-2011

Wij zijn er in de meivakantie geweest met 6 volwassenen (3x2) en 3 kinderen tussen de 1 en 4 jaar. Erg goed bevallen! Super de luxe ingericht met oa 2 badkamers en 2 vaatwassers en een kinderhoek.

Het zonnige terras ligt uit de wind, dus je kunt er zo liggen.

Super weekend gehad.

Marja Cools
23-3-2011

Heerlijk weekend gehad met gezin en vrienden. Locatie is waanzinnig mooi. Dicht bij strand en dorp. Prima locatie voor grote gezinnen en/of families. Wij komen nog eens terug

zeer luxe oase van rust in de duinen van Vlieland

FJ Mossink
21-3-2011

In deze prachtige vakantievilla komt het dagelijkse, hectische leven pas echt tot stilstand, word je overvallen door de stilte van de duinen, een prachtig uitzicht en heb je binnenshuis werkelijk alle denkbare comfort; fantastisch ! We hebben in binnen- en buitenland veel villa's gezien maar deze behoort tot de meest fantastische plekken waar we tot op heden met ons gezin van vier kinderen verbleven. Een absolute aanrader...

Fantastische locatie

Mark Brandsen
16-3-2011

Sfeervol, luxe en zeer comfortabel villa op unieke locatie. Buitengewoon goede afwerkin. Een van de mooiste villa's op de Waddeneilanden. Wij komen graag nog eens terug.

Fantastische locatie

Marja Brandsen
14-3-2011

Grote villa met alle comfort. Voor Nederlandse begrippen uitzonderlijk

Geweldig vakantiehuis

Sander Egels
14-3-2011

Een heerlijk ruim en licht huis. Het huis is van alle gemakken en comfort voorzien. De eigenaren hebben overal over nagedacht, zodat je geen enkel moment denkt: ik mis wat. Het huis ligt vlakbij het strand, maar ook in het dorp ben je zo. Ook voor kleine kinderen is overal aan gedacht. We gaan snel weer!

Prima ligging. Fantastisch en groots huis.

Sonja Groot
12-3-2011

Lindeval is met heel veel zorg, aandacht en gevoel voor stijl ingericht.

Het is een plezier om er met een groep te verblijven. 2 afwasmachines, wat een luxe!!!

Om tot rust te komen is het ideaal, tijdens de lange winterwandeling loop je al stilletjes te verheugen op het warme stoombad dat op je wacht.

En mocht de zon verstek laten gaan, geen punt gewoon even een kleurtje opdoen op de Zonnebank!

Heel bijzondere vakantiewoning!

W v Bochoven
10-3-2011

Lindeval ligt op een duin met uitzicht rondom. Ruime kamers, prima voorzieningen en vooral: supergoed onderhouden. Echt een aanrader voor grotere groepen die kwaliteit willen.

Mooi huis!

Annke vd Hout
29-10-2010

Prachtige ligging, mooie omgeving en een zalig huis!

We hebben een lang weekend genoten van dit huis. Ik kan het iedereen aanraden!!!

Wat een paradijs!

Irma Berends
13-8-2010

Wij hebben net een heerlijke week gehad in Lindeval! Wat een heerlijk huis. Alles was super schoon, mooi ingericht en een keuken die helemaal compleet is! Zelfs een deegroller is aanwezig.

De kinderen hebben heerlijk verstoppertje om het huis gespeeld, geschommeld en gebruik gemaakt van alle spelletjes en dvd's.

Kortom wij komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lindeval in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lindeval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.