Hotel De Kluut

104 reviews over Hotel De Kluut in het Nederlands

heerlijk en gezellig hotel

heerlijk!,
22-8-2018

Het hotel is een gde uitvalsbasis voor een paar dagen uitwaaien op Vlieland. Het ligt niet in de dorpsstraat zelf maar er iets buiten, wel op loopafstand van de veerdam, en de dorpsstraat. De plek is rustig!

De kamers zijn erg goed en schoon. De bedden liggen heerlijk en de badkamer met bad is ruim en mooi. Het ontbijt is uitgebreid en genoeg keus. S avonds kan je er een drankje doen, dat moet je dan zelf afstrepen en komt op je eindrekening te staan.

Tips: zorg voor een mand met vers fruit bij het ontbijt ipv. een schaaltje met wat stukken fruit erop.

En op de kamer waar ik lag, vlakbij de receptie, was het overdag vrij gehorig. Je kon de gesprekken bij receptie, letterlijk verstaan en ook het gestommel op de kamers boven.

Super!!

Lindsay & Hanneke,
11-6-2018

Het is een ontzettend fijn hotel! Onze kamer was top en de bedden waren heerlijk. Het personeel is vriendelijk en ze erg gastvrij! Wij komen zeker vaker terug!

Het is een kleinschalig, rustig gelegen hotel op loopafstand van de boot. Betrokken eigenaar en vriendelijke staf waardoor je je thuis voelt. Wij hadden een grote kamer met balkon, fijne bedden, en alles keurig schoon. Genoten van een goed ontbijt met voldoende keuze. Kortom een prima verblijf en zeker een aanrader als je niet in de drukte wilt zitten. Het hotel is helder, je krijgt wat er op de sites staat. Het hotel staat voor wat Vlieland biedt: onthaasten!

Heerlijk paar dagen gefietst en gewandeld, erg mooi afwissend eiland, heerlijk om te relaxen.

wat een rust

Renate,
27-9-2017

fijn hotel, gezellige kamer met heerlijk bed, goed verzorgd ontbijt, geen extra toeslag voor 1 persoon.

Tip...een waterkoker op de kamer met wat koffie en thee.

Prima verblijf!

Hanneke P.,
1-8-2017

Gezellig en knus hotel met vriendelijke, betrokken eigenaren. Het ontbijt was heerlijk en de kamer was heel schoon. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gewoon heerlijk!

Addy Boers,
2-6-2017

Gewoon een heerlijk hotel met enthousiaste beheerder, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet het modernste hotel maar alles functioneert en (misschien wel het belangrijkste) alles is kraakhelder schoon! Hotel is op loopafstand van de veerboot en op verzoek wordt je bagage kosteloos naar de boot gebracht. Wat ons betreft is de Kluut een aanrader voor een verblijf op Vlieland

Ontbijt was goed en je werd niet betutteld.

Niets negatiefs kunnen ontdekken gezien de prijs-kwaliteitsverhouding.

Gastvrij en prima geregeld

John,
7-5-2017

We kwamen aan en werden goed ontvangen. Vriendelijke beheerder/manager die ook belangstelling had. Goede uitleg over hoe en wat. Kortom geweldig.

Het ontbijt s'morgens was goed geregeld. Voldoende van alles. Heerlijk dus

Prettig verblijf

Saskia
26-9-2016

Een prima hotel. Hartelijke ontvangst, lekker ontbijt, fijne bedden, schone kamer en badkamer. Behulpzaam personeel. Niet ver lopen vanaf de veerboot.

eenvoudig maar alles aanwezig

eric
9-9-2016

Mooi schoon hotel iets gedateerd. Zeer vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt. Schone kamer met douche en bad.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kluut voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kluut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kluut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.