Hotel De Kluutstersterster

106 reviews over Hotel De Kluut

• 2019
    10Linda29-08-2019

Aanradertje!

Prima hotel, kleinschalig en zeer gemoedelijk, rustig gelegen vlakbij de veerboot en het dorp. Schone kamer en prima bedden. Personeel zeer vriendelijk. Heerlijk ontbijt wat goed wordt aangevuld. In de ontbijtruimte kan je blikjes fris, flesjes wijn, knabbeltjes etc. pakken en op lijstje afturven, afrekenen bij vertrek. Kortom wij hebben genoten en als we weer eens Vlieland bezoeken gaan we zeker weer naar Kluut!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Albert van den Beukel23-05-2019

Geweldig hotel

Hotel de Kluut is een mooi hotel op loopafstand van de veerboot. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van uitstekend sanitair. Het ontbijt is zeer compleet en elke dag een beetje anders. Ook kan je voor een gering bedrag zelf een lunchpakketje samenstellen. Het hotel heeft geen restaurant maar op Vlieland is dat totaal geen probleem. Kortom voor een verblijf op Vlieland is dit hoeten net een stukje uit bij de drukke dorpsstraat vandaan een uitstekende plek om tot rust te komen en een prima uitvalsbasis om het eiland te verkernnen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9heerlijk!22-08-2018

heerlijk en gezellig hotel

Het hotel is een gde uitvalsbasis voor een paar dagen uitwaaien op Vlieland. Het ligt niet in de dorpsstraat zelf maar er iets buiten, wel op loopafstand van de veerdam, en de dorpsstraat. De plek is rustig! De kamers zijn erg goed en schoon. De bedden liggen heerlijk en de badkamer met bad is ruim en mooi. Het ontbijt is uitgebreid en genoeg keus. S avonds kan je er een drankje doen, dat moet je dan zelf afstrepen en komt op je eindrekening te staan.

Tips: zorg voor een mand met vers fruit bij het ontbijt ipv. een schaaltje met wat stukken fruit erop. En op de kamer waar ik lag, vlakbij de receptie, was het overdag vrij gehorig. Je kon de gesprekken bij receptie, letterlijk verstaan en ook het gestommel op de kamers boven.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Lindsay & Hanneke11-06-2018

Super!!

Het is een ontzettend fijn hotel! Onze kamer was top en de bedden waren heerlijk. Het personeel is vriendelijk en ze erg gastvrij! Wij komen zeker vaker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Ellen18-05-2018

Een aanrader om even weg te zijn van alle drukte.

Het is een kleinschalig, rustig gelegen hotel op loopafstand van de boot. Betrokken eigenaar en vriendelijke staf waardoor je je thuis voelt. Wij hadden een grote kamer met balkon, fijne bedden, en alles keurig schoon. Genoten van een goed ontbijt met voldoende keuze. Kortom een prima verblijf en zeker een aanrader als je niet in de drukte wilt zitten. Het hotel is helder, je krijgt wat er op de sites staat. Het hotel staat voor wat Vlieland biedt: onthaasten! Heerlijk paar dagen gefietst en gewandeld, erg mooi afwissend eiland, heerlijk om te relaxen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Renate27-09-2017

wat een rust

fijn hotel, gezellige kamer met heerlijk bed, goed verzorgd ontbijt, geen extra toeslag voor 1 persoon. Tip...een waterkoker op de kamer met wat koffie en thee.

Alleen gereisd in september 2017

• 10Hanneke P.01-08-2017

Prima verblijf!

Gezellig en knus hotel met vriendelijke, betrokken eigenaren. Het ontbijt was heerlijk en de kamer was heel schoon. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Addy Boers02-06-2017

Gewoon heerlijk!

Gewoon een heerlijk hotel met enthousiaste beheerder, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet het modernste hotel maar alles functioneert en (misschien wel het belangrijkste) alles is kraakhelder schoon! Hotel is op loopafstand van de veerboot en op verzoek wordt je bagage kosteloos naar de boot gebracht. Wat ons betreft is de Kluut een aanrader voor een verblijf op Vlieland

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Harrie22-05-2017

Veel aandacht voor de gasten, enthousiaste mensen.

Ontbijt was goed en je werd niet betutteld. Niets negatiefs kunnen ontdekken gezien de prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8John07-05-2017

Gastvrij en prima geregeld

We kwamen aan en werden goed ontvangen. Vriendelijke beheerder/manager die ook belangstelling had. Goede uitleg over hoe en wat. Kortom geweldig. Het ontbijt s'morgens was goed geregeld. Voldoende van alles. Heerlijk dus

Gereisd met vrienden in april 2017

9 tips over Hotel De Kluut

• Martijn, 21-05-2014

Wie van sauna houdt mag 1x per verblijf gebruik maken van deze faciliteit. Sauna is niet groot, maar met 2 personen wel heel relaxed. Het hotel biedt ook fietsverhuur.

• O. van der Wal, 07-04-2014

Vanuit het hotel kun je op loopafstand midgetgolfen en "bootkieken".

• van meerlant, 08-07-2013

ga fietsen ,wandelen,uiteten je kan er van alles van pannekoek tot biefstuk

0 vragen over Hotel De Kluut

Hotel De Kluut info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats