Camping Lange Paal

10 reviews over Camping Lange Paal in het Nederlands

Fantastisch!

Familie van Dongen
23-1-2016

Afgelopen zomer op deze camping gestaan. Bijzonder goed bevallen en een erg fijne tijd gehad. Een heerlijke camping voor het gezin zonder flauwe animatie. De kids kunnen zelf hier prima spelen in de ernaast liggende duinen of op het speelveld. Geweldig strand op kleine fietsafstand! Het strand is het best bewaarde geheim van Nederland. Wij komen terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

stipte controle sanitaire voorziening..

herrmann
12-7-2014

Ook wij waren vaak getuige van een vieze bedoening, bij enige toename van drukte, en dat gold zeker voor die andere grote camping. Soms zelfs een zwijnen boel, en een hele boel herrie van dronken 'gastjes", waarbij helaas geen toezicht aanwezig is. Hier zou de horecawet best wel aangescherpt mogen worden, en toezicht, door bijvoorbeeld oudere dames ( van eigen bodem) een absolute must moeten zijn. Zeker ook wanneer de volksgezondheid in gevaar komt daardoor. Hygiëne in optima forma is een eerst vereiste, en een absolute must.. Die toiletdame verdient zich zelf wel terug. Ik wens de uitbater succes ermee.,

Gereisd Met partner in juni 2014

Superfijne camping voor rustzoekende kampeerders

Tamar
31-5-2014

Camping de Lange Paal is een heerlijk rustige camping midden in de natuur. Een fijne sfeer voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Qua voorzieningen is alles prima, geen luxe, maar wel een goed onderhouden overdekt toiletgebouw en dat is altijd fijn. Aardige beheerder(s) (we hebben er maar een gezien). Alles gewoon goed.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker tot rust komen............

Arko Roepert
22-7-2011

Als kind kwam ik op Lange Paal en nu met mijn eigen kindjes weer. Het is er heerlijk rustig en de ligging tussen duin en bos is ideaal voor de kinderen (en onszelf). De grote, overzichtelijke kampeervelden zijn ideaal om (kleine) kinderen in de gate te kunnen houden. Grotere kinderen kunnen heerlijk in de duinen en het bos spelen en het strand ligt op 5 minuten fietsen. Het Wad is nog dichterbij. Het toiletgebouw is afgelopen jaar vervangen en aankomende week gaan we beleven hoe het nieuwe gebouw bevalt. Ik heb begrepen dat het even wennen zal zijn voor de vaste Lange Paal-gasten, maar dat het er wel mooi uit ziet. Ik kijk erg uit naar de komende 3 weken op deze heerlijk natuurcamping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

yvonne
10-8-2010

verrast door de mooie ligging een paar heerlijke dagen gehad op het doortrekkersveldde stilte, waar nachten nog donker zijn, de kinderen vrij in het duin en aan de waddenzee hebben gespeeld. de mevrouw van het kampeerterrein zeer vriendelijk en behulpzaam is. we komen graag een keer terug voor een langere periode

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

een geweldige camping

Gijs
10-8-2009

Al van kleins af aan (4 jaar) kom ik op de camping (ben nu 16 jaar). Ik heb het altijd naar mijn zin gehad, en het mooie aan deze camping is, in tegenstelling tot vele andere campings, dat er helemaal niks is (op het broodnodige na dan). Vlieland is een plek om tot rust te komen, en lange paal is daarvoor de meest geschikte plek

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

geweldig

rene
24-6-2009

leuke natuur camping, leuke ligging dicht bij het wad. 's avonds nog even krabbetjes zoeken en het wad oplopen. Gezellige sfeer. Sanitair wordt door veel mensen gebruikt ( ook passanten) hierdoor is het niet altijd even schoon. Stand is erg rustig. Wij hebben twee keer een leuke vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2006
2007

Mooi natuurkampeerterrein

darya
10-11-2007

Mooi natuurkampeerterrein. Rustige omgeving. Voor kinderen een waar paradijs, ze lopen zo vanuit de tent het bos of het duin in om heerlijk te spelen. Veel ruimte, en een gezellige sfeer.

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

Sanitair wordt ook vaak gebruikt door langsfietsend publiek

Mindert de Wit
10-8-2006

Sanitair wordt ook vaak gebruikt door langsfietsend publiek. Hierdoor niet altijd even schoon. Moet vaker worden schoongemaakt, ook in tussenseizoenen.

Gereisd Met partner in mei 2005

Kleine maar knusse camping van staatsbosbeheer

karen
9-8-2006

Kleine maar knusse camping van staatsbosbeheer. Geen luxe maar gewoon rust, zeelucht en ruimte. Goede en ruime plaatsen waar je zelf een keuze uit mag maken bij aankomst. Voor de kinderen is er op alle velden speelgelegenheid. ( zandbak en schommel) Er is tevens op 2 velden een volleybalnet. Ook word er in het hoogseizoen aktiviteiten door de mensen die er op dat moment verblijven georganiseerd. Sanitair is schoon en degelijk. Ligging van de camping in het midden van het eiland. 2 km van het noordzeestrand en 500 meter van de waddenzee. Voor eetgelegenheden moet je naar het dorp of het posthuis. Alles zeer goed bereikbaar op de fiets. Vlieland is immers autovrij (voor vakantiegangers). 't is elk jaar weer fijn om "thuis" te komen. Medewerkster Anke is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Familie in juli 2005

• BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lange Paal in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lange Paal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.