Hotel DoniaState

• Matig / voldoende: 5 - 7

Rustgevend en vriendelijk.

Bilthoven
29-6-2018

Prima hotel, mooie ligging, alles aanwezig. Goed ontbijtservice.

Doniastate DOEN!

Jannie Lorist
22-6-2018

Hotel Doniastate is een heerlijk familiehotel. Heel gemoedelijk en vriendelijk personeel. De kamers zijn kleurrijk en gezellig ingericht. fotolijstjes met kiekjes van het mooie Vlieland en heerlijke stoelen om even lekker in uit te rusten. De boxspring bedden liggen prima. Schoon sanitair met heerlijk geurende Rituals maken het verblijf tot een feest! Ontbijt is prima, kakelvers eitje en cranberrycompote de delicatesse van het eiland!

Groot voordeel is de ligging van dit hotel tegen de bosrand, vlakbij het dorp en op doorreis naar het strand. Centraler kan niet! en heerlijk rustig. Een echte aanrader zeker voor deze prijs!

Voor herhaling vatbaar

Martin & Jettie
31-5-2018

Beste Rein en Jan Pieter,

Bedankt voor het plezierig verblijf. Lekker gewoon en ongedwongen allemaal. Het fietsarrangement was geknipt voor ons.

Alles was naar wens en het ontbijt was voor ons meer dan compleet met lekker brood. Ook de mevrouw op maandagochtend van de keuken was erg vriendelijk.

We gaan zeker weer komen naar Vlieland en zullen we zeker ook aan jullie denken.

Goede zaken verder en wie weet tot ziens.

Martin & Jettie

Het was geweldig.

Luco van den Brom
24-5-2018

Wij waren 7-11 mei '18 in DoniaState rond Hemelvaartsdag. Logies en ontbijt zijn hier prima geregeld, terwijl het diner vanuit het hotelprima middels vouchers voor ons bij de Herberg van Flielant besproken werd - en dat ook voor een redelijke prijs! Fietshuur kon vooraf aan ons verblijf door het hotel afgehandeld worden. Op 8 mei bestond Hotel DoniaState 10 jaar en dit jubileum werd ook met de gasten feestelijk gevierd door het aanbieden van lekkere feesttaartjes aan alle gasten. Het hotel ligt net buiten het dorp Oost-Vlieland op loopafstand van het strand. Alle lokale activiteiten zijn hierdoor makkelijk lopend of per fiets snel bereikbaar. We kijken met plezier op ons verblijf terug. En daarom hebben we meteen onze volgende logeerpartij in het najaar alweer besproken.

Nieuwe gasten dienen vooraf zich te realiseren dat er geen lift aanwezig is om de tweede verdieping te bereiken.

Heerlijk onthaasten en zeker terugkeren

Ron Mast
20-5-2018

Hotel ligt heerlijk rustig in de bossen van Vlieland, met super vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenaresse. Kamers zijn prima, bedden super comfortabel. Het terras kijkt regelrecht over het gras (met ligbedden) het bos in, dus kijk niet raar op als je 's morgens vroeg allerlei dieren ziet rondlopen. Ontbijt voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Op korte loopafstand van het enige dorp, Oost Vlieland, maar wij hadden een E-bike gehuurd, wat wel prettig was met de stevige wind gedurende onze 4 dagen. Gezellig dorp met ruim voldoende mogelijkheden om te eten en te drinken. Heerlijk uitgerust. De wellness behandeling voor mijn vrouw was de kers op de taart voor ons 4-daags verblijf. Komen zeker terug.

Het is bij Donia State fantastisch

Janny
1-5-2018

Wij zijn voor de 3e keer bij Donia State, komen zeker terug. Goed ontbijt, ruime keus,

Vriendelijk personeel. Hotel krijgt van ons een 10. Geen minpunten.

Heerlijk, perfect ,,,

F & P
16-3-2018

Hotel ligt in de bossen, zo vlakbij het gezellige dorp.

Wel de huisregels goed lezen. I.v.m. schoonmaak kamer en handdoeken verschonen. Is iets anders dan gewoon.

Zeer vriendelijke dame aan de receptie, alle hulp. Ontbijt elke dag perfect.

Iets gehorige gang, Bedden perfect.

Bezoek ook eens het kerkhof en probeer in het kerkje te komen, staan eeuwen oude walvisribben als grafstenen. Heerlijk genieten van de oude pandjes, Tromphuis museum. Het Noorderlicht met zijn potvis skelet. Wandelingen door mama Natuur, de Vliehorsexpress ... heerlijk paar uur gezelligheid en wonderschone natuur.

Restaurants bij de aanlegplaats veerboot, erg commercieel.

Zeker ga ik nog eens terug, deze zomer.

D.M.A. Brieffies Groen
3-3-2018

De Gastvrijheid en de vrijheid en het ontbijt heerlijk in de tuin met ochtend zon.

Mooi hotel in natuur met behulpzaam personeel.

Marjoke Muller
19-8-2017

Hotel is mooi ingericht, kamers zijn netjes met balkon of tuin. In tuin staan ligbedden. De sfeer is heel gemoedelijk. Het personeel is heel behulpzaam en denkt echt mee. Wij waren met scootmobiel die via oprijplank 's nachts binnen kon opladen.

Een geweldig verblijf met super fijne medewerkers!

A.G. de Vries
31-7-2017

Fijne locatie, gelegen tussen zowel het dorp als strand, deze zijn beide op ongeveer 5 minuten lopen.

Ook zeer fijn was de medewerkers, die je graag met een glimlach te woord stonden. Het ontbijt is goed, er is voldoende keus, en er wordt voortdurend bijgevuld. De kamer hebben allen een balkon of terras, met uitzicht op de natuurtuin. Ook staan er ligbedden verdeelt over de tuin waar je gebruik van kunt maken. Verder beschik het hotel over een schoonheidssalon waar op afspraak behandelingen worden gedaan, dit is echt een aanrader! ook is er een solarium waar tegen betaling gebuikt van gemaakt kan worden. Wij hebben ook fietsen gehuurd via het hotel, welke wij dan in het dorp konden afhalen, echt ideaal!

De receptie kan u voorzien van veel eiland informatie, en er is een rek met tijdschriften die gelezen kunnen worden. ook is er een centrale minibar, welke word afgerekend bij het uitchecken. alles op basis van vertrouwen, dat dat tegenwoordig nog kan!

ik kom zeker nog vaker terug naar dit fijne hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor DoniaState voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoniaState in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoniaState zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DoniaState scoort een 8.85 uit 10 op basis van 179 reviews.