Vakantiehuis de Hut

6 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

Droomplek

Wil Kruyne
12-6-2019

Laat je verrassen: bijzondere lokatie vlakbij de zee. Een van de mooiste plekken op Vlie!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy

Harry Drenth
4-5-2013

Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

licht en uitzicht rondom!

Anneke Hazewinkel
8-3-2013

De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Fantastische plek!

Willy Arends
22-12-2011

Mooie ligging, direct aan zee, mooi uitzicht, meer luxe en comfort dan in mijn eigen huis. Ik wilde niet meer weg!!! Op blote voeten naar het strand!!!

Gereisd Alleenreizend in september 2011

Gezellig huisje met een leuk terras!

bodyn
20-9-2010

Gezellig ingericht, nodige aanwezig, prachtige plek in de duinen! Jammer van de koude kelderverdieping met douche en kinderbedden. Die is donker en koud in vergelijking met de zeer lichte, gezellig, warme en mooie bovenruimte! Aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.