Hotel De Kluut

Hotel De Kluut
8,6

9 tips over Hotel De Kluut

Pastors , 4-7-2015

Wandeling om de Kroonpolders; fiets bij Posthuys, over de dijk, einde rechtsaf tot kazerne, rechtdoor naar het strand en terug richting Posthuys (circa 8km).

Eten bij Puur Vlieland of Plezant. Ijsje toe bij min12.

rene69, 21-7-2014
Huur een fiets, net als iedereen op Vlieland !
Martijn, 21-5-2014
Wie van sauna houdt mag 1x per verblijf gebruik maken van deze faciliteit. Sauna is niet groot, maar met 2 personen wel heel relaxed. Het hotel biedt ook fietsverhuur.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kluut voor je op een rij gezet:

O. van der Wal, 7-4-2014
Vanuit het hotel kun je op loopafstand midgetgolfen en "bootkieken".
van meerlant, 8-7-2013
ga fietsen ,wandelen,uiteten je kan er van alles van pannekoek tot biefstuk
gj_jansen, 1-7-2013
Boeken via booking.com is beste en krijg je korting. Via vlie.net heb je minder kans op kamers vrij deze site is niet upt 2 date.

Willem, 10-10-2012

Boek rechtstreeks naar dit hotel, bellen,mailen brengt je verder dan via via.

Hier vindt men zakelijk en sociaal tegelijkertijd op 1 lokatie. Tip, wie het hier niet naar de zin heeft ? Is uhh teveel verwend in haar/zijn leven. Mijn advies is na 60 jaar ploeteren :-) Go for it ! Heel positief hier !

Jan, 2-9-2012
Proef het suikerbrood bij het ontbijt!!
H. Ummels, 26-3-2012
Hou je van rust, comfort en een ongedwongen sfeer dan is dit hotel zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kluut voor je op een rij gezet: