Hotel De Veerman

Hotel De Veerman
9,5

105 reviews over Hotel De Veerman in het Nederlands

Februari was ontzettend koud en guur weer. Geboekt voor de filmdagen. Prachtige films gezien. Slechte weer getrotseerd, gewandeld over de Waddendijk, een must, en dan de behaaglijkheid van je hotelkamer. Genoten van de gastvrijheid en altijd weer heerlijk ontbijt met als extra, wat over is, neem je gewoon mee. Zakjes liggen naast je bord.

Het enige wat verbetering kan geven, is papieren broodzakjes ipv plastic.

Vlieland is een eiland wat je omarmt, bij welk weertype ook.

Eilandgevoel!

Ingrid
9-2-2018

Een recent mooi verbouwd hotel met super vriendelijke eigenaren en een heerlijk heel persoonlijk ontbijt. Kamer met een geweldig uitzicht over het wad, wat werkelijk iedere keer anders is. En hoe mooi is het dat ik nu ik weer thuis ben in Zuid Limburg nog dagelijks van ditzelfde uitzicht kan genieten door hun webcam die boven op het dak staat!! Geniaal......!

Topper

Richard
26-7-2017

Prachtig mooi hotel op een rustige locatie. Ontbijt is super met diverse broodjes,fruit en ei. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

Geweldig hotel

Sjaak
23-7-2017

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer met terras op een uitstekende locatie. Alles zeer praktisch ingericht en heel erg schoon. Voortreffelijk ontbijt in een gezellige sfeer. Kortom: helemaal goed!

Relaxed

Nico
30-6-2017

Hotel met ontbijt. Geen restaurant. Vriendelijke beheerders. Gelegen aan het water.Op 10 minuten lopen van de veerboot. Veel kamers met balkon en uitzicht op zee..

Verjaardag gevierd, lekker uitwaaien

W.H. Zoutman
15-5-2017

Hotel is net verbouwd. Service, kwaliteit en vriendelijkheid staat hier voorop.

Goed en lekker ontbijt. Autovrij eiland. Veel gefietst en gewandeld.

Komen graag nog eens terug.

Super eiland.....

Heerlijk Film en Fietsweekend

Wim
19-3-2017

Als je van natuur en van fietsen houdt, ga een keer naar Vlieland.

Je wil zeker terugkomen!

Fantastische overnachtingsplek

Madeleine Boots
13-1-2017

Super kamers, super ontbijt, mooi hotel

Oude reviews (archief)

Wat een heerlijke plek!

Marco
21-10-2016

Wat een heerlijke plek voor een weekendje of een week weg! Een ontzettend hartelijk echtpaar runde de boel. Warm welkom, heerlijk ontbijt wat echt bij de tafel geserveerd wordt, keuze uit 3 soorten eitjes bij je ontbijt, verschillende soorten kaas (met toelichting), mooie kamers en een prima plek in het dorp, aan het einde van de dorpsstraat. Niet direct bij de restaurantjes, maar ach.. zo groot is het allemaal niet. Echt genoten en absoluut een aanrader! Wij (én de kinderen) komen graag nog eens terug bij Hotelletje de Veerman!

Wat een fijn hotel!

fam.Kies
14-10-2016

Schoon,modern,mooi uitzicht op de zee!

balkon met 2 stoeltjes,ook op kamer 2 stoeltjes en klein tafeltje.

Modern sanitair.

Eitjes bij ontbijt worden op verzoek gekookt,gebakken of geroerd en pas als je komt ontbijten,dus het staat er niet de hele ochtend al!

Aardig klantvriendelijk personeel.

Komen nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Veerman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Veerman in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Veerman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Veerman scoort een 9.45 uit 10 op basis van 105 reviews.