Vakantiepark

Fantastisch !

Fam. Leppink
6-1-2019
  • Onderkomen9

Prachtige eiland en gastvrije mensen. We werden hartelijk ontvangen en ook voor onze hond was veel aandacht. Ivm wij een dag eerder terug gingen is er al een taxi voor ons naar de boot geregeld. Wat een service ! Net en schoon appartement met prachtig uitzicht. Wanneer je naar buiten gaat sta je al midden in de duinen en dus vlakbij zee. Wij gaan in 2019 nog eens!

Gereisd Met partner in december 2018

S. P.
28-12-2018
  • Activiteiten7

Mooie, schone en zeer complete appartementen op een prachtige locatie.

Gereisd Met partner in december 2018

Genieten van conform, rust en ruimte! Fantastisch!

Ilze
1-10-2018
  • Activiteiten7

Mooi (nieuw) complex in de duinen, 200 m van het Noordzeestrand. Rustig gelegen. Appartement modern ingericht en zeer complete inventaris. Schoon! Hartelijk welkom en goede service. Het dorp met de winkels, horeca, etc. is vlakbij. Lekker eten kun je ook bij Het Badhuys op het strand op een steenworp afstand van het appartementencomplex. Wij hebben enorm genoten.

Onthaasten in de winter!

M&E
3-3-2018
  • Onderkomen10

Prachtig nieuw appartementen complex. Compleet, dus je grijpt niet mis! Wel een stukje lopen naar het dorp maar er is een pad dwars door het bos en de duinen. Ondanks de enorme koude storm en sneeuw hebben wij ons heerlijk vermaakt. Voldoende musea en winkeltjes. En als je zelf niet meer wil koken... keuze te over in de Dorpsstraat. Vriendelijke mensen.

Minpuntje: servies precies pas dus de vaatwasser moest steeds aan. Handdoeken pakket betrof twee kleine badhanddoeken. Appartement prima geschikt voor twee personen die de rust zoeken! Maar ga er maar niet naartoe anders wordt het zo druk op Vlieland. 😉

Gereisd Met partner in februari 2018

Top, ruim, heel vriendelijk personeel

Ellen
7-10-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Top lokatie! Midden in de duinen! Wanneer je in het dorp wil zijn moet je wel een stukje fietsen

Gereisd Met partner in december 2016

Genieten van de zee strand en prachtige natuur

Regina
10-9-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Alles super mooi appartement schoon groot heerlijke bedden en uitzicht een sprookje. Vlieland we komen zeker terug

Gereisd Met partner in september 2017

prachtig appartement met rondom duinen, zee, wind!

B.Tolhuis
29-7-2017
  • Onderkomen9

het hele verblijf en alles erom heen is een plaatje!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Dit doen we vaker!

Gert
22-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een midweek verblijf in mei met mooi weer. Volop genoten van de prachtige natuur. Het appartement is in één woord: prachtig. Gewoon alles klopt: het verblijf, het appartement, fietsverhuur, bagagevervoer en de overtocht met Doeksen. Eigenlijk moet ik het niet aanprijzen om drukte te voorkomen, maar het iswel een aanbeveling waard.

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastisch appartement op een mooi eiland

Rineke Scheepmaaker
11-5-2017
  • Onderkomen10

Mooi eiland en een heel mooi, bijna nieuw appartementencomplex. Vriendelijke receptionistes.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement op een prachtig eiland!

Nelleke
23-4-2017
  • Onderkomen9

Mooi appartement, amper 2 jaar oud en dat kun je zien.Wij zaten in nr 32, huiskamer niet groot, maar ruim voldoende voor 2 personen en hond (flatcoat). Vriendelijke dames bij receptie! Prachtige lokatie, zo op het strand en kwartier lopen door bos en dan ben je in het dorp. Vlielanders zeer vriendelijk ook voor de hond!! Heerlijk wandelen over het strand, door de duinen en door het bos! Vlieland heeft het allemaal! Bagagevervoer vanaf en naar de veerboot prima geregeld! Goede horeca in dorpsstraat en 2 supermarkten (die ook bezorgen). Geweldig eiland! Aanrader!

Gereisd Met partner in april 2017

• Afstand tot strand200 m

• Autovrij parkJa

• WatersportKitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Vlieduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Vlieduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.