Hotel De Kluut ***

Weer vandaag7°-3°

101 reviews over Hotel De Kluut in het Nederlands

wat een rust

Renate, 27-9-2017

fijn hotel, gezellige kamer met heerlijk bed, goed verzorgd ontbijt, geen extra toeslag voor 1 persoon.

Tip...een waterkoker op de kamer met wat koffie en thee.

Prima verblijf!

Hanneke P., 1-8-2017

Gezellig en knus hotel met vriendelijke, betrokken eigenaren. Het ontbijt was heerlijk en de kamer was heel schoon. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gewoon heerlijk!

Addy Boers, 2-6-2017

Gewoon een heerlijk hotel met enthousiaste beheerder, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet het modernste hotel maar alles functioneert en (misschien wel het belangrijkste) alles is kraakhelder schoon! Hotel is op loopafstand van de veerboot en op verzoek wordt je bagage kosteloos naar de boot gebracht. Wat ons betreft is de Kluut een aanrader voor een verblijf op Vlieland

We hebben een aantal aanbieders voor De Kluut voor je op een rij gezet:

Ontbijt was goed en je werd niet betutteld.

Niets negatiefs kunnen ontdekken gezien de prijs-kwaliteitsverhouding.

Gastvrij en prima geregeld

John, 7-5-2017

We kwamen aan en werden goed ontvangen. Vriendelijke beheerder/manager die ook belangstelling had. Goede uitleg over hoe en wat. Kortom geweldig.

Het ontbijt s'morgens was goed geregeld. Voldoende van alles. Heerlijk dus

Prettig verblijf

Saskia, 26-9-2016

Een prima hotel. Hartelijke ontvangst, lekker ontbijt, fijne bedden, schone kamer en badkamer. Behulpzaam personeel. Niet ver lopen vanaf de veerboot.

eenvoudig maar alles aanwezig

eric, 9-9-2016

Mooi schoon hotel iets gedateerd. Zeer vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt. Schone kamer met douche en bad.

Ging wel receptie erg weinig aanwezig

Tessa, 20-8-2016

De kamer zag er keurig uit. Mooi schoon en geen nare geurtjes. Wij vonden dat de receptie erg weinjg aanwezig was . In 2 dagen tijd hebben we maar 1 keer iemand zien zitten. Ook vonden wij het ontbijt erg vroeg meestal in het weekend kan je in ieder geval wel tot half 11 ontbijten hier is het tot half 10. Hetzelfde geld ook voor de uitcheck tijd. Het eten was voor de rest prima. Misschien een idee om ook een kleding kast op de kamer neer te zetten je had nou erg weinig ruimte voor je kleding. En meestal ligt daar ook nog een extra kussen in o.i.d.

Prima verblijd

Everdien, 29-7-2016

Lekker ontbijten, prima bediening.

Nooit meer

Sjoukje, 23-7-2016

Voor onze ramen op het balkon zitten de buren. Geen enkele voorziening op de kamer voor koffie thee of een drankje.

Ligging is ok.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kluut voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kluut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kluut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kluut scoort een 8.52 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: