Vakantiehuis Klamaro

0Tonen op kaart

4 Reviews over Klamaro

• 7Renske30-12-2008

Sfeervol knus huisje

Gezellig huisje, goede keuken en douche. Weinig ruimte in de hal; geen kapstok, ruimte voor schoenen, kinderwagen ed. Campingbedje is aanwezig, helaas past de matras niet goed (te klein) dus deken kan niet goed ingestopt worden. Ook is er geen plek voor het bedje naast het ouderlijk bed, met als gevolg dat we met het bedje op ons voeteneind hebben geslapen.

• 9jeroen01-04-2008

we vonden het een zeer mooi en ruim huisje met een hele goede ligging tegen de duinnen aan

• 9Henrik van den Berge05-12-2007

Heerlijk huisje! Ligging is erg leuk, direct tegen de laatste duinenrij achter het strand. Andere huisjes op 10 a 15 meter, maar met hoogteverschil dus prima privacy, je kijkt op het dak van de ene, en tegen het duin bij de ander. Inrichting is erg gezellig, veel hout. Prima sanitair, lekker douche.

Kleine minpuntjes: niet echt een handige plek om natte laarzen en een kinderwagen etc binnen te zetten, de gang is dan meteen vol. Er zijn eigenlijk 6 slaapplaatsen, maar dan is de woonkamer wel te krap, er staan ook maar 4 stoelen rond de eettafel. Met 4 is het perfect.

• 9mieke boele25-11-2007

Klamaro is een huis waarvan je ziet en voelt dat het met liefde en vakmanschap gebouwd is. Zelfs over de inrichting is tot in de details nagedacht. Het had wat ons betreft wel enigszins 'primitiever' mogen zijn: een t.v. en magnetron zijn hierin eigenlijk overbodige attributen! In dit huis heb je genoeg aan het luisteren naar de wind, mijmeren, lezen en heerlijk slapen in een van 3 sklaapkamertjes. Wij verlangen er nu alweer naar terug!

Joop en Mieke - Gouda

Vakantiehuis Klamaro info