Vakantiehuis de Hut

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 9Joan v d Graaf15-09-2014

Een heerlijke plek

De Hut op Vlieland Wij hebben de Hut 2x bezocht. In z'n oude staat, maar ook in de nieuwe, beide waren verrassend. Geweldige locatie en mooie accommodatie. Alles perfect geregeld. Alles aanwezig koffie zout peper enz. en is het op gewoon nieuw neerzetten, werkt perfect en gebeurt ook. Zeer zeker aan te bevelen. Vlak bij strand en alles aan te lopen. Is echt geweldig.

• 8stieneke hulshof16-05-2007

De locatie is prachtig, de hut heel gezellig, maar wel een beetje klein voor een gezin met meerdere kinderen. Toch draagt dit wel bij aan de sfeer; je hebt het gevoel heel dicht op (en in) de natuur te zitten, bovendien ben je als het goed is veel buiten. Alle comfort is aanwezig, zonder luxe te zijn. Een fijne plek!

• 8René Kok01-12-2005

De Hut ligt hoog in de duinen, veel vrijheid, huiselijke en gezellige inrichting kortom voor ons: een stukje thuiskomen op vakantie!

• 8Jan Colijn01-12-2005

De Hut is niet meteen een paradijsje voor mensen die hechten aan overdreven luxe, maar is vooral een Eldorado voor sfeerzoekers. De locatie is onovertroffen.

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4