Appartement Duinparel

Appartement
Appartement Duinparel
8,9

10 reviews over Appartement Duinparel in het Nederlands

heerlijke plek in het bos

maaike
8-1-2015

Voor de derde keer dit appartement bezocht, lekker ruim, fijne bedden, en heerlijk balkon waar het ook met een winterzonnetje heerlijk vertoeven is.

In de laatste week van 2014 viel de verwarming uit, maar de beheerder die uit het dorp moest komen kwam direct om te zorgen dat verwarming het snel weer deed, goede snelle en vooral vriendelijke service.

Geweldige plek om nooit te vergeten

a.sijtsma14
4-2-2014

Het Appartement Duinparel is gewoon het mooiste en gezelligste appartement op het eiland. Het is van alle gemakken voorzien. Alles wat je thuis hebt heb je daar ook. Plus dat je hier een geweldig uitzicht hebt van je mooie balkon. Het zit midden in het bos, vlakbij het strand en nog geen km van het dorp. Wat wil je nu nog meer. Wij hebben alweer geboekt voor het voorjaar.

een super appartement, op een prachtige plek.

roelie1355
24-4-2012

Van alle gemakken voorzien,heerlijke bedden, schoon, mooie locatie, een paar loop-min. van het strand, hetzelfde geld voor het dorp.

Midden in het bos, duinen en vuurtoren vlakbij.

Een heerlijk plekje voor jezelf, op een heel mooi eiland.

Hou je van rust, wandelen, fietsen en gemoedelijke mensen?

Ga dan eens naar de duinparel op dit zeer vriendelijke honden eiland.

2008

Een uitstekende ligging en kind- en mens vriendelijke Met

Terry Elinkschuurman
20-5-2008

Een uitstekende ligging en kind- en mens vriendelijke inrichting. Met alles erop en eraan. zoals KTV vaatwasser, wasmachine en wasdroger.

Goede bedden alles super schoon en gezellig ingericht.

2007

Afgelopen weekend heb ik het appartement Duinparel 2 bezocht. De ligging van Eureka vind ik geweldig; een oase van rust. Het zonnige weer, de gemoedelijke sfeer van Vlie, maar ook de prachtige natuur doet je verlangen naar het volgende bezoek.

Net terug vanaf een stormachtig Vlieland, kan ik meedelen

Welmoed en Roel van drogen
22-1-2007

Net terug vanaf een stormachtig Vlieland, kan ik meedelen dat we weer een bijzonder geslaagd week-end achter de rug hebben. Zowel lichamelijk als geestelijk zijn we helemaal uitgewaaid. Het appartement lag er keurig bij. Zaterdag wilde nog een tuinstoel aan het appartement ontsnappen

door de harde wind), maar we hebben hem uit de bosjes terug gehaald!!!

We hebben het zeer getroffen met het weer. Uren gewandeld en moe maar voldaan doken we 's avonds ons bed in. Kortom.....we komen terug!!!

Voor de mensen die de 2 persoons duinparel niet kennen: Gewoon een keer boeken en je blijft

terugkomen!!!!!!!!!!!

Groeten,

Welmoed en Roel van Drogen,

Leeuwarden.

Een prachtig complex van appartementen op een A1 lokatie op Vlieland in alle jaargetijden een fijne plek waar je met plezier kunt vertoeven

2006

Wij zijn nu een keer of 10 op Vlieland geweest en willen eigenlijk altijd een Duinparel appartement.

Het bevalt ons prima , ze zijn heel confortabel en alles is aanwezig.

Een aanrader voor iedereen!

Ook met kinderen prima en vergeet de hond ook niet.

Uitstekende locatie gecombineerd met een schitterend appartement. Dit is dan dus ook vakantie in optima forma.

Alles lopend te bereiken maar toch heb je het gevoel dat je ver van alles bent.

Wij komen hier zeker terug !!!

Het is me goed bevallen in de DUINPAREL

jeroen brummer
4-7-2006

Het is me goed bevallen in de DUINPAREL. Heerlijke weer hadden we, alles lekker dichtnbij 5 min. dorp en 5 min strand. Uitstekende bedden, veel comfort alles aanwezig wat een verwende toerist tegenwoordig nodig acht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Duinparel in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Duinparel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.