Vakantiehuis de Hut

9 reviews over Vakantiehuis de Hut in het Nederlands

heerlijk vakantiehuis

marlies mallon
4-3-2015

Wat een fantastisch huis, op een geweldige plek. Het duintje over en je bent op het mooiste strand van Nederland. De Hut is warm, gezellig en stoer. Een geweldig kingsize bed, heerlijk. Morgen terug, als dat zou kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

een verrassend huis

marian
22-4-2014

Als trouwe bezoeker van Vlieland kende ik de Hut natuurlijk. Een gewoon huisje wat wel heel mooi op een hoog duin lag. Toen vorig najaar mijn vriendinnen en ik weer zin kregen om in het voorjaar een midweekje vlieland te bespreken zijn we op zoek gegaan naar een huisje. En toen we de Hut zagen was de keus gauw gemaakt. En het was echt heel verrassend. Het oude gedeelte boven zag er prachtig uit en de nieuwe aanbouw in een woord geweldig. Pracht terras, sfeervolle kamer, fijne badkamer en mooie slaapkamers. Compliment voor de eigenaren die met een mooie aanbouw een fijn ruimte erbij hebben gekregen en het bestaande gedeelte hebben gelaten zoals het was en met een nieuw interieur en open keuken en natuurlijk het geweldige uitzicht rondom er een prachtig geheel van hebben gemaakt. Zo kan het dus ook . Marian

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy

Harry Drenth
4-5-2013

Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

licht en uitzicht rondom!

Anneke Hazewinkel
8-3-2013

De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Prachtig huisje pal aan zee!

Claire Friesen
23-9-2012

Wij hadden het genoegen de Hut als eerste na de renovatie te mogen bewonen. Het is prachtig geworden. Authentiek en toch modern en pal aan zee. Van alle luxe voorzien. Het huis straalt gastvrijheid uit. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2012

uniieke plek met een prachtig verbouwd huis!

angela van den reek
13-7-2012

De hut ;karakteristiek, ruim, overal toegankelijk, zonnig, ingebouwd zodat je een heel eigen omgeving hebt, oude en nieuwe stijl met behoud voor oorspronkelijkheid prachtig vorm gegeven, huiselijk door vriendelijke service, open sfeer en grote toewijding voor nieuwe en onbekende mensen, respect naar natuur, service naar linnen en booschappen zeer toegankelijk, kortom; we komen graag terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Gezellig huisje met een leuk terras!

bodyn
20-9-2010

Gezellig ingericht, nodige aanwezig, prachtige plek in de duinen! Jammer van de koude kelderverdieping met douche en kinderbedden. Die is donker en koud in vergelijking met de zeer lichte, gezellig, warme en mooie bovenruimte! Aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009
2008

Nooit meer!

Tjerk Zweers
1-9-2008

Met vier volwassenen in de winter doet de aam "hut" dit onderkomen eer aan. Probeer maar eens met vier mensen op een 2 persoons bankje bij een potkacheltje je op te warmen en dan nog schuin naar een mini tv-tje te kijken. Voor sommige misschien ultiem romantische, maar ik vond het wel erg spartaans. En ja het is met liefde ingericht, maar zodanig dat de eigenaar overal voelbaar is, en mocht je hem even vergeten zin dan wijzen de tientallen briefjes met regels en waarschuwingen je er wel op.

Gereisd Met vrienden in december 2005
      2007

De Hut is al drie jaar een fantastische plek, zowat in de

Marco Charlier
      5-1-2007

De Hut is al drie jaar een fantastische plek, zowat in de duinen, om even tot rust te komen en uit te waaien.

Gereisd Met vrienden in december 2006

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Hut in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.