Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Het Vlielandhotel voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Het Vlielandhotel in het Nederlands

Dit , huisdiervrij, hotel is een familiebedrijf.

Wat op hun eigen website aan informatie staat klopt met de werkelijkheid.

Een kamer op de eerste verdieping met balkon en zeezicht, is het diuurste maar zeker het extra geld waard.

Alles schoon en fris, goede bedden.

Ontbijten in mooie ruimte en kan ook buiten op het terras.

Bij boeking met ontbijt kun je de hele dag gratis koffie en thee pakken.

Op de dag van vertrek kun je de bagage laten staan en nog de hele dag in en uitlopen. Vanaf het hotel is op een paar minuten lopen naar de boot.

Geen bagageservice nodig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne sfeer

anita,
25-7-2018

Hier afgelopen 3 dagen verbleven. Gemoedelijke sfeer. Mooie inrichting...de kaarsjes branden altijd. Heerlijke bedden en mooie badkamer. (Főhn aanwezig,scheelt weer bagage) Ontbijt goed verzorgd en voldoende keus. Heerlijk terras en woonkamer. Kleinschalig en persoonlijk. Wij vonden het top!

Gereisd met partner in juli 2018

Ik kom weer terug

Lieneke Fransen,
2-3-2018

In 1 woord geweldig,

Prachtige kamer met uitzicht op zee en de boot aan devoet van de kade,

Fijne bedden en heerlijk eten

Gastvriendelijkhijd een 10

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Heel fijn hotel!

Stella de haas,
27-7-2017

Super service. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Ontzettend klantvriendelijk

Esther,
5-6-2017

Het hotel ligt in de dorpsstraat en heeft een prachtig uitzicht op het wad. Er is een gemoedelijke sfeer in het hotel. Je kunt de hele dag gratis koffie en thee pakken. De bedden zijn echt voortreffelijk! Ook een mooie badkamer met heerlijke douche. Maar je weet pas echt hoe klantvriendelijk iemand is als er iets fout gaat. Bij onze reservering was iets niet goed gegaan en de manier waarop dat werd opgelost was echt ongelofelijk!

Gereisd met partner in juni 2017

Fijn hotel, zeer gastvrij!

Harry,
1-4-2017

Goed verzorgde, mooie kamer. De mooiste kamers liggen op de eerste verdieping en hebben zeezicht en een balkon op het zuiden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Bijzonder vriendelijk personeel. Je voelt je hier echt te gast.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch, vooral tijdens de jaarwisseling!

simon kleipoel
7-1-2017

Zeer fijn hotel, met mooie kamers en vriendelijk personeel. Er was dus eigenlijk niets te klagen en er was een gezellig oudejaarsfeest.

Gereisd met partner in december 2016

Leuk hotel met heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Het hotel ligt op 1 minuut lopen vanaf de haven. Wij hadden een kamer op de benedenverdieping. Deze kamer is gezellig ingericht (geen koelkast of kluisje) maar de badkamer is wel heel erg klein. Wij waren er toen het erg warm weer was, de kamer heeft geen airco waardoor het echt bloedheet was in de kamer. Uiteindelijk hebben we gevraagd om een ventilator, die hielp nog enigszins, maar eigenlijk is het niet te doen, het was gewoon een sauna.

Gedurende de dag kun je uit een automaat koffie of thee pakken, maar hier moet je voor betalen, net zoveel als in een restaurant (2,00-2,30 euro) ik vind dit eerlijk gezegd geen service. Biedt de koffie/thee gratis aan of verhoog de kamerprijs met een paar euro....

Gereisd met partner in juli 2016

Zeker weten hier terug te komen

Jaap Verkerk
25-6-2016

Prima hotel, vriendelijk en attent personeel. Keurig nette kamer met heerlijke bedden. Gezellig hotel met goed ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in juni 2016

Dit hotel doet er alles aan om het je naar het zin te maken en je welkom te voelen. Lekker ontbijt. Leuk gestylde kamers met balkon en uitzicht op de Waddenzee! Gezellige lounge. Grote tuin met zitjes. Centraal gelegen in het dorp. Vriendelijk personeel! Komen zeker terug hier!

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Vlielandhotel in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Vlielandhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.