Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 14 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 7.6Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over de Zandkorrel

• 10Hanneke Vlutters-van'tLoo19-06-2019

Wij komen graag terug!

Prachtig, sfeervol huisje vlakbij strand en "De Walvis" met een schitterend uitzicht over het wad. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Zeer rustig gelegen met veel privacy. Goede uitvalbasis voor alle activiteiten die het eiland te bieden heeft.

• 9Hennie01-07-2018

Voor echte eiland liefhebbers!!

Een mooi appartementje in het dorp, alles is aanwezig, zelfs de bedden waren opgemaakt. Je voelt je er dadelijk thuis!! We hebben alles lopend gedaan, je bent zo in de duinen , bos of strand. Een fijn beschut terras waar je heerlijk kan zitten.

• 8Maria28-09-2016

Voor 2 personen was het een leuk appartement.

Het was een gezellig huisje met terras. Er was genoeg ruimte. Alleen de douche en w.c. vonden we wat minder. De eigenaars waren erg vriendelijk en er was genoeg privacy. En het lag op een mooie plaats.

• 7Thea28-12-2015

Leuk, prima met honden!. Iets achterstallig.

Het is een leuk huisje, met echt alles er in. Zelfs voor de honden, zoals mandjes dekens enz. Het is wel wat achterstallig in onderhoud, maar dat maakte mij niet uit. Wat ik heel leuk vond, dat iedereen wat achter laat, en het niet door de verhuurder wordt " ingepikt" . Zoals suiker, kruiden, thee, schoonmaakmiddelen. Ik heb ook wat achter gelaten, en hoop dat de volgende huurder daar plezier van heeft.

• 9Loez02-01-2013

Fijn en knus huisje

Wij verblijven op dit moment in het huisje.. Alles ziet er netjes uit.. Bed is opgemaakt , koffie en thee is aanwezig. Het huisje was heerlijk warm toen we aankwamen. Het huisje ligt heel centraal alles kun je vanuit hier lopend doen. Je zit lekker dicht bij de duinen. Ideaal met een hond.

Wij gaan hier zeker en vast een paar mooie dagen tegemoet.

• 4A. Vermetten11-07-2012

Vieze boel

Helaas erg vies, douche/wc versleten vies en heel klein, horregaas slaapkamer was kapot en de buitendeur op de slaapkamer kan niet open om in bed te komen moet je over elkaar heen omdat de slaapkamer zo klein is . Overal spinnenrag er is al lang niet meer gepoetst, de eigenaren zijn op leeftijd misschien is dat de oorzaak maar ik adviseer U betaal iets meer en neem een ander appartement want dit verpest je vakantie in ieder geval die van mij.

• 8schone dame31-10-2010

Leuk appartement

wel een leuk, maar klein appartement. Wel groot genoeg voor twee personen. Ligging is perfect. Zo in de duinen en strand. Alles is aanwezig zelfs handdoeken, lakens. Ik heb wel een minpuntje. Het mocht duidelijk wel schoner!!! Zelf ben ook niet super schoon maar hier was echt niets gedaan. Servies was niet schoon en er was ook tijden niet gezogen. Jammer!!!!!!!!!!!!!

• 9Anneke08-09-2009

Absolute aanrader

Bij aankomst wachtte een warm welkom van de aardige eigenaars. Het voelde meteen thuis. Het appartement is misschien niet groot maar perfect voor een weekendje weg met zijn tweeen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is er warm en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Anneke08-09-2009

Warm welkom

Bij aankomst werden we warm onthaald door de erg vriendelijke eigenaars. Het appartementje heeft alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg met 2 personen. Een absolute aanrader!

• 9Judith24-02-2008

Knus, gezellig ingericht, rustig gelegen appartement. Dorp, bossen, duinen en zee op loopafstand. Vriendelijke eigenaar, prima service! Zo goed bevallen dat we in april en mei weer gaan!

Appartement de Zandkorrel info

• Adresgegevens