Appartement de Zandkorrel

Appartement
Appartement de Zandkorrel
8,3

13 reviews over Appartement de Zandkorrel in het Nederlands

Voor echte eiland liefhebbers!!

Hennie
1-7-2018

Een mooi appartementje in het dorp, alles is aanwezig, zelfs de bedden waren opgemaakt. Je voelt je er dadelijk thuis!!

We hebben alles lopend gedaan, je bent zo in de duinen , bos of strand.

Een fijn beschut terras waar je heerlijk kan zitten.

Het was een gezellig huisje met terras. Er was genoeg ruimte. Alleen de douche en w.c. vonden we wat minder. De eigenaars waren erg vriendelijk en er was genoeg privacy. En het lag op een mooie plaats.

Het is een leuk huisje, met echt alles er in. Zelfs voor de honden, zoals mandjes dekens enz. Het is wel wat achterstallig in onderhoud, maar dat maakte mij niet uit.

Wat ik heel leuk vond, dat iedereen wat achter laat, en het niet door de verhuurder wordt " ingepikt" . Zoals suiker, kruiden, thee, schoonmaakmiddelen. Ik heb ook wat achter gelaten, en hoop dat de volgende huurder daar plezier van heeft.

Fijn en knus huisje

Loez
2-1-2013

Wij verblijven op dit moment in het huisje..

Alles ziet er netjes uit.. Bed is opgemaakt , koffie en thee is aanwezig. Het huisje was heerlijk warm toen we aankwamen.

Het huisje ligt heel centraal alles kun je vanuit hier lopend doen.

Je zit lekker dicht bij de duinen. Ideaal met een hond.

Wij gaan hier zeker en vast een paar mooie dagen tegemoet.

Vieze boel

A. Vermetten
11-7-2012

Helaas erg vies, douche/wc versleten vies en heel klein, horregaas slaapkamer was kapot en de buitendeur op de slaapkamer kan niet open om in bed te komen moet je over elkaar heen omdat de slaapkamer zo klein is . Overal spinnenrag er is al lang niet meer gepoetst, de eigenaren zijn op leeftijd misschien is dat de oorzaak maar ik adviseer U betaal iets meer en neem een ander appartement want dit verpest je vakantie in ieder geval die van mij.

Leuk appartement

schone dame
31-10-2010

wel een leuk, maar klein appartement. Wel groot genoeg voor twee personen.

Ligging is perfect. Zo in de duinen en strand.

Alles is aanwezig zelfs handdoeken, lakens.

Ik heb wel een minpuntje. Het mocht duidelijk wel schoner!!! Zelf ben ook niet

super schoon maar hier was echt niets gedaan. Servies was niet schoon en er

was ook tijden niet gezogen.

Jammer!!!!!!!!!!!!!

Absolute aanrader

Anneke
8-9-2009

Bij aankomst wachtte een warm welkom van de aardige eigenaars. Het voelde meteen thuis. Het appartement is misschien niet groot maar perfect voor een weekendje weg met zijn tweeen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is er warm en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Warm welkom

Anneke
8-9-2009

Bij aankomst werden we warm onthaald door de erg vriendelijke eigenaars. Het appartementje heeft alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg met 2 personen. Een absolute aanrader!

2008

Knus, gezellig ingericht, rustig gelegen appartement. Dorp, bossen, duinen en zee op loopafstand. Vriendelijke eigenaar, prima service!

Zo goed bevallen dat we in april en mei weer gaan!

2007

We waren hier in Npvember 2005 een weekendje, leuk appartementje, niet groot, maar prima voor 2 personen. Gunstige ligging en vriendelijke eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement de Zandkorrel in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement de Zandkorrel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.