Géén boekingskosten

Appartement info

12 Reviews over Duinparel

• 9Hennie Leurdijk09-08-2021

Heerlijk

Was heerlijk , mooi appartement , mooi weer . Heerlijk gefietst en gewandeld met onze hond donja

• 9Herman Bakker15-05-2019

fantastisch

Een zeer comfortabel app van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving met het balkon op zuiden. In een hete zomer is het er vaak nogal warm. Een zonnescherm zorgt voor de benodigde koeling.

• 8maaike08-01-2015

heerlijke plek in het bos

Voor de derde keer dit appartement bezocht, lekker ruim, fijne bedden, en heerlijk balkon waar het ook met een winterzonnetje heerlijk vertoeven is.

In de laatste week van 2014 viel de verwarming uit, maar de beheerder die uit het dorp moest komen kwam direct om te zorgen dat verwarming het snel weer deed, goede snelle en vooral vriendelijke service.

• 10a.sijtsma1404-02-2014

Geweldige plek om nooit te vergeten

Het Appartement Duinparel is gewoon het mooiste en gezelligste appartement op het eiland. Het is van alle gemakken voorzien. Alles wat je thuis hebt heb je daar ook. Plus dat je hier een geweldig uitzicht hebt van je mooie balkon. Het zit midden in het bos, vlakbij het strand en nog geen km van het dorp. Wat wil je nu nog meer. Wij hebben alweer geboekt voor het voorjaar.

• 9roelie135524-04-2012

een super appartement, op een prachtige plek.

Van alle gemakken voorzien,heerlijke bedden, schoon, mooie locatie, een paar loop-min. van het strand, hetzelfde geld voor het dorp. Midden in het bos, duinen en vuurtoren vlakbij. Een heerlijk plekje voor jezelf, op een heel mooi eiland. Hou je van rust, wandelen, fietsen en gemoedelijke mensen? Ga dan eens naar de duinparel op dit zeer vriendelijke honden eiland.

• 9Terry Elinkschuurman20-05-2008

Een uitstekende ligging en kind- en mens vriendelijke inrichting. Met alles erop en eraan. zoals KTV vaatwasser, wasmachine en wasdroger. Goede bedden alles super schoon en gezellig ingericht.

• 10Jeppe Teensma11-10-2007

Afgelopen weekend heb ik het appartement Duinparel 2 bezocht. De ligging van Eureka vind ik geweldig; een oase van rust. Het zonnige weer, de gemoedelijke sfeer van Vlie, maar ook de prachtige natuur doet je verlangen naar het volgende bezoek.

• 9Welmoed en Roel van drogen22-01-2007

Net terug vanaf een stormachtig Vlieland, kan ik meedelen dat we weer een bijzonder geslaagd week-end achter de rug hebben. Zowel lichamelijk als geestelijk zijn we helemaal uitgewaaid. Het appartement lag er keurig bij. Zaterdag wilde nog een tuinstoel aan het appartement ontsnappen door de harde wind), maar we hebben hem uit de bosjes terug gehaald!!! We hebben het zeer getroffen met het weer. Uren gewandeld en moe maar voldaan doken we 's avonds ons bed in. Kortom.....we komen terug!!!

Voor de mensen die de 2 persoons duinparel niet kennen: Gewoon een keer boeken en je blijft terugkomen!!!!!!!!!!!

Groeten,

Welmoed en Roel van Drogen, Leeuwarden.

• 9jopie siskens21-01-2007

Een prachtig complex van appartementen op een A1 lokatie op Vlieland in alle jaargetijden een fijne plek waar je met plezier kunt vertoeven

• 814-11-2006

Wij zijn nu een keer of 10 op Vlieland geweest en willen eigenlijk altijd een Duinparel appartement. Het bevalt ons prima , ze zijn heel confortabel en alles is aanwezig. Een aanrader voor iedereen! Ook met kinderen prima en vergeet de hond ook niet.

Appartement Duinparel info