Vakantiehuis de Hut

53 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Carolien
13-10-2008

We hadden veel goede berichten gehoord over De Hut en we werden niet teleurgesteld. Een uniek en sfeervol huisje, met prachtig uitzicht, voldoende comfort om lekker te koken, 's avonds aangenaam te verpozen en lekker te slapen. Volgende keer willen we langer blijven!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Even nuanceren..

Raph Schouten
10-9-2008

Als eigenaar van De Hut bemoeien we ons uiteraard niet met de beoordelingen. Het wordt anders als er onjuistheden instaan, zoals bij de beoordeling van Tjerk Zweers. Er staat in De Hut geen 2-zitsbank, maar een 4-zitsbank. 'Tientallen briefjes met regeltjes' is absurd; aan de deur hangt een a4-tje met vijf aandachtspunten die de huurders voordat ze weer vertrekken, even in acht moeten nemen. In de woonkamer staat bewust een kleine tv, omdat we geen grote 'stoorzender'willen. Dus geen zuinigheid, want zo staat er op de slaapkamer een extra flatscreen tv/dvd. De Hut is basic, maar beslist niet 'armoedig'. Afijn, de rest van de beoordelingen spreekt voorzich. Raph Schouten, eigenaar van De Hut

Gereisd Met partner in september 2008

Nooit meer!

Tjerk Zweers
      1-9-2008

Met vier volwassenen in de winter doet de aam "hut" dit onderkomen eer aan. Probeer maar eens met vier mensen op een 2 persoons bankje bij een potkacheltje je op te warmen en dan nog schuin naar een mini tv-tje te kijken. Voor sommige misschien ultiem romantische, maar ik vond het wel erg spartaans. En ja het is met liefde ingericht, maar zodanig dat de eigenaar overal voelbaar is, en mocht je hem even vergeten zin dan wijzen de tientallen briefjes met regels en waarschuwingen je er wel op.

Gereisd Met vrienden in december 2005

2007

De locatie is prachtig, de hut heel gezellig, maar wel een

stieneke hulshof
          16-5-2007

De locatie is prachtig, de hut heel gezellig, maar wel een beetje klein voor een gezin met meerdere kinderen. Toch draagt dit wel bij aan de sfeer; je hebt het gevoel heel dicht op (en in) de natuur te zitten, bovendien ben je als het goed is veel buiten. Alle comfort is aanwezig, zonder luxe te zijn. Een fijne plek!

Gereisd Anders in mei 2007

Fijnste huis op Vlieland

Familie Brunner
          9-5-2007

Fijnste huis op Vlieland. Sfeervol, uniek gelegen op duintop, smaakvol ingericht, basic maar meer dan genoeg. Echt vlie-gevoel. Goede bedden. Super week gehad.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Hut is een heerlijk huis, voelbaar met liefde gebouwd

Hetty Bos
          9-1-2007

De Hut is een heerlijk huis, voelbaar met liefde gebouwd en onderhouden. Dwingt respect af! Alles zeer compact met vernuftige details! Super gezellig. Prettige sfeer; we voelden ons direct thuis. Zoals het hoort op Vlieland: geen gouden kranen, maar alles wel heel erg comfortabel! Wat heeft een mens nodig? Geen bubbelbad, maar wel een prima douche met een goede straal heerlijk warm water! Een keukentje waarin voor de (amateur)kok niets mist! Heerlijk kacheltje. Lekker bed (met ook nog een t.v.!) Kortom álles is er gewoon! Geen huis kan tippen aan de ligging van De Hut! Wat een verwennerij om zulke uitzichten te hebben! Een genot om zo wakker te worden en 's avonds na een fikse wandeling lekker 'thuis' een wijntje te drinken! Nooit eerder hebben wij zo'n geweldig huis gehuurd op Vlieland! Eerlijk gezegd wilden wij helemaal niet meer terug naar ons eigen huis! Wij hebben werkelijk genoten en komen heeeeeeeel graag terug! Hetty Bos, mede namens Derrek Leeseman en onze hond Bommel

Gereisd Met partner in november 2006

klein, eenvoudig, zeer sfeervol, uniek huisje op locatie

henk klijn hesselink
          8-1-2007

klein, eenvoudig, zeer sfeervol, uniek huisje op schitterende locatie lekker hoog op het duin dicht bij zee. Het lavet en de ballustrade maakt de kleine kinderen erg enthousiast.

minpuntjes: De trappen, elektra en rozebotteldoorntjes zijn wat minder kindvriendelijk. Met de beneden verdieping zou iets meer mee gedaan kunnen worden: De muffe koude douche en donker "zitje" bij openhaard lonken niet echt.

Een plek waar we zeker nog eens weer komen.

Gereisd Familie in september 2006

De Hut is al drie jaar een fantastische plek, zowat in de

Marco Charlier
          5-1-2007

De Hut is al drie jaar een fantastische plek, zowat in de duinen, om even tot rust te komen en uit te waaien.

Gereisd Met vrienden in december 2006

De Hut voldoet niet aan de eisen van deze tijd

anja sligter
          5-1-2007

De Hut voldoet niet aan de eisen van deze tijd. De keuken en wc, badkamer zijn onhygiënisch en slecht te bereiken. De ruimte is erg klein. Maar de ligging is fantastisch en de genoegelijkheid die de Hut uitstraalt, maakt dat je een fantastische tijd hebt. Een verbouwing die deze kenmerken intact laat, zou de Hut veel goeds doen. Beneden zou keuken en badkamer kunnen worden, boven alle muren weg. Zo onstaat licht en ruimte overal!

Gereisd Met partner in november 2006

De hut is alles wat je hoopt aan te treffen ! fantasie, de

5-1-2007

De hut is alles wat je hoopt aan te treffen ! fantasie, eenvoud, rust, dicht bij de zee en niet te vergeten prachtige muziek.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
          • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
          • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.