Appartement Dennenlaan 17

9 reviews over Appartement Dennenlaan 17 in het Nederlands

Prijs/kwaliteit verhouding prima

Yolanda
2-12-2017

Fijn appartement in bosrijke gedeelte van het dorp vlakbij bos, dorp en zee. Te klein appartement voor 4 volwassenen.Woonkamer is krap maar wel knus ingericht. Keuken is erg summier qua inrichting maar alles is goed schoon.in de badkamer had ik liever een aparte douche ipv douchen in ligbad. Slaapkamers zijn ruim met goede bedden en voldoende opbergruimte.Tuin is erg klein en donker/vochtig en geen privacy.

Rustig gelegen appartement. Alles is loopbaar. Fijne bedden. Bepaalde zaken zijn gedateerd, zoals de badkamer en keuken. Maar het was erg schoon. Verder is het mooi opgeknapt. En zeker niet duur! Wij komen zeker weer eens terug.

De sleutel zat in de deur wat wij prettig vonden. Bij binnenkomst werden we overvallen door de muffe schimmelachtige en vochtige lucht. Schimmel op de kitranden in de keuken schimmel op de muur in de badkamer. De keuken en met name het kook gedeelte was vet en plakkerig. De hele dag lag het appartement en terras in dr schaduw. De zon liet zich pas rond 17u zien op het terras. De inrichting is leuk en de prijs gemiddeld maar voor ons nooit meer!

Heerlijk rustig gelegen appartement

karin
3-2-2016

Het appartement is zeer rustig gelegen. Maar wel dichtbij het dorp, strand. Het is maar 5 minuten lopen vanaf de boot. Het appartement is helemaal opgeknapt, nieuwe bedden, alles geverfd. Dus ziet er keurig uit. En inderdaad voor Vlielandse begrippen niet door. Het is niet heel groot, maar wel gezellig en knus. Je hebt een eigen achterterrasje.

Het tweepersoons appartement ligt in een mooi en rustig gedeelte van het dorp, op een paar honderd meter van de haven. De inrichting is sober maar alles is voorhanden en schoon. Goede televisie, goed bed, heerlijke douche en lekker bankstel. De sleutel zat in de deur bij aankomst, voor de één onpersoonlijk misschien, voor ons juist makkelijk. We konden meteen onze eigen gang gaan!

De ingang is achterom, complete privacy. Daar is ook een zitje voor twee personen, echter in oktober zit je daar niet snel.

Je moet geen hoogstaande luxe verwachten maar voor deze prijs op Vlieland is het een goed en leuk appartement!

muf appartement

jan van mierlo
10-3-2012

Wie zou ons komen vertellen wanneer we in het appartement konden? , we zijn zelf maar gaan kijken de sleutel zat op het appartement en niemand was aanwezig om een en ander te controleren, de muffe lucht van schimmel en vocht was het welkom dat wij hier kregen en niet verwonderlijk als je de staat van het geheel eens bekijkt, een verwarming die niet werkt, kranen die niet goed meer functioneren , warm water waar je niet of nauwelijks gebruik van kunt maken, een toilet spoeling die er uren over doet om weer z’n reservoir te vullen, alle vaatwerk moest eerst worden schoongemaakt voor gebruik , slecht bereikbaar en weg gestopt achter een woning over een onverlicht paadje met een glad trapje, van de alg, was dit niet wat we hadden mogen verwachten, zelfs ons vertrek was geen reden om eens te komen informeren hoe ons verblijf was geweest, we hebben van het eiland genoten maar voel toch enige arrogantie als het gaat om de behandeling als gast.

4 pers. app. Dennenlaan 17

fam. Meijer/Posthumus
1-1-2012

Wij zaten afgelopen kerstweek als gezin met twee kinderen van 6 en 8 jaar in het 4 pers. app. Dennenlaan 17 in Oost-Vlieland. De slaapkamers zijn erg ruim met goede bedden. De badkamer is voorzien van een moderne radiator en een ligbad, prima. Het woon-keuken gedeelte is niet groot, maar wel gezellig en het is er goed warm te krijgen. De smalle oprit en trap naar beneden om bij het huisje te komen en het terras achter het huisje zijn zonder buitenverlichting erg donker, oppassen dus. De balans opmakende, gaan wij toch wel weer boeken volgend jaar, hopelijk lukt dit. Fam. Meijer/Posthumus

een aardig basic appartement

Silvia
3-1-2011

met 2 personen in het 4 persoonappartement hebben we een prima verblijf gehad.

De bedden waren goed. Het is er stil. We konden het hele appartement meer dan warm genoeg stoken. Het ligbad was voor ons een verrassing.

De eigenaren reageerde adequat op gemeldde zaken.

Het grootste minpunt was oudjaar: het leek wel oorlog in de buurt.

voor ons als rustzoekers met een hond die bang is voor vuurwerk was dat niet aangenaam.

Dennenlaan ligt aan de rand van het dorp van waaruit je gemakkelijk lopend dorp, wad en zee kunt bereiken. De trap naar het appartement is niet handig als je slecht ter been bent of met kinderwagens/buggys

Geen aanrader in de winter

G. Stuitje
9-12-2010

Moeilijk te vinden appartement. Door een nauw en onverlicht steegje kom je er. Verwarming is matig. Bij een gevoelstemperatuur van - 17 graden en harde wind is de verwarming onvoldoende.

Radiator op de slaapkamer functioneerde helemaal niet. ondanks melding aan de verhuurder werd er niets aan gedaan. Evenmin aan de niet functionerende of flikkerende verlichting. Afzuigkap, koffiezetapparaat, lamellen erg vies en huishoudelijke artikelen beneden alle kwaliteit. Kapotte theekopjes, keukenmessen etc.

Al met al geen succes in de winter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dennenlaan 17 in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dennenlaan 17 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dennenlaan 17 scoort een 6.71 uit 10 op basis van 9 reviews.