Hotel DoniaState

Hotel DoniaState
8,8

22 tips over Hotel DoniaState

F & P., 16-3-2018

Bezoek de kaasbunker, de vuurtoren, maak een rit met de Vliehorsexpress, bezoek het Tromphuismuseum, het Noorderlicht.

Alles zo leerzaam, zo uniek.

Restaurant de Richel in de Dorpsstraat naast het Oude Stadhuis. Top en betaalbare kwaliteit.

Maar vooral, neem de tijd, ontspan, wandel, rust en geniet van Mama Natuur.

Margareth, 14-3-2015
Posthuys, op de kop van Vlieland naar de boot kijken als hij aankomt cq vertrekt, eten bij Badhuys en gewoon eindeloos fietsen en wandelen!
P Hoebergen, 19-2-2015
Grotere tv. Leg en hangkast

We hebben een aantal aanbieders voor DoniaState voor je op een rij gezet:

F&J, 2-12-2014

zeehonden spotten,

fietsen, wandelen.

harold rox, 23-10-2014
Ligt 10 minuten lopen van zee en dorp, wil je een kamer met bad dan betaal je 10 euro per nacht meer. O ja en er is vloerverwarming.
Bezoeker, 29-9-2014
Neem oordoppen mee! En bij het hotel is geen restaurant aanwezig, dus kies voor lunch en avondeten een van de vele restaurantjes in de buurt.

monique.steenvoorden@xs4all.nl, 25-5-2014
Doniastate ligt op Vlieland wat dit hotel een prima plek maakt voor rustzoekers en tegelijkertijd is er voldoende horeca om ook de inwendige mens te versterken.
Maaike, 18-5-2014
Er is genoeg te doen op Vlieland, de Vliehorsexpres bijvoorbeeld, uren wandelen, fietsen, in de duinen picknicken, naar de vuurtoren, wandelen langs t strand, eten bij de enige strandtent en dan hopen dat de bbq aan staat....
Tjeerd, 5-5-2014
Handdoeken en beddengoed wordt niet standaard op dagelijkse basis vervangen. Je kunt echter je vieze spullen buiten de deur leggen en dan worden ze vervangen.
mieke kuipers, 13-4-2014
Vlakbij het hotel ligt een vennetje, waar je in alle rust kunt zitten en van de omgeving en de vogels kunt genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor DoniaState voor je op een rij gezet: