Hotel DoniaState ***

8,8

WebsiteLink naar website

Weer vandaag7°-3°

171 reviews over Hotel DoniaState in het Nederlands

Mooi hotel in natuur met behulpzaam personeel.

Marjoke Muller, 19-8-2017

Hotel is mooi ingericht, kamers zijn netjes met balkon of tuin. In tuin staan ligbedden. De sfeer is heel gemoedelijk. Het personeel is heel behulpzaam en denkt echt mee. Wij waren met scootmobiel die via oprijplank 's nachts binnen kon opladen.

Een geweldig verblijf met super fijne medewerkers!

A.G. de Vries, 31-7-2017

Fijne locatie, gelegen tussen zowel het dorp als strand, deze zijn beide op ongeveer 5 minuten lopen.

Ook zeer fijn was de medewerkers, die je graag met een glimlach te woord stonden. Het ontbijt is goed, er is voldoende keus, en er wordt voortdurend bijgevuld. De kamer hebben allen een balkon of terras, met uitzicht op de natuurtuin. Ook staan er ligbedden verdeelt over de tuin waar je gebruik van kunt maken. Verder beschik het hotel over een schoonheidssalon waar op afspraak behandelingen worden gedaan, dit is echt een aanrader! ook is er een solarium waar tegen betaling gebuikt van gemaakt kan worden. Wij hebben ook fietsen gehuurd via het hotel, welke wij dan in het dorp konden afhalen, echt ideaal!

De receptie kan u voorzien van veel eiland informatie, en er is een rek met tijdschriften die gelezen kunnen worden. ook is er een centrale minibar, welke word afgerekend bij het uitchecken. alles op basis van vertrouwen, dat dat tegenwoordig nog kan!

ik kom zeker nog vaker terug naar dit fijne hotel!

Leuk eenvoudig hotel

visser, 22-7-2017

pluspunten:

Dicht bij strand , haven en winkelstraat

heerlijk fietsen in de duinen

Niet druk

Lekker ontbijt

Balkon of tuin( wel dicht op de buren)

vervoer van en naar boot van koffers gratis

minpunten:

geen koffie of thee op de kamer

Geen gelegenheid om even iets te drinken of te eten

duur eiland qua eten en drinken

Kamers kunnen wel likje verf gebruiken

Fantastisch verblijf

C.Dicker en H. De Jonge, 4-7-2017

Doniastae is een mooi schoon hotel met vrolijke en goed ingerichte kamers.

Ligging van dit hotel is ideaal vooral met de fiets erbij. Dan ben je binnen 10 minuten bij het strand of in het dorp.

Aardige en heel klantgerichte ontvangst. Ook gedurende het verblijf fijn contact.

Dit hotel is echt een aanrader.

Hilton-kwaliteit!

Fam. Taams, 27-6-2017

Dit hotel doet in niets onder voor een Hilton-hotel, dat wij onlangs bezochten: superschone (bad)kamer, geweldige boxspringmatrassen, zeer uitgebreid en vers ontbijtbuffet in zeer verzorgde ontbijtzaal in dit servicegerichte hotel op slechts 5 minuten fietsafstand van het centrum. Wij hebben hierdoor een onvergetelijk verblijf gehad!

Goed hotel op mooie plek op Vlieland

Ton en Ineke uit Twello, 5-6-2017

Mooi hotel, met een goede, maar kleine kamer, op een mooie plek in een rustige omgeving aan de Badweg op Vlieland. Mooie hal met zitjes en mogelijkheid voor koffie, thee, etc. Uitstekend ontbijt in de aparte ontbijtzaal. Uiterst vriendelijk personeel en eigenaren. Op loopafstand van de restaurants in het dorp en maar even fietsen naar het strand. Heerlijke tijd gehad.

Verademing: rustig net buiten het dorp in het bos!

Luco van den Brom, 31-5-2017

Bijzonder prettige ontvangst, attent en behulpzaam personeel, goed verzorgde kamer met douche met fraai uitzicht op het bos. Het geheel straalt een prettige sfeer uit waar jij je meteen thuis voelt. Eenvoudig en goed verzorgd ontbijt in een prettig ingerichte eetzaal. Het hotel ligt langs de weg naar het strand en op een knooppunt van fietspaden. We verbleven nu voor de tweede keer een week in Donia State en genoten van de rustige omgeving terwijl de restaurants in het dorp op loopafstand te vinden waren.

Redelijk hotel, maar niet bijzonder

Ans, 29-4-2017

Kleine kamer, geen hangkast, geen stopcontact op badkamer.

Ontbijt voldoet, maar is elke dag exact hetzelfde.

Enige variatie zou mooi zijn!

Plek is prima!

Super leuk plek

oene bok, 26-3-2017

Heerlijk genieten van de rust en heerlijk gegeten

prima verblijf op rustige plek

Ron en Ina Westerman, 18-3-2017

vriendelijk personeel, kamer groot genoeg en faciliteiten zoals koffie, thee etc. plek bij het bos is erg fijn. Wel iets gehorig als er andere gasten op de gang lopen. Ontbijt prima verzorgd en ruime keus.

We hebben een aantal aanbieders voor DoniaState voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoniaState in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoniaState zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DoniaState scoort een 8.79 uit 10 op basis van 171 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: