Appartement de Zandhapper

3 reviews over Appartement de Zandhapper in het Nederlands

Fijn appartement!

Joepie we waren op Vlie
26-9-2017

De Zandhapper ligt lekker centraal tov dorp, wad, bos, duin en strand. Het appartement is van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, groot bad, oven, vriezer, wifi enz enz) en het flesje wijn, verse eitjes en kaarsen op tafel bij aankomst maken het helemaal af :-)

Mooi app maar zeer gehorig

famke
19-5-2015

App is prima, schoon, dicht bij dorp. Was machine, droger, strijkbout ect allemaal aanwezig. Zeer ruim app. Enig nadeel is dat je de eigenaren er boven hoort lopen. Sochtends vroeg. En dat wil je niet in je vakantie. Wakker worden van je boven buren. Dus helaas geen zandhapper weer voor ons.

2006

Jammer dat de Zandhapper al diverse malen van eigenaar is gewijzigd. Maar we komen er nog steeds met veel plezier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement de Zandhapper in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement de Zandhapper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement de Zandhapper scoort een 7.3 uit 10 op basis van 3 reviews.