Vakantiehuis Gondel

4 reviews over Vakantiehuis Gondel in het Nederlands

Rust en knus

Angelique
30-10-2017

Het is een heerlijk snus huisje met veel rust om je heen een heerlijk terras met heerlijke zon. Het bos en de zee is heerlijk dicht bij en de hond mag mee. Heerlijk tot rust gekomen

Gondel 2

De vries
22-7-2017

Redelijk huisje kwa ruimte. Bank en stoelen vd eethoek erg oncomfortabel. Geschikt voor minder validen, wat niet in de omschrijving staat. Klapdeuren nd slaapkamer, douchecabine wat ook te zien is in een zwembad. Wastafel vd badkamer dus erg laag. Gedeelde hoofdingang met gondel 1...staat ook niet in de omschrijving. Erg veel spinnen en webben! Wc borstel roestig. Ligging erg mooi, privacy ligt er aan wat v buren je hebt. Zit gedeeltelijk een schutting tussen. Bos, zee, duinen erg dichtbij. Is het mooi weer je bent niet-roker maar de buren wel....rook je helaas wel mee.

komen hier zeker vaker terug

Anita
4-4-2011

Het is een prima huisje op een perfecte locatie, lekker dicht bij het strand, en je zit er toch heel rustig.

2008

leuk mooi gelegen vakantiehuisje

Robo
3-9-2008

het is een bungalow die in twee appartementen is verdeeld, het is geschikt voor twee personen en een kindje.. Heerlijke tijd gehad, vanuit het terras loop je zo het mooie bos in, via de voorkant ben je zo bij het strand, beter kan bijna niet. De Ikea achtige inrichting is oke. beschut gelegen terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gondel in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gondel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.