Vakantiehuis de Hut

Vakantiehuis
Vakantiehuis de Hut

53 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

We zijn nog steeds verliefd op de Hut

walter en isolde
10-10-2012

Ja, de liefde is alleen nog maar groter geworden voor De Hut. De nieuwe look heeft onze harten verwarmd, terwijl we eerst wat sceptisch waren of de Hut deze veranderingen aankon. De aanbouw straalt luxe naast eenvoud uit en nu waan je je ook beneden midden in de natuur,(fazanten,konijnen en de vele vogels zien smullen van de rozenbottels)net zoals je boven je midden in de natuur waant. De grote slaapkamer met zijn panorama-ramen laten je weer wegdromen, terwijl je net bent ontwaakt. De doucheruimte is erg ruim en mooi geworden. De loungeruimte is een plaatje en het daaraan grenzende terras eveneens, vooral met zijn robuuste eettafel.Boven is het nu ruimtelijk geworden en het ziet er verzorgd uit. In het leeshoekje kun je lekker wegdoezelen,nadat je hebt gelezen. Er zijn verrassende elementen aanwezig , wat speels aandoet. Al met al hebben we een fantastische week gehad en we verlangen alweer naar een volgende x met dan hopelijk wat meer zon. "Hut je bent een plaatje".

Gereisd Met partner in september 2012

Prachtig huisje pal aan zee!

Claire Friesen
23-9-2012

Wij hadden het genoegen de Hut als eerste na de renovatie te mogen bewonen. Het is prachtig geworden. Authentiek en toch modern en pal aan zee. Van alle luxe voorzien. Het huis straalt gastvrijheid uit. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2012

uniieke plek met een prachtig verbouwd huis!

angela van den reek
13-7-2012

De hut ;karakteristiek, ruim, overal toegankelijk, zonnig, ingebouwd zodat je een heel eigen omgeving hebt, oude en nieuwe stijl met behoud voor oorspronkelijkheid prachtig vorm gegeven, huiselijk door vriendelijke service, open sfeer en grote toewijding voor nieuwe en onbekende mensen, respect naar natuur, service naar linnen en booschappen zeer toegankelijk, kortom; we komen graag terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Fantastische plek!

Willy Arends
22-12-2011

Mooie ligging, direct aan zee, mooi uitzicht, meer luxe en comfort dan in mijn eigen huis. Ik wilde niet meer weg!!! Op blote voeten naar het strand!!!

Gereisd Alleenreizend in september 2011

Fantastische plek, zo dicht bij zee.

Hilde
12-12-2011

De Hut, een perfect verblijf voor ons gezin (met 2 kinderen 6 + 8 jaar en hond) op een mooie lokatie. Dichter bij strand en zee kan bijna niet. Bij aankomst al lekker warm, je voelt je er direct thuis, het uitzicht is prachtig, elk raam op de duinen een schilderij op zich. Boodschappen (via e-mail besteld bij de COOP) waren reeds netjes afgeleverd bij het huisje op de dag van aankomst. Contact met verhuurder meer dan prima, belde ons de avond voor vertrek nog op om te zeggen dat de boot een uur eerder vertrok ivm hoog water. Chapeau Raph & Agnes.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Een heerlijke oase van rust!

C&K
23-4-2011

Wat is de Hut een heerlijk huis, iets van de loop- en fietsroute af, zodat er volop privacy is en rondom de Hut alleen konijntjes huppelen. Binnen enkele stappen op het strand, dan nog geen 5 minuten lopen naar het Badhuys. Absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Apr 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan te raden voor natuurliefhebbers

mj en k
3-2-2011

warme sfeer, prachtige ligging, je voelt je direct thuis. goede muziek boven fijn alles bij de hand voor 2 personen we komen zeker nog een keer terug van de benedenverdieping nauwelijks gebruik gemaakt, niet aantrekkelijk, winter koud en vochtig.

Gereisd Met partner in januari 2011

Gezellig huisje met een leuk terras!

bodyn
20-9-2010

Gezellig ingericht, nodige aanwezig, prachtige plek in de duinen! Jammer van de koude kelderverdieping met douche en kinderbedden. Die is donker en koud in vergelijking met de zeer lichte, gezellig, warme en mooie bovenruimte! Aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Hut in hart

Wilma en Martin
7-2-2010

Afgelopen week hebben wij weer een fijne tijd in de Hut doorgebracht. Wij zijn trouwe gasten van de Hut na ons eerste bezoek in 2005 (zie ook op Zoover). De Hut heeft net een verbouwing achter de rug en dat heeft een hoop opgeleverd. O.a. een vaste trap naar de benedenverdieping waar de douche is en nu ook een logeer/kinderkamer is gemaakt. Een grotere keuken (jawel, nu toch met magnetron ;)), meer licht en ruimte zonder dat de sfeer van het huisje veranderd is. Wie tot rust wil komen en een goed vertrouwd gevoel op vakantie zoekt zou de Hut moeten gaan beleven. Een wonderlijk mooi levend huisje.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor mij te primitief, zelfs geen koffiezetter.

Truus van klaveren
24-10-2008

Vooral de bereikbaarheid van de benedenverdieping is te moeilijk. Ligging van de Hut is geweldig mooi, lekker dicht bij zee een groot pluspunt. Ach, ieder zijn meug, ik liever niet zo erg basic.....

Gereisd Met partner in Fri Oct 24 2008 22:09:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.