Vakantiehuis de Hut

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 9marian 22-04-2014

een verrassend huis

Als trouwe bezoeker van Vlieland kende ik de Hut natuurlijk. Een gewoon huisje wat wel heel mooi op een hoog duin lag. Toen vorig najaar mijn vriendinnen en ik weer zin kregen om in het voorjaar een midweekje vlieland te bespreken zijn we op zoek gegaan naar een huisje. En toen we de Hut zagen was de keus gauw gemaakt. En het was echt heel verrassend. Het oude gedeelte boven zag er prachtig uit en de nieuwe aanbouw in een woord geweldig. Pracht terras, sfeervolle kamer, fijne badkamer en mooie slaapkamers. Compliment voor de eigenaren die met een mooie aanbouw een fijn ruimte erbij hebben gekregen en het bestaande gedeelte hebben gelaten zoals het was en met een nieuw interieur en open keuken en natuurlijk het geweldige uitzicht rondom er een prachtig geheel van hebben gemaakt. Zo kan het dus ook . Marian

• 9Claire Friesen23-09-2012

Prachtig huisje pal aan zee!

Wij hadden het genoegen de Hut als eerste na de renovatie te mogen bewonen. Het is prachtig geworden. Authentiek en toch modern en pal aan zee. Van alle luxe voorzien. Het huis straalt gastvrijheid uit. Zeker een aanrader!

• 9angela van den reek13-07-2012

uniieke plek met een prachtig verbouwd huis!

De hut ;karakteristiek, ruim, overal toegankelijk, zonnig, ingebouwd zodat je een heel eigen omgeving hebt, oude en nieuwe stijl met behoud voor oorspronkelijkheid prachtig vorm gegeven, huiselijk door vriendelijke service, open sfeer en grote toewijding voor nieuwe en onbekende mensen, respect naar natuur, service naar linnen en booschappen zeer toegankelijk, kortom; we komen graag terug.

• 0Tjerk Zweers01-09-2008

Nooit meer!

Met vier volwassenen in de winter doet de aam "hut" dit onderkomen eer aan. Probeer maar eens met vier mensen op een 2 persoons bankje bij een potkacheltje je op te warmen en dan nog schuin naar een mini tv-tje te kijken. Voor sommige misschien ultiem romantische, maar ik vond het wel erg spartaans. En ja het is met liefde ingericht, maar zodanig dat de eigenaar overal voelbaar is, en mocht je hem even vergeten zin dan wijzen de tientallen briefjes met regels en waarschuwingen je er wel op.

• 8Marco Charlier05-01-2007

De Hut is al drie jaar een fantastische plek, zowat in de duinen, om even tot rust te komen en uit te waaien.

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4