Vakantiehuis de Hut

Meer vakantiehuisinfo

53 reviews over Vakantiehuis de Hut

• 9pleuni_corton15-09-2015

Geweldig!

Een erg leuk huisje, apart qua indeling, maar des te bijzonder. Genoeg plek voor vier volwassenen en 1 kindje. Nieuwe badkamer, mooi terras en perfecte locatie tegen de duin aan. We hebben een heel fijn weekend gehad en vonden het veel te kort. We komen graag eens terug. Het enige minpunt dat wij kunnen noemen, is dat er niet nog een extra bed staat! Nu was namelijk mijn vader niet mee vanwege verblijf in het buitenland, maar we zouden graag terugkeren met z'n allen...;)

• 10Susanna27-07-2015

Topverblijf

Ondanks de foto's vooraf gezien te hebben, waren wij heel erg verrast. De hut is groter dan op de foto's doet vermoeden en er zijn zoveel leuke hoekjes en plekjes in dit huis. Het uitzicht is schitterend, uit welk raam je ook kijkt. Het is heerlijk om in dit huis te koken. Het heeft een open keuken, die zeer goed voorzien is van alle benodigde specerijen, olie, kruiden etc. Zelfs als het weer niet zo goed is, kun je hier erg goed vertoeven. Tijdens een minder dagje hebben we genoten van de heerlijke muziekcollectie die de hut heeft (gemaakt door Raph, de eigenaar zelf) en spelletjes gedaan, die ook in de hut liggen. De hut is dus van alle gemakken voorzien. Het hoogtepunt blijft toch het eigen paadje naar het strand! Zeer fijn om vanuit je terras zo het strand op te wandelen. Wij kunnen niet anders dan deze accommodatie een dikke tien te geven!

Raph Schouten, eigenaar De Hut., journalist, 02-09-2015

We hebben een nieuwe video over De Hut gemaakt. Ga naar onze website en click bovenin op 'Video'.

• 9Trouwborst09-05-2015

Heerlijke plek!

Zojuist terug vanuit Vlieland! Verliefd geworden op dit heerlijke eiland. Wat hebben we genoten van de Hut! Een unieke plek zo heel dicht bij zee. Dichtbij alles eigenlijk. Want op Vlieland is niets ver weg en dat is precies wat zo fijn is. De kinderen konden zelf naar het strand, op hun fietsen alles zelf meedoen.Ze genoten. Af en toe passeert er een auto verder hoor je alleen het geluid van de zee. De hut zelf is heerlijk. Verschillende zitjes en boven een weids uitzicht. Tip voor vertrek: maak het goed schoon, bezemschoon is na een week met 3 kleine kinderen niet voldoende. (ondanks de 50 euro schoonmaakkosten)

• 10Edwin & Marlon van Leeuwen08-01-2014

Een ongelooflijk mooie plek

Aflopen Oud en Nieuw week verbleven wij in "De Hut"op Vlieland. We kunnen het heel kort houden. "Geweldig". De beste ligging van alle huisjes, geweldig ingericht en een 100% aanrader voor iedereen. Op 50 meter van het strand, op 5 min lopen van strandtent Badhuis en op 10 min fietsen van het dorp. Vanuit het hele huisje heb je continu rondom uitzicht op de geweldige natuur van Vlieland. Op de foto;s van hun eigen site krijg je al een goed gevoel, maar je beleefd het pas echt wanneer je er bent. Kortom een huisje met een hele grote Wauw factor. Wij hebben inmiddels voor 2014 weer gereserveerd.

• 9Hilde12-12-2011

Fantastische plek, zo dicht bij zee.

De Hut, een perfect verblijf voor ons gezin (met 2 kinderen 6 + 8 jaar en hond) op een mooie lokatie. Dichter bij strand en zee kan bijna niet. Bij aankomst al lekker warm, je voelt je er direct thuis, het uitzicht is prachtig, elk raam op de duinen een schilderij op zich. Boodschappen (via e-mail besteld bij de COOP) waren reeds netjes afgeleverd bij het huisje op de dag van aankomst. Contact met verhuurder meer dan prima, belde ons de avond voor vertrek nog op om te zeggen dat de boot een uur eerder vertrok ivm hoog water. Chapeau Raph & Agnes.

5 tips over Vakantiehuis de Hut

• Anneke Hazewinkel, 08-03-2013

wandelen over het strand tochtje met de Vliehorsexpres koffie drinken bij eetcafe de Lutine s ochtends warme broodjes halen bij de bakker voorstelling bij Podium Vlieland

• Raph Schouten, 10-04-2013

We hebben in maart 2013 zes zonnepanelen geplaatst, op de grond aan twee zijden van De Hut. Je ziet ze overigens nauwelijks. De panelen leveren ongeveer 50 procent van de elektrabehoefte. Via een speciale link kunnen huurders tijdens hun verblijf realtime zien hoeveel energie er wordt geleverd en of men dus al dan niet 100 procent zelfvoorzienend is. De Hut is het eerste vakantiehuisje op Vlieland met zonnepanelen.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut

• Raph Schouten, 19-07-2012

De Hut is in 2012 volledig gerenoveerd en uitgebreid met een vleugel. We gaan inderdaad bij de entree nog een klein terrasje maken, waardoor je ook heerlijk in de ochtendzon lekker relaxed kunt ontwaken. Parasol ligt in de berging.

Raph Schouten, eigenaar van De Hut.

14 vragen over Vakantiehuis de Hut

• Ava Glazenburg, 16-06-2018

beschikbaarheid

Dag, Is het huisje beschikbaar in de eerste en/of de tweede week van augustus 2018? En wat is de prijs?

Groet, Ava

• Julie Rolland, 31-01-2017

Verblijf in de Hut augustus 2017

Hallo,

Ik vroeg mij af of mijn kleindochter en ik hier kunnen verblijven van 31 augustus 2017 tot 4 september. Hoeveel bedragen de kosten? Met vriendelijke groet, Julie

• Joyce, 30-08-2016

Prijs en beschikbaarhied

Goedmiddag! Is de Hut beschikbaar van 7 sept t/m 14 sept ? En wat zijn de prijzen? Dank alvast!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4