Hotel DoniaState

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°6°
Hotel DoniaState
8,9

189 reviews over Hotel DoniaState in het Nederlands

Fantastisch tophotel op een gastvrij Vlieland

Ron Henderickx,
16-3-2019

Ontzettend gastvrij, persoonlijk en vriendelijk niet opdringerige ontvangst in dit heerlijk rustig gelegen hotel aan de rand van Vlieland. Verdient mijns inziens 4 sterren vanwege top service tijdens mijn arrangement. Keurige ruime kamer en badkamer en een gezellig ingerichte eetzaal voor een perfect ontbijt maakten mijn vierdaagse trip naar Vlieland ondanks stormachtige weersomstandigheden tot een onvergetelijke herinnering

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie!

Nannie van den Eijnden,
11-3-2019

Mooi hotel op centrale locatie, op loopafstand van het strand en van het dorp. Vriendelijke eigenaren en personeel. Uitstekende behandelingen in de beauty salon. Goede faciliteiten en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd alleenreizend in maart 2018

DoniaState is een fijn hotel.

Nelleke,
13-11-2018

DoniaState is een fijn hotel. Super schoon, goede bedden, heerlijk ontbijt en vriendelijke mensen.

Het hotel is praktisch, de kamers zijn groot genoeg en hebben alles wat een verblijf aangenaam maakt. Wij kunnen deze accommodatie zeker aanbevelen.

Het hotel ligt op een mooie locatie iets buiten het dorp.

Gereisd met partner in november 2018

Heel gastvrij

Anne-Marieke Keizer,
28-10-2018

Mooi verblijf op Vlieland, prachtig gelegen in de bossen vlakbij het dorp, goed verzorgd ontbijt en nette kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

gewelig

Jurrian Dijkstra,
18-9-2018

Het hotel heeft echt een perfecte ligging. Als je eventjes wil uitwaaien, een stukje lopen of fietsen is het bos(paadje) letterlijk om de hoek. Het dorp is ook goed op loopafstand te doen.

De kamers zagen er prima uit en goed schoongemaakt. En de bedden lagen fantastisch goed!

Door het gezellige en leuke personeel voelde je je wel op je gemak. En dat ook nog eens met een goede service.

Het ontbijt was goed verzorgd en lekker.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel!

Mirthe,
18-9-2018

In Augustus ging ik een weekendje met familie naar Vlieland, we verbleven in Hotel DoniaState. Een prima hotel met erg aardig personeel! De dag begon goed met een heerlijk ontbijt. Dus zeker een aanrader! Wij zullen hier vast nog een keer terugkomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een fantastisch hotel.

Francien Van der Wijk,
16-9-2018

Het is een prima hotel met goede bedden en prima sanitaire voorziening op de kamer. Het ontbijt is uitstekend met heel veel keus aan brood en beleg of men neemt yoghurt met muesli of een andere variant. Echt een uitgebreid ontbijtbuffet.

Dit hotel is echt een aanrader en het ligt heerlijk rustig net buiten het dorp, het ligt hooguit een kilometer uit het centrum van het dorp dus op loopafstand

Gereisd met partner in september 2018

Top Hotel met ideale ligging

Rein van der Woude,
11-9-2018

Onze eerste keer op vlieland.

Door vele aanbevelingen naar Hotel DoniaState Vlieland gegaan.

Wat een heerlijk en rustgevend Hotel. Alles is aanwezig op de kamer en als je een fohn nodig hebt is dat zo geregeld.

Vaak gelezen en gehoord over het ontbijt van Hotel DoniaState Vlieland maar nu zelf ervaren wat een super luxe ontbijt een goed begin van de dag.

Door de Familiaire sfeer is er altijd aandacht voor de gasten. Het personeel incl eigenaar zijn super attent en vriendelijk er is altijd tijd voor een praatje.

Wij waren te laat met de bagage voor de boot en de eigenaar zei onmiddellijk ik breng het wel naar de boot. Super service

Wij bevelen het zeker onze familie en kennissen aan.

Gereisd met partner in september 2018

Viel erg tegen!

Andre,
24-8-2018

In augustus 2 nachten met mijn vrouw in DoniaState (3 sterren) verbleven voor bijna € 260,- incl. ontbijt en fietshuur. Helaas viel dit erg tegen.

Bij aankomst bij het kleinschalige complex was het niet de persoonlijke ontvangst die wij verwacht hadden. Het verhaaltje werd op de automatische piloot afgedraaid.

Het was exact hetzelfde verhaal als tegen de mensen voor ons!

De kamer is netjes met leuk balkonnetje maar basic met erg zachte matrassen met een plastic matrasbeschermer wat 's nachts zonder airco op de kamer erg broeierig wordt.

De badkamer is klein en de douche donker en de mengkraan werkte slecht.

Het ontbijt is basic en koffie in kannen op een warmhoudplaatje kan echt niet meer in deze tijd, terwijl er in de hal wel een goed apparaat staat!

Bij het uitchecken werd door de eigenaar nog net goedendag gezegd, verder had hij geen aandacht voor zijn gasten!

Dus voor ons genoeg redenen om hier niet meer terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten

Judith,
14-8-2018

Wat een goed hotel, met een super service! Dicht bij het strand en het dorp. Genoten van de gastvrijheid van het personeel!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoniaState in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoniaState zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.