Hotel DoniaState

184 reviews over Hotel DoniaState in het Nederlands

Een fantastisch hotel.

Francien Van der Wijk
16-9-2018

Het is een prima hotel met goede bedden en prima sanitaire voorziening op de kamer. Het ontbijt is uitstekend met heel veel keus aan brood en beleg of men neemt yoghurt met muesli of een andere variant. Echt een uitgebreid ontbijtbuffet.

Dit hotel is echt een aanrader en het ligt heerlijk rustig net buiten het dorp, het ligt hooguit een kilometer uit het centrum van het dorp dus op loopafstand

Top Hotel met ideale ligging

Rein van der Woude
11-9-2018

Onze eerste keer op vlieland.

Door vele aanbevelingen naar Hotel DoniaState Vlieland gegaan.

Wat een heerlijk en rustgevend Hotel. Alles is aanwezig op de kamer en als je een fohn nodig hebt is dat zo geregeld.

Vaak gelezen en gehoord over het ontbijt van Hotel DoniaState Vlieland maar nu zelf ervaren wat een super luxe ontbijt een goed begin van de dag.

Door de Familiaire sfeer is er altijd aandacht voor de gasten. Het personeel incl eigenaar zijn super attent en vriendelijk er is altijd tijd voor een praatje.

Wij waren te laat met de bagage voor de boot en de eigenaar zei onmiddellijk ik breng het wel naar de boot. Super service

Wij bevelen het zeker onze familie en kennissen aan.

Viel erg tegen!

Andre
24-8-2018

In augustus 2 nachten met mijn vrouw in DoniaState (3 sterren) verbleven voor bijna € 260,- incl. ontbijt en fietshuur. Helaas viel dit erg tegen.

Bij aankomst bij het kleinschalige complex was het niet de persoonlijke ontvangst die wij verwacht hadden. Het verhaaltje werd op de automatische piloot afgedraaid.

Het was exact hetzelfde verhaal als tegen de mensen voor ons!

De kamer is netjes met leuk balkonnetje maar basic met erg zachte matrassen met een plastic matrasbeschermer wat 's nachts zonder airco op de kamer erg broeierig wordt.

De badkamer is klein en de douche donker en de mengkraan werkte slecht.

Het ontbijt is basic en koffie in kannen op een warmhoudplaatje kan echt niet meer in deze tijd, terwijl er in de hal wel een goed apparaat staat!

Bij het uitchecken werd door de eigenaar nog net goedendag gezegd, verder had hij geen aandacht voor zijn gasten!

Dus voor ons genoeg redenen om hier niet meer terug te keren.

Genoten

Judith
14-8-2018

Wat een goed hotel, met een super service! Dicht bij het strand en het dorp. Genoten van de gastvrijheid van het personeel!

Heerlijk

A.Meeuwsen
2-8-2018

Wat een mooi en goed hotel in een bosrijke rustige omgeving. Heerlijk ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor mij een extra special plek was vroeger op schoolkamp geweest met de basisschool en het hotel bleek nu op deze plek te staan.

Rustgevend en vriendelijk.

Bilthoven
29-6-2018

Prima hotel, mooie ligging, alles aanwezig. Goed ontbijtservice.

Doniastate DOEN!

Jannie Lorist
22-6-2018

Hotel Doniastate is een heerlijk familiehotel. Heel gemoedelijk en vriendelijk personeel. De kamers zijn kleurrijk en gezellig ingericht. fotolijstjes met kiekjes van het mooie Vlieland en heerlijke stoelen om even lekker in uit te rusten. De boxspring bedden liggen prima. Schoon sanitair met heerlijk geurende Rituals maken het verblijf tot een feest! Ontbijt is prima, kakelvers eitje en cranberrycompote de delicatesse van het eiland!

Groot voordeel is de ligging van dit hotel tegen de bosrand, vlakbij het dorp en op doorreis naar het strand. Centraler kan niet! en heerlijk rustig. Een echte aanrader zeker voor deze prijs!

Voor herhaling vatbaar

Martin & Jettie
31-5-2018

Beste Rein en Jan Pieter,

Bedankt voor het plezierig verblijf. Lekker gewoon en ongedwongen allemaal. Het fietsarrangement was geknipt voor ons.

Alles was naar wens en het ontbijt was voor ons meer dan compleet met lekker brood. Ook de mevrouw op maandagochtend van de keuken was erg vriendelijk.

We gaan zeker weer komen naar Vlieland en zullen we zeker ook aan jullie denken.

Goede zaken verder en wie weet tot ziens.

Martin & Jettie

Het was geweldig.

Luco van den Brom
24-5-2018

Wij waren 7-11 mei '18 in DoniaState rond Hemelvaartsdag. Logies en ontbijt zijn hier prima geregeld, terwijl het diner vanuit het hotelprima middels vouchers voor ons bij de Herberg van Flielant besproken werd - en dat ook voor een redelijke prijs! Fietshuur kon vooraf aan ons verblijf door het hotel afgehandeld worden. Op 8 mei bestond Hotel DoniaState 10 jaar en dit jubileum werd ook met de gasten feestelijk gevierd door het aanbieden van lekkere feesttaartjes aan alle gasten. Het hotel ligt net buiten het dorp Oost-Vlieland op loopafstand van het strand. Alle lokale activiteiten zijn hierdoor makkelijk lopend of per fiets snel bereikbaar. We kijken met plezier op ons verblijf terug. En daarom hebben we meteen onze volgende logeerpartij in het najaar alweer besproken.

Nieuwe gasten dienen vooraf zich te realiseren dat er geen lift aanwezig is om de tweede verdieping te bereiken.

Heerlijk onthaasten en zeker terugkeren

Ron Mast
20-5-2018

Hotel ligt heerlijk rustig in de bossen van Vlieland, met super vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenaresse. Kamers zijn prima, bedden super comfortabel. Het terras kijkt regelrecht over het gras (met ligbedden) het bos in, dus kijk niet raar op als je 's morgens vroeg allerlei dieren ziet rondlopen. Ontbijt voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Op korte loopafstand van het enige dorp, Oost Vlieland, maar wij hadden een E-bike gehuurd, wat wel prettig was met de stevige wind gedurende onze 4 dagen. Gezellig dorp met ruim voldoende mogelijkheden om te eten en te drinken. Heerlijk uitgerust. De wellness behandeling voor mijn vrouw was de kers op de taart voor ons 4-daags verblijf. Komen zeker terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoniaState in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoniaState zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.